Firmowe
Stan: Nowe
Opis
sprzedaż Tylko Wysyłkowa poprzez bezpieczne przesyłki OLX.
Sprzedajemy tylko Nowe Nieużywane przedmioty
Potrzebujesz kilku przedmiotów z naszych ogłoszeń?
Napisz na Olx jakie a my skompletujemy je wystawimy w jednym ogłoszeniu z jedną przesyłką.
CLUB 2%
Producent: Tm TOYS
Grupa wiekowa: 4+
Opakowanie: PUDEŁKO
Wymiary: 270 x 270 x 50 mm
EAN: 72*****807329
Graj i rozwijaj logiczne myślenie. Wciągająca zabawa dla całej rodziny. Inspiracją powstania gry Club 2% było zastosowanie tej samej logiki rozumowania, która jest podstawą zagadki Einsteina. Club 2% stawia przed graczami ekscytujące zagadki, które zachęcają do logicznego myślenia krok po kroku. Kto gdzie mieszka? Wybierz kartę z zadaniem z zestawu 84 kart o wzrastającej trudności i wykorzystaj podpowiedzi, żeby ustalić, jak umieścić ludziki i zwierzęta w domkach. Podpowiedzi są pokazywane w formie prostych symboli, opracowanych specjalnie po to, aby a łatwy sposób rozwijać umiejętności matematycznego myślenia i rozwiązywania problemów, przy czym nie wymagają umiejętności czytania. Korzystanie z podpowiedzi zachęca do rozróżnienia pomiędzy istotnymi, a drugorzędnymi informacjami. Karka po karcie, pracując kreatywnie, stopniowo opanujesz procesy logicznej dedukcji, jednocześnie bawiąc się. Uważasz, że zagadka jest rozwiązana? Rozwiązanie znajdziesz na odwrocie karty: czy wszyscy są na właściwych miejscach? Zawartość pudełka: 5 plastikowych domków 10 trójwymiarowych plastikowych pionków do gry (5 ludzików i 5 zwierząt) 84 karty z zadaniami (zawierające zagadki o różnym stopniu trudności) instrukcja obsługi. Gra przeznaczona: dla 2 do 4 graczy w wieku powyżej 4 lat.
[Kod oferty,245******900128073*******-03-09 04:03:49]
Sprzedajemy tylko Nowe Nieużywane przedmioty
Potrzebujesz kilku przedmiotów z naszych ogłoszeń?
Napisz na Olx jakie a my skompletujemy je wystawimy w jednym ogłoszeniu z jedną przesyłką.
CLUB 2%
Producent: Tm TOYS
Grupa wiekowa: 4+
Opakowanie: PUDEŁKO
Wymiary: 270 x 270 x 50 mm
EAN: 72*****807329
Graj i rozwijaj logiczne myślenie. Wciągająca zabawa dla całej rodziny. Inspiracją powstania gry Club 2% było zastosowanie tej samej logiki rozumowania, która jest podstawą zagadki Einsteina. Club 2% stawia przed graczami ekscytujące zagadki, które zachęcają do logicznego myślenia krok po kroku. Kto gdzie mieszka? Wybierz kartę z zadaniem z zestawu 84 kart o wzrastającej trudności i wykorzystaj podpowiedzi, żeby ustalić, jak umieścić ludziki i zwierzęta w domkach. Podpowiedzi są pokazywane w formie prostych symboli, opracowanych specjalnie po to, aby a łatwy sposób rozwijać umiejętności matematycznego myślenia i rozwiązywania problemów, przy czym nie wymagają umiejętności czytania. Korzystanie z podpowiedzi zachęca do rozróżnienia pomiędzy istotnymi, a drugorzędnymi informacjami. Karka po karcie, pracując kreatywnie, stopniowo opanujesz procesy logicznej dedukcji, jednocześnie bawiąc się. Uważasz, że zagadka jest rozwiązana? Rozwiązanie znajdziesz na odwrocie karty: czy wszyscy są na właściwych miejscach? Zawartość pudełka: 5 plastikowych domków 10 trójwymiarowych plastikowych pionków do gry (5 ludzików i 5 zwierząt) 84 karty z zadaniami (zawierające zagadki o różnym stopniu trudności) instrukcja obsługi. Gra przeznaczona: dla 2 do 4 graczy w wieku powyżej 4 lat.
[Kod oferty,245******900128073*******-03-09 04:03:49]
ID: 910966144