Firmowe
Rodzaj: Pozostałe części samochodowe
Stan: Nowe
Opis
CHŁODNICA OLEJU HYDRAULICZNEGO Z WENTYLATOREM
KOD SKRAW-MET:[1905]
Wysokiej jakości chłodnica oleju, zdatna do zastąpienia chłodnic szczytowych firm takich jak np.: BOSCH
Wykonana jest ze stopu aluminium o lekkiej wadze, dobrej intensywności sejsmicznej i wysokiej wydajności wymiany ciepła.
Chłodnica jest między innymi: w stacjach hydraulicznych, maszynach budowlanych i maszynach rolniczych, maszynach inżynieryjnych / budowlanych, sprężarkach powietrza, układach zasilania, układach chłodzenia oleju przekładniowego i innych układach chłodniczych.
Wyposażona została w tzw. bypass (Obwód rozładowania obejściowego), aby zapobiec zbyt wysokiemu ciśnieniu impulsowemu, które mogłoby uszkodzić chłodnicę po uruchomieniu systemu.
Posiada także wbudowany termostat, który powoduje iż po przekroczeniu danej temperatury pod wpływem ciepła, otwiera się zawór przez co ciecz którą chłodzimy napływa do radiatora. Po osiągnięciu wystarczająco niskiej temperatury, termostat zostaje ponownie zamknięty.
Zalety:
-Łatwa obsługa, wygodna instalacja.
-Zwarta konstrukcja, duży obszar rozpraszania ciepła i wysoka wydajność wymiany ciepła.
-Ochrona środowiska, oszczędność energii, łatwa konserwacja i niskie koszty eksploatacji.
-Nadaje się do temperatury oleju od 10 'C - 180 'C, odpowiednia temperatura otoczenia od -40 'C - 100 'C.
-Długa żywotność, wysokie ciśnienie robocze, chłodzenie powrotu oleju, spuszczanie oleju i niezależna pętla układu hydraulicznego.
Dane techniczne:
Napięcie wentylatora: 230V
Moc : 140 - 160 W
Max przepływ oleju w układzie : 150 L / min
Gwinty wejście i wyjście oleju BSP: 1,0"
Przyłącze na termostat: M16x1.5
KOD SKRAW-MET:[1905]
Wysokiej jakości chłodnica oleju, zdatna do zastąpienia chłodnic szczytowych firm takich jak np.: BOSCH
Wykonana jest ze stopu aluminium o lekkiej wadze, dobrej intensywności sejsmicznej i wysokiej wydajności wymiany ciepła.
Chłodnica jest między innymi: w stacjach hydraulicznych, maszynach budowlanych i maszynach rolniczych, maszynach inżynieryjnych / budowlanych, sprężarkach powietrza, układach zasilania, układach chłodzenia oleju przekładniowego i innych układach chłodniczych.
Wyposażona została w tzw. bypass (Obwód rozładowania obejściowego), aby zapobiec zbyt wysokiemu ciśnieniu impulsowemu, które mogłoby uszkodzić chłodnicę po uruchomieniu systemu.
Posiada także wbudowany termostat, który powoduje iż po przekroczeniu danej temperatury pod wpływem ciepła, otwiera się zawór przez co ciecz którą chłodzimy napływa do radiatora. Po osiągnięciu wystarczająco niskiej temperatury, termostat zostaje ponownie zamknięty.
Zalety:
-Łatwa obsługa, wygodna instalacja.
-Zwarta konstrukcja, duży obszar rozpraszania ciepła i wysoka wydajność wymiany ciepła.
-Ochrona środowiska, oszczędność energii, łatwa konserwacja i niskie koszty eksploatacji.
-Nadaje się do temperatury oleju od 10 'C - 180 'C, odpowiednia temperatura otoczenia od -40 'C - 100 'C.
-Długa żywotność, wysokie ciśnienie robocze, chłodzenie powrotu oleju, spuszczanie oleju i niezależna pętla układu hydraulicznego.
Dane techniczne:
Napięcie wentylatora: 230V
Moc : 140 - 160 W
Max przepływ oleju w układzie : 150 L / min
Gwinty wejście i wyjście oleju BSP: 1,0"
Przyłącze na termostat: M16x1.5
ID: 552963840
xxx xxx xxx