Prywatne
Numer VIN: WAUZZZ4G2EN173003
Model: S7
Poj. silnika: 3 993 cm³
Rok produkcji: 2014
Moc silnika: 420 KM
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Coupe
Przebieg: 159 000 km
Kolor: Szary
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Automatyczna
Kraj pochodzenia: Polska
Kierownica: po lewej
Napęd: 4x4 (dołączany automatycznie)
Opis
Chcesz obejrzeć auto bez wychodzenia z domu oraz usłyszeć jak brzmi silnik? Po prostu wpisz ponizszy link bez cudzysłowia w YouTube.
"Audi S7, 4.0L V8, 2014, Daytona Grey, Pełna historia auta, PL Salon"
Na sprzedaż Audi S7 2014
Kolor: Daytona Grey
Silnik i układ napędowy: 4.0 V10 TFSI Benzyna 420KM (CEUC)
Skrzynia: 7-stopniowa automatyczna dwusprzęgłowa DSG (zmiana łopatkami + automatycznie)
Przebieg: 159000 km
VIN: WAUZZZ4G2EN173003
Auto użytkowane w jednych rękach, pierwszy i jedyny właściciel od początku zakupu, auto zakupione w Polskim Salonie jako nowe. Auto użytkowane pod siebie, więc wszystko to co w nim zostało zrobione jest zgodnie ze sztuką i nie było szczędzone.
Auto serwisowane regularnie w szczególności elementy takie, których nikt nie serwisuje a kosztują majątek (czyszczenie dolotu, wymiana odmy, wymiana oleju w skrzyni oraz w układzie różnicowym).
Auto użytkowane na co dzień, garażowane. Do auta dodaję komplet felg + opon zimowych w rozmiarze 20”, specjalny dywanik zimowy na narty. Auto posiada opcję zmiany dźwięku wydechu (straight pipe-tryb sportowy) oraz jazdy w normalnym trybie. Przy pełnym wydechu brzmi jak rasowe RS7.
Auto nie wymaga wkładu finansowego.
Auto miało czyszczone zawory dolotowe z nagaru co przy tym silniku oznacza jego wyjęcie. Nagar w dolocie w silnikach TFSI to norma i powinno się go czyścić co 60-80tyś km. - jeżeli takie auto jak Audi S7 nie miało czyszczonych zaworów to można być pewnym, że przy przbeiegach 100-120 tyś. zaczną pojawiać się problemy. Koszt usługi czyszczenia przy tym silniku przekracza kwotę 6tyś zł.
Historia Serwisowania:
Regeneracja turbosprężarek + wymiana świec
Czyszczenie zaworów dolotowych z nagaru
wymiana oleju (MOTUL 8100 X-CESS 5W40 A3/B4) + filtrów (Mahle/Knecht) - regularnie co 10tyś km.
Wymieniony wał napędowy
Akumulator AGM Duracell
Wymieniony olej w skrzyni ASB + nowy Filtr ori.
Wymieniona poduszka silnika prawa strona
X-Pipe + straight pipe srodkowy tlumik
CQuartz 3.0 50ml + Reload - Kwarc w 2022
Siłownik Klapki wlewu paliwa nowy
Filtr kabinowy filtron + ozonowanie co 12 miesięcy
Oddzielacz oleju nowy ASO (Odma) + uszczelnienia kolektora dolotowego nowe
Kompresor klimatyzacji + skraplacz - wymiana
Wymiana termostatu - Vernet (Oryginał)
Renowacja kierownicy + woskowanie
Wężyk powrotu zbiornika płynu chłodniczego
Tarcze Zimmermann + klocki Zimmermann przód, podkładki wibrujące na taśmie 3M
Akcja Serwisowa Audi - wymiana sitka oleju pod turbosprężarkami + wymiana oleju - Audi Lellek Katowice
Auto do obejrzenia w Porębie koło Zawiercia (woj. Śląskie) – proszę pytać przed umówieniem się na obejrzenie.
Zapraszam do kontaktu.
"Audi S7, 4.0L V8, 2014, Daytona Grey, Pełna historia auta, PL Salon"
Na sprzedaż Audi S7 2014
Kolor: Daytona Grey
Silnik i układ napędowy: 4.0 V10 TFSI Benzyna 420KM (CEUC)
Skrzynia: 7-stopniowa automatyczna dwusprzęgłowa DSG (zmiana łopatkami + automatycznie)
Przebieg: 159000 km
VIN: WAUZZZ4G2EN173003
Auto użytkowane w jednych rękach, pierwszy i jedyny właściciel od początku zakupu, auto zakupione w Polskim Salonie jako nowe. Auto użytkowane pod siebie, więc wszystko to co w nim zostało zrobione jest zgodnie ze sztuką i nie było szczędzone.
Auto serwisowane regularnie w szczególności elementy takie, których nikt nie serwisuje a kosztują majątek (czyszczenie dolotu, wymiana odmy, wymiana oleju w skrzyni oraz w układzie różnicowym).
Auto użytkowane na co dzień, garażowane. Do auta dodaję komplet felg + opon zimowych w rozmiarze 20”, specjalny dywanik zimowy na narty. Auto posiada opcję zmiany dźwięku wydechu (straight pipe-tryb sportowy) oraz jazdy w normalnym trybie. Przy pełnym wydechu brzmi jak rasowe RS7.
Auto nie wymaga wkładu finansowego.
Auto miało czyszczone zawory dolotowe z nagaru co przy tym silniku oznacza jego wyjęcie. Nagar w dolocie w silnikach TFSI to norma i powinno się go czyścić co 60-80tyś km. - jeżeli takie auto jak Audi S7 nie miało czyszczonych zaworów to można być pewnym, że przy przbeiegach 100-120 tyś. zaczną pojawiać się problemy. Koszt usługi czyszczenia przy tym silniku przekracza kwotę 6tyś zł.
Historia Serwisowania:
Regeneracja turbosprężarek + wymiana świec
Czyszczenie zaworów dolotowych z nagaru
wymiana oleju (MOTUL 8100 X-CESS 5W40 A3/B4) + filtrów (Mahle/Knecht) - regularnie co 10tyś km.
Wymieniony wał napędowy
Akumulator AGM Duracell
Wymieniony olej w skrzyni ASB + nowy Filtr ori.
Wymieniona poduszka silnika prawa strona
X-Pipe + straight pipe srodkowy tlumik
CQuartz 3.0 50ml + Reload - Kwarc w 2022
Siłownik Klapki wlewu paliwa nowy
Filtr kabinowy filtron + ozonowanie co 12 miesięcy
Oddzielacz oleju nowy ASO (Odma) + uszczelnienia kolektora dolotowego nowe
Kompresor klimatyzacji + skraplacz - wymiana
Wymiana termostatu - Vernet (Oryginał)
Renowacja kierownicy + woskowanie
Wężyk powrotu zbiornika płynu chłodniczego
Tarcze Zimmermann + klocki Zimmermann przód, podkładki wibrujące na taśmie 3M
Akcja Serwisowa Audi - wymiana sitka oleju pod turbosprężarkami + wymiana oleju - Audi Lellek Katowice
Auto do obejrzenia w Porębie koło Zawiercia (woj. Śląskie) – proszę pytać przed umówieniem się na obejrzenie.
Zapraszam do kontaktu.
ID: 874256181
xxx xxx xxx
Dodane 27 kwietnia 2024
Audi S7, 4.0L V8, 2014, Daytona Grey, Pełna historia auta, PL Salon
131 500 zł
Użytkownik
Lokalizacja