Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Usługi
  3. Usługi motoryzacyjne
  4. Naprawa i serwis
  5. Naprawa i serwis - Małopolskie
  6. Naprawa i serwis - Limanowa
Czyszczenie z nagaru układów dolotowych FSI, TFSI, TSI diagnostyka VAG
Czyszczenie z nagaru układów dolotowych FSI, TFSI, TSI diagnostyka VAG
Czyszczenie z nagaru układów dolotowych FSI, TFSI, TSI diagnostyka VAG
Czyszczenie z nagaru układów dolotowych FSI, TFSI, TSI diagnostyka VAG
Czyszczenie z nagaru układów dolotowych FSI, TFSI, TSI diagnostyka VAG
Czyszczenie z nagaru układów dolotowych FSI, TFSI, TSI diagnostyka VAG
Czyszczenie z nagaru układów dolotowych FSI, TFSI, TSI diagnostyka VAG
PromujOdśwież
  • Prywatne

Opis

Witam!

Oferuję usługę kompleksowego czyszczenia układu dolotowego w silnikach opartych na bezpośrednim wtrysku paliwa: FSI, TFSI, TSI o różnych pojemnościach.


Opis problemu i usługi:

Poprzez zastosowanie bezpośredniego wtrysku paliwa w silnikach benzynowych paliwo jest wtryskiwane bezpośrednio do komory spalania, a nie jak w silnikach z wtryskiem pośrednim w kolektor dolotowy gdzie czyści ono po drodze sam kolektor, klapy oraz zawory. Powoduje to powstawanie dużych ilości nagaru, który powstaje przez olej i opary wyrzucane przez odmę i odkłada się na elementach układu dolotowego takich jak przepustnica, kolektor dolotowy, klapy sterujące aż do kanałów głowicy i samych zaworów. Duża ilość tego nagaru powoduje niepoprawne działanie silnika, trudności z odpalaniem na "zimnym", drgania, przyduszenia oraz zmniejszenie mocy i elastyczności przez ograniczenie przepływów powietrza. W skrajnych przypadkach może również zaświecać się kontrolka serwisowa "Check Engine" co jest następstwem wypadania zapłonów.

Moja usługa opiera się na kompleksowym mechanicznym i chemicznym czyszczeniu układu przy użyciu specjalnych środków. Niestety, sama chemia nie jest w stanie poradzić sobie z twardym nagarem, który odkłada się przez dziesiątki tysięcy kilometrów dlatego sam preparat nie wystarczy i ingerencja mechaniczna jest koniecznością.

Lista korzyści wynikających z takiej usługi jest bardzo długa. Przede wszystkim zwiększają się przepływy poprzez udrożnienie z nagaru kanałów w głowicy oraz klapek i kierownic powietrza. Dzięki temu silnik działa płynniej, nie wyświetlają się błędy w sterowniku, nie występuje efekt drgań i szarpnięć zarówno na wolnych obrotach jak i podczas przyspieszeń czy zmian biegów. Silnik odzyskuje wigor co widać po pomiarach mocy i momentu obrotowego na hamowni przed i po czyszczeniu (różnica może wynosić nawet 10% w parametrach podczas pomiarów). Poprawia się elastyczność oraz reakcja na wciśnięcie pedału gazu co potwierdza każdy zadowolony klient.

Przedstawiam przykładowe silniki, których dotyczy problem:

1. FSI: 1.6, 2.0, 3.2, 4.2, 5.2 itp.
2. TFSI (turbo): 1.8, 2.0, 2.5, 3.0 itp.
3. TSI (turbo): 1.4, 1.8, 2.0

Czas takiej zależny jest od modelu oraz silnika i zazwyczaj wynosi w granicach 5-10 godzin. Możliwość dojazdu do klienta na terenie całego województwa małopolskiego pod warunkiem zapewnienia garażu oraz odrobiny miejsca (posiadam swoje narzędzia i wyposażenie potrzebne do wykonania usługi).
(zamieściłem kilka zdjęć z prac przy silniku w samochodzie VW Passat B6 2.0TFSI po przebiegu 150 000km oraz Audi A6 C7 3.0TFSI 130 000km

Posiadam profesjonalne oprogramowanie i interfejs diagnostyczny więc w razie problemów pomogę w diagnostyce również innych podzespołów w pojazdach całej grupy VAG (VW, Audi, Seat, Skoda).

Na wszelkie pytania odnośnie szczegółów usługi oraz cen odpowiem telefonicznie.

Jeśli szukasz pomocy i porad od kogoś, kto zajmuje się samochodami z pasji - to ogłoszenie jest właśnie dla Ciebie!
ID: 220470117

Skontaktuj się

VAGdom

Na OLX od styczeń 2013

Ostatnio online w dniu 14 kwietnia 2024

xxx xxx xxx

Dodane 26 kwietnia 2024

Czyszczenie z nagaru układów dolotowych FSI, TFSI, TSI diagnostyka VAG

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon