Prywatne
Model: C5
Poj. silnika: 2 000 cm³
Rok produkcji: 2008
Moc silnika: 136 KM
Paliwo: Diesel
Typ nadwozia: Sedan
Przebieg: 311 000 km
Kolor: Szary
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Polska
Kierownica: po lewej
Napęd: Na przednie koła
Opis
Citroen c5 x7 z 2008r, salon Polska, bezwypadkowy. Przebieg 311 tys km.
Silnik 2.0 HDi 136KM, RHR, z manualną 6-cio biegowa skrzynią. Sedan w wersji Exclusive.
W moim posiadaniu od 2017 roku i zrobiłem nim ponad 140 tys km.
Wyposażenie poza standardowym,to:
- Bixenon skrętny z doświetlaniem zakrętów.
- Czujnik zmierzchu,
- czujnik deszczu,
- czujniki parkowania przód i tył (do wymiany przednia wiązka, posiadam i dorzucam do auta)
- zawieszenie hydractiv + sport
- elektryczny ręczny
- duża nawigacja,
- radio z zamontowanym fabrycznie adapterem AV oraz AUX
- pamięc ustawienia 2 kierowców ( fotele, nawiewy, radio)
- podgrzewane przednie fotele. Fotel kierowcy z masażem ( do wymiany kostka, nie włacza się)
- szyby akustyczne,
- lusterka fotochromatyczne,
- rolety przeciwsłoneczne na tylnych bocznych szybach oraz tylnej szybie.
- fotele poł skóra
- pełnowymiarowe koło zapasowe
- bagażnik dachowy z 4 uchwytami na rowery
Przez okres mojego użytkowania, wymienione zostało:
- podstawowe rzeczy eksploatacyjne, tarcze, klocki itp
- filtry komplet +olej co 10 -15 tys km.
- olej w skrzyni biegów,
- komplet rozrządu z pompą wody (dwukrotnie)
- komplet sprzęgła wraz z kołem dwumoasowym, łapą + uszczelnienie
- uszczelnienie pompy wysokiego cisnienia,
- cewka w tylnym regulatorze wysokości
- cięgna wysokości
- płyn lds
- mechanizm podnoszenia szyby
- czujnik położenia wału
- akumulator
Obecnie samochód jest mało używany, bo dziennie robi ok 5 km i czasem dłuższą trasę.
Więcej stoi niż jeździ.
Niestety czas robi swoje, i jak widać na zdjęciach, rdza wdarła się w nadkola, zarówno z przodu jak i z tyłu.
Samochód stoi na zimowych oponach, które są w bardzo dobrej kondycji. Niestety, letnie się skończyły.
Na obecną chwilę, do wymiany tujeje oraz sworznie przedniego zawieszenia oraz ustawienie zbieżności. Tuleje posiadam, więc dorzucę do auta. Hydro działa prawidłowo. Podnosi się i opuszcza. Coś stuka z tyłu na nierównościach i brzmi to jak osłona termiczna wydechu.
Dodatkowo do wymiany wentylator chłodnicy lub sama kostka. Przy włączaniu klimatyzacji, sprężarka załącza się poprawnie, ale po chwili wyłącza, ponieważ występuje bląd wiatraka. Układ nabity i szczelny.
Ogólnie środek samochodu jak na swoje lata i przebieg, nie jest zniszczony. Wymaga pewnie do czyszczenia, ale nie posiada przetarć i zniszczeń.
Wizualnie i trochę mechanicznie wymaga odrobiny czasu, pieniędzy i serca.
Silnik 2.0 HDi 136KM, RHR, z manualną 6-cio biegowa skrzynią. Sedan w wersji Exclusive.
W moim posiadaniu od 2017 roku i zrobiłem nim ponad 140 tys km.
Wyposażenie poza standardowym,to:
- Bixenon skrętny z doświetlaniem zakrętów.
- Czujnik zmierzchu,
- czujnik deszczu,
- czujniki parkowania przód i tył (do wymiany przednia wiązka, posiadam i dorzucam do auta)
- zawieszenie hydractiv + sport
- elektryczny ręczny
- duża nawigacja,
- radio z zamontowanym fabrycznie adapterem AV oraz AUX
- pamięc ustawienia 2 kierowców ( fotele, nawiewy, radio)
- podgrzewane przednie fotele. Fotel kierowcy z masażem ( do wymiany kostka, nie włacza się)
- szyby akustyczne,
- lusterka fotochromatyczne,
- rolety przeciwsłoneczne na tylnych bocznych szybach oraz tylnej szybie.
- fotele poł skóra
- pełnowymiarowe koło zapasowe
- bagażnik dachowy z 4 uchwytami na rowery
Przez okres mojego użytkowania, wymienione zostało:
- podstawowe rzeczy eksploatacyjne, tarcze, klocki itp
- filtry komplet +olej co 10 -15 tys km.
- olej w skrzyni biegów,
- komplet rozrządu z pompą wody (dwukrotnie)
- komplet sprzęgła wraz z kołem dwumoasowym, łapą + uszczelnienie
- uszczelnienie pompy wysokiego cisnienia,
- cewka w tylnym regulatorze wysokości
- cięgna wysokości
- płyn lds
- mechanizm podnoszenia szyby
- czujnik położenia wału
- akumulator
Obecnie samochód jest mało używany, bo dziennie robi ok 5 km i czasem dłuższą trasę.
Więcej stoi niż jeździ.
Niestety czas robi swoje, i jak widać na zdjęciach, rdza wdarła się w nadkola, zarówno z przodu jak i z tyłu.
Samochód stoi na zimowych oponach, które są w bardzo dobrej kondycji. Niestety, letnie się skończyły.
Na obecną chwilę, do wymiany tujeje oraz sworznie przedniego zawieszenia oraz ustawienie zbieżności. Tuleje posiadam, więc dorzucę do auta. Hydro działa prawidłowo. Podnosi się i opuszcza. Coś stuka z tyłu na nierównościach i brzmi to jak osłona termiczna wydechu.
Dodatkowo do wymiany wentylator chłodnicy lub sama kostka. Przy włączaniu klimatyzacji, sprężarka załącza się poprawnie, ale po chwili wyłącza, ponieważ występuje bląd wiatraka. Układ nabity i szczelny.
Ogólnie środek samochodu jak na swoje lata i przebieg, nie jest zniszczony. Wymaga pewnie do czyszczenia, ale nie posiada przetarć i zniszczeń.
Wizualnie i trochę mechanicznie wymaga odrobiny czasu, pieniędzy i serca.
ID: 914564574
Skontaktuj się
xxx xxx xxx
Dodane 28 kwietnia 2024
Citroen C5 x7 2.0 hdi
10 999 zł
do negocjacji
Lokalizacja