Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Muzyka i Edukacja
  3. Książki
  4. Literatura
  5. Literatura - Podkarpackie
  6. Literatura - Jodłowa
CRM. Relacje z klientami Jill Dyche
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Rok wydania: 2002

  • Okładka: Miękka

  • Stan: Nowe

  • Gatunek: Biznes, ekonomia, marketing

Opis

Witam,
Mam dzisiaj do zaoferowania nieużywaną książkę CRM. Relacje z klientami Jill Dyche. Książka nowa, nieużywana.

Rok wydania: 2002
Rodzaj okładki: Miękka
Autor: Jill Dyche
Wymiar: 18.5cm x 26.5cm
Ilość stron: 272

Książka przeznaczona jest dla wielu czytelników -- od menedżerów do użytkowników Część 1. skierowana jest do kadry zarządzającej, menedżerów projektów oraz ludzi biznesu zainteresowanych zrozumieniem składników CRM i ich definicji, a także sposobów ich zastosowania. Część 2. napisana została z myślą o menedżerach projektów, konsultantach, analitykach i technikach, którzy potrzebują praktycznych wskazówek na temat planowania i wdrażania CRM. Książka stara się łagodzić niekorzystne zjawiska na rynku CRM, najpierw poprzez zdefiniowanie pojęcia i jego różnych składników, a następnie dostarczając przewodnika do efektywnego wdrożenia programu CRM. Jednocześnie służy jako źródło informacji, określające i przedstawiające kluczowe koncepcje CRM, a także jako praktyczny przewodnik ułatwiający wybór najlepszego sposobu zaadaptowania i wdrożenia własnego rozwiązania CRM. Książka przedstawia również typowe błędy i najczęstsze sukcesy, jakie stały się udziałem tych, którzy jako pierwsi zaczęli stosować CRM. Wcześniej jednak pomoże uporządkować posiadane wiadomości i zrozumieć różne funkcje pełnione przez CRM wraz z możliwymi kombinacjami.
ID: 879692685

Skontaktuj się

Krzysztof

Na OLX od sierpień 2013

Ostatnio online wczoraj o 11:39

xxx xxx xxx

Dodane 06 maja 2024

CRM. Relacje z klientami Jill Dyche

Tylko przedmiot

29 zł

Cena z Przesyłką OLX

Safety Badge

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon