Prywatne
Numer VIN: WAUZZZ8EZ1A067728
Model: A4
Poj. silnika: 1 984 cm³
Rok produkcji: 2001
Moc silnika: 130 KM
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Sedan
Przebieg: 172 000 km
Kolor: Srebrny
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Automatyczna
Kraj pochodzenia: Niemcy
Kierownica: po lewej
Napęd: Na przednie koła
Opis
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:
Nie, auto nie ma żadnych oznak korozji na karoserii;
Nie, w aucie nie ma tempomatu;
Nie, auto „nie bierze” oleju, natomiast ten silnik tak ma, że pomiędzy wymianami (co 15 000km) wymaga uzupełnienia oleju w ilości poniżej 5l. W silniku jest olej ROWE 5W-40;
Tak, klimatyzacja jest sprawna;
Tak, przednie fotele są podgrzewane;
Tak, o cenie można rozmawiać;
Nie, nie interesuje mnie zamiana;
Nie, nie sprzedam za połowę ceny;
Auto zakupione w niemieckim komisie i sprowadzone przeze mnie do PL. Od nowości do 2022 roku auto miało jednego właściciela. Są dowody. :)
Powłoka lakiernicza oryginalna za wyjątkiem przedniego, lewego błotnika, który raczej był malowany
(nie przeze mnie). Na karoserii nie ma wgniotów, jednak jest kilka obcierek, co raczej nie jest niczym dziwnym w przypadku „dojrzałego” auta.
Przebieg nie wzbudza podejrzeń. Auto użytkuję w takim stanie, w jakim je zakupiłem.
Oczywiście techniczna obsługa typu olej, filtry, inne konieczne wymiany robione na bieżąco.
Tapicerka wewnątrz jest niezniszczona, natomiast plastiki są w kolorze niebieskim, który z latami zaczął schodzić i schodzi. Nadal nie wygląda to źle, choć jest dalekie od ideału.
Z przodu szyby opuszczane elektrycznie, z tyłu są korbki.
Zawieszenie bez zarzutu. Skrzynia bez zarzutu, Silnik suchy, nic nie wycieka.
Od czasu do czasu zapala się kontrolka niskiego stanu oleju pomimo, że stan oleju jest prawidłowy.
Jest na to prosty sposób wystarczy odkręcić korek wlewu oleju i na chwilę wyciągnąć bagnet, i wszystko wraca do porządku. Oczywiście co jakiś czas (zgodnie z instrukcją obsługi) oleju trzeba tez dolać.
Auto przyspiesza jak należy, jeździ płynnie do przodu i do tyłu, hamuje skutecznie. Auto wszystko sygnalizuje. W aucie wszystko działa, no może za wyjątkiem fabrycznej nawigacji,
której nie reanimowałem.
W chwili zakupu auto miało prawie nowe opony wielosezonowe. Przejechałem na nich ok. 23 tys. km. Średnie zużycie paliwa widoczne na jednym ze zdjęć, to wynik rzeczywisty po przejechaniu ok. 120km trasą szybkiego ruchu. Posiadam dwa oryginalne kluczyki i pamiątkową książkę serwisową z Niemiec.
Następny przegląd rejestracyjny do wykonania za 1 rok, do 18.04.2025.
To nie jest auto, które niczego nie wymaga, raczej wymaga pieczołowitego podejścia i na pewno nakładów związanych z jego wiekiem. Jednak jest to wdzięczny egzemplarz...
Zapraszam do zakupu.
Nie, auto nie ma żadnych oznak korozji na karoserii;
Nie, w aucie nie ma tempomatu;
Nie, auto „nie bierze” oleju, natomiast ten silnik tak ma, że pomiędzy wymianami (co 15 000km) wymaga uzupełnienia oleju w ilości poniżej 5l. W silniku jest olej ROWE 5W-40;
Tak, klimatyzacja jest sprawna;
Tak, przednie fotele są podgrzewane;
Tak, o cenie można rozmawiać;
Nie, nie interesuje mnie zamiana;
Nie, nie sprzedam za połowę ceny;
Auto zakupione w niemieckim komisie i sprowadzone przeze mnie do PL. Od nowości do 2022 roku auto miało jednego właściciela. Są dowody. :)
Powłoka lakiernicza oryginalna za wyjątkiem przedniego, lewego błotnika, który raczej był malowany
(nie przeze mnie). Na karoserii nie ma wgniotów, jednak jest kilka obcierek, co raczej nie jest niczym dziwnym w przypadku „dojrzałego” auta.
Przebieg nie wzbudza podejrzeń. Auto użytkuję w takim stanie, w jakim je zakupiłem.
Oczywiście techniczna obsługa typu olej, filtry, inne konieczne wymiany robione na bieżąco.
Tapicerka wewnątrz jest niezniszczona, natomiast plastiki są w kolorze niebieskim, który z latami zaczął schodzić i schodzi. Nadal nie wygląda to źle, choć jest dalekie od ideału.
Z przodu szyby opuszczane elektrycznie, z tyłu są korbki.
Zawieszenie bez zarzutu. Skrzynia bez zarzutu, Silnik suchy, nic nie wycieka.
Od czasu do czasu zapala się kontrolka niskiego stanu oleju pomimo, że stan oleju jest prawidłowy.
Jest na to prosty sposób wystarczy odkręcić korek wlewu oleju i na chwilę wyciągnąć bagnet, i wszystko wraca do porządku. Oczywiście co jakiś czas (zgodnie z instrukcją obsługi) oleju trzeba tez dolać.
Auto przyspiesza jak należy, jeździ płynnie do przodu i do tyłu, hamuje skutecznie. Auto wszystko sygnalizuje. W aucie wszystko działa, no może za wyjątkiem fabrycznej nawigacji,
której nie reanimowałem.
W chwili zakupu auto miało prawie nowe opony wielosezonowe. Przejechałem na nich ok. 23 tys. km. Średnie zużycie paliwa widoczne na jednym ze zdjęć, to wynik rzeczywisty po przejechaniu ok. 120km trasą szybkiego ruchu. Posiadam dwa oryginalne kluczyki i pamiątkową książkę serwisową z Niemiec.
Następny przegląd rejestracyjny do wykonania za 1 rok, do 18.04.2025.
To nie jest auto, które niczego nie wymaga, raczej wymaga pieczołowitego podejścia i na pewno nakładów związanych z jego wiekiem. Jednak jest to wdzięczny egzemplarz...
Zapraszam do zakupu.
ID: 911831517
xxx xxx xxx
Dodane Dzisiaj o 07:44
Audi A4 B6 (8E2) 2.0 (ALT) 1984ccm 130KM/96kW 2001 automat
9 499 zł
do negocjacji
Lokalizacja