Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Śląskie
  6. Administracja, prace biurowe - Częstochowa
  7. Administracja, prace biurowe - Stare Miasto
Dodane 06 maja 2024

Pracownik obsługi lombardu/kasjer walutowy- Częstochowa

Wynagrodzenie

4 200 - 6 500 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Częstochowa, Stare Miasto

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Doświadczenie nie jest wymaganeDyspozycyjność: Praca zmianowa, Praca w weekendy, Elastyczny czas pracy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Firma "Loombard" jest największą siecią tego typu placówek w Polsce i jedną z największych w Europie.

Firma powstała w 1994 roku i działała w branży usług finansowych. Obecnie oferujemy Naszym Klientom możliwość pozyskiwania gotówki w ramach transakcji skupu i sprzedaży towarów w ponad 700 placówkach na terenie Polski.

W związku z intensywnym rozwojem firmy poszukujemy osoby zainteresowanej podjęciem pracy na stanowisku:

Pracownik Loombardu / kasjer walutowy w Częstochowie.

Opis stanowiska/zakres obowiązków:

  • Kompleksowa obsługa Klientów w zakresie sporządzania umów kupna i sprzedaży towarów;

  • Negocjowanie warunków zawieranych umów;

  • Ocena stanu technicznego i wycena wartości sprzedawanych i skupowanych towarów;

  • Sprzedaż stacjonarna i kompleksowe doradztwo w zakresie wyboru towaru z oferty firmy;

  • Sprzedaż internetowa i prowadzenie aukcji (Allegro, OLX, inne) w oparciu o ustalone wytyczne;

  • Obsługa zamówień internetowych z zachowaniem najwyższych standardów obsługi Klienta;

  • Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientem;

  • Kontakt telefoniczny i mailowy z Klientem;

  • Dbałość o estetykę wystawy oraz lokalu;

  • Dbałość o pozytywny wizerunek firmy;

 Wymagania:

  • Dyspozycyjność i gotowość do pracy również w weekendy (równoważny czas pracy);

  • Biegłość w obsłudze Internetu, w szczególności portali aukcyjnych (Allegro, OLX, itp.);

  • Nastawienie na realizację celów i zaangażowanie w wykonywaną pracę;

  • Odpowiedzialność, samodzielność, dokładność, inicjatywa;

  • Operatywność, dobra organizacja i wysoki poziom motywacji do pracy (systematyczność w działaniu);

  • Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji;

  • Wysoka kultura osobista i łatwość w nawiązaniu i podtrzymywaniu kontaktów z Klientami;

 Mile widziane:

  • Wiedza z zakresu sprzętu elektronicznego (laptopy, tablety, smartphone , AGD, RTV, itp.);

  • Biegłość w obsłudze sprzętu elektronicznego;

  • doświadczenie w obsłudze klienta

Oferujemy:

  • Umowa o pracę na pełny etat;

  • Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + system premiowy);

  • Szkolenie z zakresu profesjonalnej wyceny oraz sprawdzania sprzętu, w tym szkolenie złotnicze;

  • Rozwój umiejętności w zakresie sprzedaży i Obsługi Klienta;

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku ogólnopolskim;

  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego;

  • Interesującą prace w młodym zespole;

Nie szukamy pracowników sezonowych. Interesuje nas współpraca na przynajmniej 12 miesięcy.

 

Kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Aplikuj

Lokalizacja

Częstochowa, Stare Miasto

Śląskie

Śląskie, Częstochowa, Stare Miasto
ID: 916430444

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon