Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Motoryzacja
  3. Motocykle i Skutery
  4. Quad - ATV
  5. Quad - ATV - Łódzkie
  6. Quad - ATV - Brzeziny
Buggy Extreme 4x4, Zarejestrowany - 150 koni!!!
Buggy Extreme 4x4, Zarejestrowany - 150 koni!!!
Buggy Extreme 4x4, Zarejestrowany - 150 koni!!!
Buggy Extreme 4x4, Zarejestrowany - 150 koni!!!
Buggy Extreme 4x4, Zarejestrowany - 150 koni!!!
Buggy Extreme 4x4, Zarejestrowany - 150 koni!!!
Buggy Extreme 4x4, Zarejestrowany - 150 koni!!!
Buggy Extreme 4x4, Zarejestrowany - 150 koni!!!
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Marka: Suzuki

  • Poj. silnika: 2 000 cm³

  • Stan techniczny: Nieuszkodzony

  • Rok produkcji: 2005

Opis

Witam,
Na sprzedaż piękna zmota zbudowana na bazie samuraja. ZAREJESTROWANA. Silnik z Opla 16V-150 koni mechanicznych, 2,0 benzyna. Przez ostatni rok bardzo mało używana, a jest solidnie doinwestowana. Między innymi nowa główka mostu nowe ośki z przodu, nowy akumulator nowe opony tył. Sprzęt został stworzony przez doświadczoną ekipę Extreme 4x4 z Rybarzowic. Chłopaki specjalizują się w budowie takich cudeniek. Teraz budują auta na Dakar a niegdyś Kanarek był ich maskotką. Powstał w podobnym czasie co Smoczyca jego 400 konna siostra. Wszystkie ich dzieła można oglądać na stronie extrem4x4.pl w zakładce realizacje.

A tu cała specyfikacja od początku istnienia tej zmoty:
Zmota zrobiona na bazie Samuraja 1992 (Jap)-przywieziony z Niemiec pozostało podloga ze ścianą grodziową, podszybiem, kolumna kierownicza, pedały, pompa hamulcowa, dolna część ramy legary. Do tego dorobiona zewnętrzna konstrukcja (klatka) z rur za plecami foteli 2x przekątna. Nie ma korozji i nigdy na tym nie bylo, rama prosta, zadnych wypadków przypadków, zderzen, itp Mechanizm wycieraczek jest z Samuraja, ale silniczek jest z Vw-Audi-bardzo szybki i mocny (ten Suzuki nie nadąża do tego pilot ma zdublowane przyciski spryskiwacza (pompka wysokociśnieniwa z reflektorów) i szybiego biegu wycieraczek. Zadaszenie plandeka w dobrym stanie, można zrobić kabriolet.

Silnik z Opla Astry 2.0 16V-150 KM, stan super, bardzo mały fabryczny przebieg poniżej 50tkm, nie rozkręcany, w środku nowy, jeździ tylko na pełnym syntetyku 10W60 pracuje czyściutko. Kupiliśmy specjalnie kiedyś całą Astra z Niemiec rozbita z tylu i wyjęliśmy silnik. Skrzynia z Opla Omegi 2.0b oznaczenie 5-b

Nowy rozrząd, nowe świece, nowe wtryskiwacze Boscha-oryginał K-Jetronic nowa kopułka aparatu aparat z Samuraja 1.3 profesjonalnie dorobione połączenie (bo jest inny wtrysk paliwa -nie elektroniczny który był wraz z zapłonem zintegrowany aparat CDI zamontowany zaraz w najwyższym miejscu ściany grodziowej pod maską nowe kable silikonowe grube tuningowe, powiększona miska olejowa i smok oleju żeby na przechyłach nie brakowało (ok. 8l oleju wchodzi), dodatkowa chłodnica oleju silnika z przodu duża.

Wtrysk paliwa jest K-Jetronic z Mercedesa 230E, kiedyś dużo tego montowaliśmy, bo działa w dużej wilgoci bez elektryki i elektroniki, jest prosty/tani w naprawach każdy to może wystroić i prosty w obsłudze, praktycznie bezawaryjny stara Niemiecka jakość. Filtr stożek.
Alternator odnowiony po kap. remoncie pasek do alternatora i wspomagania nowe, rozrusznik tez pe remoncie i przeglądzie, Układ paliwowy wszystkie nowe przewody, nowe 2 fitry paliwa, nowa zewnętrzna pompa paliwa z Mercedesa KJetronic, regulator nowy.

Zbiornik paliwa ustawiony pionowo żeby się paliwo nie przelewało i nie brakowało na przechyłach, ustawiony zaraz za ścianą grodziową. Stan super bez korozji tak schowany że nie de sie go praktycznie uszkodzić, i tym podobne.
Za nim nowa chłodnica cieczy i pod nią akumulator.

Wspomaganie kierownicy na silniku oryginalna pompa Opel połączona przez dużą chłodnicę oleju wspomagania-z przodu nad chłodnicą oleju slinika z przekładnią z Isuzu Troper, pickup, rodzina terenowych Opli. Chodzi bardzo lekko duza lepiej niż te wyciągane z Vitar jest bardzo mocna, szybka w miarę lekka, auto prowadzi sie lekko jak gokarta. Drazki kierownicze przy mosicie są nowe tuningowe z rur z kwasówki mocniejsze o 100% od oryginału Samuraja i połowe lżejsze oryginalne są z gnącego się pręta i oczywiście nowe gałki, dodatkowo amortyzator skrętu nowy Patrol. Osiowa ze stelażem płyta aluminium.

Mosty szerokie Samurai Japońskie .
Obudowy wzmocnione na całej długości, z przodu wzmocnione przy kulach, wzmocniona blacha osłon dyfra, mosty wypiaskowane i polakierowane.
Tylny most jest stuningowany, wzmocniony.
Ma półosie z Toyoty Land Crusier praktycznie nigdy nie do urwania w takim samochodzie, większe łożyska kół, dorobione tarcze hamulców tył zaciski o odpowiedniej proporcji siły docisku przód/tył =3/2, tarcze tylne Samuraj. Kosz dyferencjału jest wykonany na CNC jest na stałe. Kiedyś robiliśmy takie mosty i sprawowały się przez lata bezawaryjnie choć były mordowane u innych klientów. Z przodu 4-satelitowy mechanizm Samuraj ma 2 satelity.

Zaciski hamulcowe piaskowane, ocynkowane, nowe gumki, smar silikonowy, nowe przewody hamulcowe, nowe tarcze i nowe klocki +2 kpl w zapasie. Kiedyś wykonaliśmy kilka takich mostów i byly niezniszczalne, ale koszt wykonania był wysoki. Oczywiście w mostach są wszystkie nowe łożyska NSK,Nachi,Koyo a nie żaden badziew i wszystkie uszczelniacze, zwrotnice, łożyska kół, łozyska mechanizmów. Ustawione luzy przekładni, itp. Nowe oleje syntetyczne w mostach 75w140, smary, itp. Przednie przeguby oryginał są jak nowe ciasne z obejmami wzmacniającymi je +ok 30% wytrzymałości na zerwanie.
Odpowietrzenia wężykami wyprowadzone wysoko.
„Resory są nowe I polibusze ale to w tym przypadku nie ma znaczenia. Tylny most dodatkowo ma 2 drążki reakcyjne, żeby był miękki i dobrze pracował nie falował przy ostrym starcie. 4 Amortyzatory Procomp MX z 9-stopniową regulacją twardości i zbiorniczkami 4 na aucie i zapasy-chyba 2

Reduktor w super stanie Samurai 1.3 na grubych wałkach wytrzymuje tą moc bo połączony jest sprzęglem gumowym/tłumikiem drgań oryginalny z Opla Omegi 2.0b z którego jest skrzynia 5b, która bez przeróbek pasuje do Silnika Astry
2.0 bo to te same bloki Opla, nowe uszczelniacze, nowy olej skrzynia/reduktor syntetyk, wyprowadzone odpowietrzenia.
Zawieszony na mocniejszych dwustronnych poduszkach bo oryginał Samuraj namiętnie się obrywa. Są nowe wały tuningowe 100% mocniejsze z teflonowanymi wielowypustami przód i tył.
Sprzęgło Opel Omega 2.3 td bardzo mocne i tanie, daje radę na długo, też pasuje bez przeróbek do silnika i skrzyni biegów, rodzina Opla, chodzi lekko i sprawnie. Napęd nie jest mocno poprzerabiany, wszystko da się kupić jest złożony tylko z kilku modeli Opla.

Elektryka-praktycznie cała nowa, nasz rajdowy elektryk spędził ostatnio trochę czasu i wymienił okablowanie, lepiej zabezpieczył, są nowe lampy, halogeny, ledy, przekaźniki, itp wszystko działa i zrobione profesjonalnie, wtyczki hermetyczne, itp

Koła; felgi SJ413-gwiazda z obróconym o 180/przespawanym środkiem zwiększony offset felg (rozstaw kół)-jest 8 szt tych felg (5 na aucie i 3 w zapasie),5 nowych opon MT 235/75 R15nowe dętki we wszystkich.
ID: 912295104

Skontaktuj się

User avatar
Facebook connected icon

Franek

Na OLX od kwiecień 2019

Ostatnio online w dniu 16 kwietnia 2024

xxx xxx xxx

Dodane 16 kwietnia 2024

Buggy Extreme 4x4, Zarejestrowany - 150 koni!!!

29 000 zł

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon