Prywatne
Model: CLS Klasa
Poj. silnika: 4 966 cm³
Rok produkcji: 2004
Moc silnika: 306 KM
Paliwo: LPG
Typ nadwozia: Coupe
Przebieg: 365 000 km
Kolor: Inny kolor
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Automatyczna
Kraj pochodzenia: Niemcy
Kierownica: po lewej
Napęd: Na tylne koła
Opis
Witam do sprzedania moje prywatne autko, Mercedes CLS 500. W moim posiadaniu prawie dwa lata. jestem drugim właścicielem w Polsce
- auto jest oklejone folią Bond Gold w studiu Wrap&Tune Factory, w oryginale kolor czarny
- jasne wnętrze - skóry chyba bananowe w dobrej kondycji, niedawno czyszczone i zabezpieczone
- grzane i wentylowane przednie fotele, dodatkowo fotel kierowcy posiada pneumatyczne bajerki (dopompowywanie boczków, siedziska, masaż, dynamiczne dopompowywanie na zakrętach)
- kierownica drewno + skóra, multifunkcjyjca, grzana
- klimatyzacja czterostrefowa serwisowana w ubiegłym roku,
- nagłośnienie bose, poprzedni właściciel wymienił jednostkę sterującą na androida co niesie za sobą plusy związane z dostępnością multimediów w aucie. Wszystko fajnie działa.
- keyless – obsługa bezkluczykowa. Odpalane auta działa, otwieranie klapy bagażnika działa. Wszystkie drzwi mają odpięte przewody sterowania od klamek.
- system ostrzegania przed kolizją - ostrzega przed nagłą przeszkodą
- aktywny tempomat wraz z regulacją odległości
- czarne listwy okien oraz elementów chromowanych Wrap&Tune Factory
- aktywny wydech wykonany w Zamiar Garage, dwie przepustnice sterowane pilotem.
- w aucie jest instalacja gazowa BRC. Działa poprawnie, nie odczuwam różnicy w stosunku do jazdy na benzynie (nie mówię o portfelu). Pół roku temu, wymienione filtry fazy ciekłej i lotnej. Dodatkowo co 10 tankowań stosuje chemie do zbiornika, która w opisie czyści wtryskiwacze.
- pneumatyczne zawieszenie - działa bez problemów, nie opada nawet po dłuższym (kilka dni) postoju auta
- alufelgi 20" niedawno odnowione, czarne z czujnikami ciśnienia
- zegary adoptowane z wersji AMG - działają poprawnie
Co zrobiłem / wymieniłe:
- komplet świec, jedna cewka, pompa wody, nowy pasek i rolki prowadzące i napinacza, uszczelnienie silnika (podstawa filtra oleju, pokrywy zaworowe) wymiana wszystkich gumowych węży podciśnienia i odmy, klocki hamulcowe ceramiczne, nowe tarcze, wahacze dolne przedniego zawieszenia, łączniki stabilizatora, mechanizmy podnoszenia szyb w obu przednich drzwiach (profesjonalna regeneracja na mocniejszych podzespołach), wybierak zmiany biegów – również profesjonalnie zregenerowany
- wymiana oleju w silniku na stracie i później co 9-10 tyś. Ravenol ssl 0w40 + Archoil 9200 + Liqui Moly stop lake. Każdorazowo przed wymianą płukanka Archoil’a.
- wymiana oleju w skrzyni biegów – dynamiczna, olej wg wskazań producenta. Skrzynia pracuje nieźle jak na 7G-tronic.
- wymiana oleju w układzie wspomagania
co czeka na swoją kolej:
- wymiana kolumny kierowniczej. Od początku nie działa regulacja góra dół. Kierownica ustawiła się w skrajnej górnej pozycji i nie schodzi. Słychać pracujący silnik ale nie rusza. Jak poprzedni właściciel, ja też się do tego przyzwyczaiłem.
w razie pytań proszę o kontakt
- auto jest oklejone folią Bond Gold w studiu Wrap&Tune Factory, w oryginale kolor czarny
- jasne wnętrze - skóry chyba bananowe w dobrej kondycji, niedawno czyszczone i zabezpieczone
- grzane i wentylowane przednie fotele, dodatkowo fotel kierowcy posiada pneumatyczne bajerki (dopompowywanie boczków, siedziska, masaż, dynamiczne dopompowywanie na zakrętach)
- kierownica drewno + skóra, multifunkcjyjca, grzana
- klimatyzacja czterostrefowa serwisowana w ubiegłym roku,
- nagłośnienie bose, poprzedni właściciel wymienił jednostkę sterującą na androida co niesie za sobą plusy związane z dostępnością multimediów w aucie. Wszystko fajnie działa.
- keyless – obsługa bezkluczykowa. Odpalane auta działa, otwieranie klapy bagażnika działa. Wszystkie drzwi mają odpięte przewody sterowania od klamek.
- system ostrzegania przed kolizją - ostrzega przed nagłą przeszkodą
- aktywny tempomat wraz z regulacją odległości
- czarne listwy okien oraz elementów chromowanych Wrap&Tune Factory
- aktywny wydech wykonany w Zamiar Garage, dwie przepustnice sterowane pilotem.
- w aucie jest instalacja gazowa BRC. Działa poprawnie, nie odczuwam różnicy w stosunku do jazdy na benzynie (nie mówię o portfelu). Pół roku temu, wymienione filtry fazy ciekłej i lotnej. Dodatkowo co 10 tankowań stosuje chemie do zbiornika, która w opisie czyści wtryskiwacze.
- pneumatyczne zawieszenie - działa bez problemów, nie opada nawet po dłuższym (kilka dni) postoju auta
- alufelgi 20" niedawno odnowione, czarne z czujnikami ciśnienia
- zegary adoptowane z wersji AMG - działają poprawnie
Co zrobiłem / wymieniłe:
- komplet świec, jedna cewka, pompa wody, nowy pasek i rolki prowadzące i napinacza, uszczelnienie silnika (podstawa filtra oleju, pokrywy zaworowe) wymiana wszystkich gumowych węży podciśnienia i odmy, klocki hamulcowe ceramiczne, nowe tarcze, wahacze dolne przedniego zawieszenia, łączniki stabilizatora, mechanizmy podnoszenia szyb w obu przednich drzwiach (profesjonalna regeneracja na mocniejszych podzespołach), wybierak zmiany biegów – również profesjonalnie zregenerowany
- wymiana oleju w silniku na stracie i później co 9-10 tyś. Ravenol ssl 0w40 + Archoil 9200 + Liqui Moly stop lake. Każdorazowo przed wymianą płukanka Archoil’a.
- wymiana oleju w skrzyni biegów – dynamiczna, olej wg wskazań producenta. Skrzynia pracuje nieźle jak na 7G-tronic.
- wymiana oleju w układzie wspomagania
co czeka na swoją kolej:
- wymiana kolumny kierowniczej. Od początku nie działa regulacja góra dół. Kierownica ustawiła się w skrajnej górnej pozycji i nie schodzi. Słychać pracujący silnik ale nie rusza. Jak poprzedni właściciel, ja też się do tego przyzwyczaiłem.
w razie pytań proszę o kontakt
ID: 911773725
xxx xxx xxx
Dodane 14 kwietnia 2024
CLS 500 stylizacja AMG
58 500 zł
do negocjacji
Użytkownik
Lokalizacja