Firmowe
Stan: Nowe
Opis
sprzedaż Tylko Wysyłkowa poprzez bezpieczne przesyłki OLX.
Sprzedajemy tylko Nowe Nieużywane przedmioty
Potrzebujesz kilku przedmiotów z naszych ogłoszeń?
Napisz na Olx jakie a my skompletujemy je wystawimy w jednym ogłoszeniu z jedną przesyłką.
CIEMNA Strona Gastronomii
jan MOŁONIEWICZ
Wydawca: Moja CONSULTING
Rok wydania: 2014
Oprawa: Oprawa BROSZUROWA
Ilość stron: 162
ean: 978*****44804
Tak, to nieprzyjemny temat, ale mnie nie dotyczy. U mnie pracują tylko uczciwe osoby. Mam do nich zaufanie. Jesteś pewien, że problem kradzieży pracowniczej nie jest Twoim problemem? A czy zdarzają Ci się niezgodności sprzedaży z raportami kasowymi? Częste awarie kasy fiskalnej? Spisy inwentarzowe zgadzające się co do grosza z teoretycznym zużyciem? Może nieoczekiwanie wzrósł koszt surowca? Zaufany kelner przyłapany na chowaniu pieniędzy do kieszeni tłumaczył się roztargnieniem? Słyszałeś o prezentach przekazywanych pracownikom przez dostawców? Czy dania z karty menu na pewno spożywane są tylko przez Gości? Jeśli któraś z powyższych sytuacji brzmi dla Ciebie znajomo, koniecznie sięgnij po ten poradnik. Pozwoli Ci on poznać w pierwszej kolejności mity, potem symptomy i metody kradzieży, a także jej konsekwencje dla lokalu oraz najważniejsze: skuteczne i sprawdzone metody walki z kradzieżą pracowniczą w branży gastronomicznej. Nie daj się zwieść, badania na temat nieuczciwości pracowniczej są bezlitosne: 7 na 10 osób ma tzw. elastyczną moralność, czyli są nieuczciwe wtedy, gdy nadarza się łatwa okazja. A o takie w biznesie gastronomicznym nietrudno. W słabo kontrolowanym lokalu skala kradzieży może stanowić do 15% wielkości sprzedaży. Taki poziom kradzieży łatwo może doprowadzić do bankructwa. Nieuczciwości nie da się całkiem zlikwidować, ale przy dobrym zarządzaniu możesz ją ograniczyć do 1-2%.
[Kod oferty,3657******8393944804,2023-12-15 18:59:00]
Sprzedajemy tylko Nowe Nieużywane przedmioty
Potrzebujesz kilku przedmiotów z naszych ogłoszeń?
Napisz na Olx jakie a my skompletujemy je wystawimy w jednym ogłoszeniu z jedną przesyłką.
CIEMNA Strona Gastronomii
jan MOŁONIEWICZ
Wydawca: Moja CONSULTING
Rok wydania: 2014
Oprawa: Oprawa BROSZUROWA
Ilość stron: 162
ean: 978*****44804
Tak, to nieprzyjemny temat, ale mnie nie dotyczy. U mnie pracują tylko uczciwe osoby. Mam do nich zaufanie. Jesteś pewien, że problem kradzieży pracowniczej nie jest Twoim problemem? A czy zdarzają Ci się niezgodności sprzedaży z raportami kasowymi? Częste awarie kasy fiskalnej? Spisy inwentarzowe zgadzające się co do grosza z teoretycznym zużyciem? Może nieoczekiwanie wzrósł koszt surowca? Zaufany kelner przyłapany na chowaniu pieniędzy do kieszeni tłumaczył się roztargnieniem? Słyszałeś o prezentach przekazywanych pracownikom przez dostawców? Czy dania z karty menu na pewno spożywane są tylko przez Gości? Jeśli któraś z powyższych sytuacji brzmi dla Ciebie znajomo, koniecznie sięgnij po ten poradnik. Pozwoli Ci on poznać w pierwszej kolejności mity, potem symptomy i metody kradzieży, a także jej konsekwencje dla lokalu oraz najważniejsze: skuteczne i sprawdzone metody walki z kradzieżą pracowniczą w branży gastronomicznej. Nie daj się zwieść, badania na temat nieuczciwości pracowniczej są bezlitosne: 7 na 10 osób ma tzw. elastyczną moralność, czyli są nieuczciwe wtedy, gdy nadarza się łatwa okazja. A o takie w biznesie gastronomicznym nietrudno. W słabo kontrolowanym lokalu skala kradzieży może stanowić do 15% wielkości sprzedaży. Taki poziom kradzieży łatwo może doprowadzić do bankructwa. Nieuczciwości nie da się całkiem zlikwidować, ale przy dobrym zarządzaniu możesz ją ograniczyć do 1-2%.
[Kod oferty,3657******8393944804,2023-12-15 18:59:00]
ID: 910804377