Firmowe
Rok wydania: 2012
Stan: Używane
Opis
UNIKAT!
Nakład dawno wyczerpany, pozycja trudno dostępna!
Zakładka do książki w prezencie.
W ostatnich latach grafika rozwija się w porażająco szybkim tempie. Mało tego, jest wszędzie, z mniejszymi bądź większymi formami graficznymi spotykamy się na każdym kroku. Idąc ulicą mijamy kolorowe plakaty, jadąc samochodem naszą uwagę przyciągają wielkie bilboardy, zaglądając do internetu naszym oczom pokazują się coraz to ciekawsze graficznie strony...
Ale punkt wyjścia jest inny. W pierwszym rozdziale publikacji autorki zajmują się...książką. Nazywają ją „laboratorium dla pisarzy, artystów, projektantów i typografów”. I choć media elektroniczne wypierają czysty druk, on ciągle istnieje i jest podstawą dla wszelkiej grafiki.
Autorzy „100 idei, które zmieniły projektowanie graficzne” wybierają te idee, które według nich miały największy wpływ na rozwój grafiki. Piszą o formach, kompozycjach, wpływach innych sztuk na projektowanie graficzne, a także o tym, czym jest grafika dzisiaj i jak się ją wykorzystuje.
Książka nieczytana. Posiada ślady przekładania na okładce (miejscami inny odcień przedniej okładki i grzbietu, nieduże zagięcia, lekkie przetarcia).
Wydawnictwo: Top Mark Centre
ISBN: 978*******890-7-5
Format: 21 x 27 cm
Ilość stron: 216
Okładka: miękka
Zachęcam do zakupu i zapraszam na inne moje aukcje!
Nakład dawno wyczerpany, pozycja trudno dostępna!
Zakładka do książki w prezencie.
W ostatnich latach grafika rozwija się w porażająco szybkim tempie. Mało tego, jest wszędzie, z mniejszymi bądź większymi formami graficznymi spotykamy się na każdym kroku. Idąc ulicą mijamy kolorowe plakaty, jadąc samochodem naszą uwagę przyciągają wielkie bilboardy, zaglądając do internetu naszym oczom pokazują się coraz to ciekawsze graficznie strony...
Ale punkt wyjścia jest inny. W pierwszym rozdziale publikacji autorki zajmują się...książką. Nazywają ją „laboratorium dla pisarzy, artystów, projektantów i typografów”. I choć media elektroniczne wypierają czysty druk, on ciągle istnieje i jest podstawą dla wszelkiej grafiki.
Autorzy „100 idei, które zmieniły projektowanie graficzne” wybierają te idee, które według nich miały największy wpływ na rozwój grafiki. Piszą o formach, kompozycjach, wpływach innych sztuk na projektowanie graficzne, a także o tym, czym jest grafika dzisiaj i jak się ją wykorzystuje.
Książka nieczytana. Posiada ślady przekładania na okładce (miejscami inny odcień przedniej okładki i grzbietu, nieduże zagięcia, lekkie przetarcia).
Wydawnictwo: Top Mark Centre
ISBN: 978*******890-7-5
Format: 21 x 27 cm
Ilość stron: 216
Okładka: miękka
Zachęcam do zakupu i zapraszam na inne moje aukcje!
ID: 882737350
xxx xxx xxx
Dodane 18 maja 2024
100 idei, które zmieniły PROJEKTOWANIE GRAFICZNE, Heller, Vienne, HIT!
Tylko przedmiot
149,90 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja