Firmowe
Rok wydania: 2009
Stan: Używane
Opis
UNIKAT!
Nakład książki dawno wyczerpany, pozycja trudno dostępna!
Zakładka do książki w prezencie.
Tworzenie przełomowych produktów i usług dzięki innowacji ukierunkowanej na rezultaty.
Innowacje mają ogromny wpływ na sukces i rozwój każdej firmy.
Książka ta przedstawia sprawdzone rozwiązania pozwalające wyzwolić innowację, obniżyć koszty oraz tworzyć produkty i usługi pożądane przez klientów.
Autor, ceniony na świecie lider badań w dziedzinie innowacji, ukazuje "tajną broń" najlepszych firm. Jest nią rewolucyjne podejście do opracowywania nowych produktów i usług, zwane "innowacją ukierunkowaną na rezultaty", które przekształca innowację z niedookreślonej sztuki w naukę, eliminując z niej przypadkowość i niepewność.
Opierając się na badaniach obejmujących ponad 70 firm z 35 branż, autor twierdzi, że tradycyjne metody komunikowania się firm z ich klientami są główną przyczyną utraty szans rozwojowych. Udowadnia, że wszystkie popularne metody badań jakościowych przynoszą nieodpowiednie i mylące informacje, które spychają proces innowacji z właściwych torów.
Szczegółowo przedstawia ośmioetapową metodę wykorzystania koncepcji ukierunkowania na rezultaty w celu udoskonal nią niemal każdego aspektu procesu innowacji: od segmentacji rynków i określania szans rozwojowych po formułowanie, ocenę i pozycjonowanie przełomowych koncepcji produktów i usług.
Ślady użytkowania na okładce (nieduże zagięcia, ryski powodujące miejscowe zmatowienia). Środek w bardzo dobrym stanie.
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 978********-655-9
Format: 17,5 x 24,5 cm
Ilość stron: 207
Okładka: twarda
Zachęcam do zakupu i zapraszam na inne moje aukcje!
Nakład książki dawno wyczerpany, pozycja trudno dostępna!
Zakładka do książki w prezencie.
Tworzenie przełomowych produktów i usług dzięki innowacji ukierunkowanej na rezultaty.
Innowacje mają ogromny wpływ na sukces i rozwój każdej firmy.
Książka ta przedstawia sprawdzone rozwiązania pozwalające wyzwolić innowację, obniżyć koszty oraz tworzyć produkty i usługi pożądane przez klientów.
Autor, ceniony na świecie lider badań w dziedzinie innowacji, ukazuje "tajną broń" najlepszych firm. Jest nią rewolucyjne podejście do opracowywania nowych produktów i usług, zwane "innowacją ukierunkowaną na rezultaty", które przekształca innowację z niedookreślonej sztuki w naukę, eliminując z niej przypadkowość i niepewność.
Opierając się na badaniach obejmujących ponad 70 firm z 35 branż, autor twierdzi, że tradycyjne metody komunikowania się firm z ich klientami są główną przyczyną utraty szans rozwojowych. Udowadnia, że wszystkie popularne metody badań jakościowych przynoszą nieodpowiednie i mylące informacje, które spychają proces innowacji z właściwych torów.
Szczegółowo przedstawia ośmioetapową metodę wykorzystania koncepcji ukierunkowania na rezultaty w celu udoskonal nią niemal każdego aspektu procesu innowacji: od segmentacji rynków i określania szans rozwojowych po formułowanie, ocenę i pozycjonowanie przełomowych koncepcji produktów i usług.
Ślady użytkowania na okładce (nieduże zagięcia, ryski powodujące miejscowe zmatowienia). Środek w bardzo dobrym stanie.
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 978********-655-9
Format: 17,5 x 24,5 cm
Ilość stron: 207
Okładka: twarda
Zachęcam do zakupu i zapraszam na inne moje aukcje!
ID: 882966425
xxx xxx xxx
Dodane 05 maja 2024
CZEGO CHCĄ KLIENCI? Anthony W. Ulwick, super stan, UNIKAT!
Tylko przedmiot
169,90 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja