Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Muzyka i Edukacja
  3. Książki
  4. Poradniki i albumy
  5. Poradniki i albumy - Warmińsko-mazurskie
  6. Poradniki i albumy - Olsztyn
"Co Klient chce Ci powiedzieć" - Ram Charan - wspaniała książka.
"Co Klient chce Ci powiedzieć" - Ram Charan - wspaniała książka.
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Rok wydania: 2007

  • Okładka: Miękka

  • Stan: Używane

  • Tematyka: Pozostałe

Opis

Polecam - fantastyczna książka.

Jak stać się kluczowym dostawcą?
Coraz częściej proces sprzedaży staje się wojną o ceny frustrującą i nieprzyjemną walką, która zabija całą związaną ze sprzedażą przyjemność.
Można jednak myśleć o sprzedaży w lepszy sposób, jak podpowiada Ram Charan, znany z wyjaśniania i rozwiązywania trudnych problemów biznesowych.
Co chce ci powiedzieć klient? - Chce, żebyś wiedział, na czym polega jego działalność i pomógł mu w jej rozwijaniu. Wydaje się to proste, ale tkwi w tym pewien haczyk: nie da się tego osiągnąć stosując tradycyjne podejście do sprzedaży.
Zamiast od swojego produktu lub usługi, zacznij od problemów klienta. Skoncentruj się na tym, żeby zostać jego zaufanym partnerem, kimś, do kogo może się zwrócić w poszukiwaniu twórczych, opłacalnych rozwiązań. Opracujesz je w oparciu o dogłębną znajomość jego wartości, celów, problemów i klientów.
Ta książka opisuje nowe podejście do sprzedaży nazywane przez Charana sprzedażą tworzącą wartości, które, choć radykalne, są jednocześnie praktyczne.
Ten nowy model sprzedaży przeszedł już próbę ognia w firmach z różnych branż, m. in. w Unifi, Mead Westvaco i Thomson Financial.
Książka pozwoli ci: pogłębić wiedzę o problemach klientów zrozumieć, jak naprawdę są podejmowane decyzje w firmie klienta, pomóc klientowi w zwiększeniu marży zysku i przychodów, połączyć sprzedaż z innymi kluczowymi działami, np. finansami i produkcją.
Opracować nowe oferty, dopasowane do potrzeb klienta, nie martwić się o ceny.
Sprzedaż tworząca wartość pomaga ci wyrwać się z piekła utowarowienia i niskich cen.
Wyróżnia cię na tle konkurencji i wprowadza na drogę do lepszych cen, wyższych marży zysku i większego wzrostu przychodów, zbudowanych w oparciu o obustronnie korzystne relacje z klientem, które z czasem się pogłębiają.
Kiedyś każda firma będzie uważniej słuchać klienta, a każdy menedżer będzie mieć świadomość, że sprzedażą powinni się zajmować wszyscy, nie tylko dział sprzedaży.
A tymczasem ta książka otworzy ci oczy i pokaże, jak zacząć.
Autor - Ram Charan jest cieszącym się ogromnym uznaniem doradcą biznesowym, prelegentem, wykładowcą oraz autorem i współautorem wielu książek o tematyce biznesowej, m. in. takich bestsellerów, jak What the...

Zapraszam do zakupu i na moje pozostałe aukcje.
Możliwa wysyłka na koszt kupującego - przesyłka olx.
ID: 908284016

Skontaktuj się

User avatar
Facebook connected icon

Małgosia

Na OLX od luty 2016

Ostatnio online w dniu 05 maja 2024

xxx xxx xxx

Dodane 27 kwietnia 2024

"Co Klient chce Ci powiedzieć" - Ram Charan - wspaniała książka.

Tylko przedmiot

18 zł

Cena z Przesyłką OLX

Safety Badge

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon