- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Śląskie
- Administracja, prace biurowe - Częstochowa
- Administracja, prace biurowe - Stare Miasto
Pracownik obsługi lombardu/kasjer walutowy- Częstochowa
Wynagrodzenie
4 200 - 6 500 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Częstochowa, Stare Miasto
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Firma "Loombard" jest największą siecią tego typu placówek w Polsce i jedną z największych w Europie.
Firma powstała w 1994 roku i działała w branży usług finansowych. Obecnie oferujemy Naszym Klientom możliwość pozyskiwania gotówki w ramach transakcji skupu i sprzedaży towarów w ponad 700 placówkach na terenie Polski.
W związku z intensywnym rozwojem firmy poszukujemy osoby zainteresowanej podjęciem pracy na stanowisku:
Pracownik Loombardu / kasjer walutowy w Częstochowie.
Opis stanowiska/zakres obowiązków:
Kompleksowa obsługa Klientów w zakresie sporządzania umów kupna i sprzedaży towarów;
Negocjowanie warunków zawieranych umów;
Ocena stanu technicznego i wycena wartości sprzedawanych i skupowanych towarów;
Sprzedaż stacjonarna i kompleksowe doradztwo w zakresie wyboru towaru z oferty firmy;
Sprzedaż internetowa i prowadzenie aukcji (Allegro, OLX, inne) w oparciu o ustalone wytyczne;
Obsługa zamówień internetowych z zachowaniem najwyższych standardów obsługi Klienta;
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientem;
Kontakt telefoniczny i mailowy z Klientem;
Dbałość o estetykę wystawy oraz lokalu;
Dbałość o pozytywny wizerunek firmy;
Wymagania:
Dyspozycyjność i gotowość do pracy również w weekendy (równoważny czas pracy);
Biegłość w obsłudze Internetu, w szczególności portali aukcyjnych (Allegro, OLX, itp.);
Nastawienie na realizację celów i zaangażowanie w wykonywaną pracę;
Odpowiedzialność, samodzielność, dokładność, inicjatywa;
Operatywność, dobra organizacja i wysoki poziom motywacji do pracy (systematyczność w działaniu);
Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji;
Wysoka kultura osobista i łatwość w nawiązaniu i podtrzymywaniu kontaktów z Klientami;
Mile widziane:
Wiedza z zakresu sprzętu elektronicznego (laptopy, tablety, smartphone , AGD, RTV, itp.);
Biegłość w obsłudze sprzętu elektronicznego;
doświadczenie w obsłudze klienta
Oferujemy:
Umowa o pracę na pełny etat;
Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + system premiowy);
Szkolenie z zakresu profesjonalnej wyceny oraz sprawdzania sprzętu, w tym szkolenie złotnicze;
Rozwój umiejętności w zakresie sprzedaży i Obsługi Klienta;
Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku ogólnopolskim;
Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego;
Interesującą prace w młodym zespole;
Nie szukamy pracowników sezonowych. Interesuje nas współpraca na przynajmniej 12 miesięcy.
Kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Lokalizacja
Częstochowa, Stare Miasto
Śląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?