Prywatne
Stan: Nowe
Opis
Nowy damper MARZOCCHI Bomber CR 250x72,5 ze sprężyną 450, wyjęty z nowej ramy Trek Session 2024, gwarancja
INFORMACJE
Marka MARZOCCHI
Kolor czarny
Montaż Standard
Tłumienie odbiciatak, low-speed
Typ amortyzacjisprężyna/olej
Wymiary montażowe 250x72,5 mm
sprężyna 450 funtów
Damper rowerowy Marzocchi Bomber CR to klasyczny sprężynowo-olejowy komponent dedykowany do najbardziej ekstremalnych odmian kolarstwa górskiego. Po latach świetności i połączeniu z amerykańskim Fox Racing Shox, włoski kultowy producent powraca z odświeżoną linią Bomber. Powrót do sprężyny, gwarantuje duży zakres pracy, od elastyczności na małych wybojach, przez płynność pracy na wymagających rock gardenach, po idealne tłumienie nawet największych dropów. To niedrogi w utrzymaniu sprzęt, który nie straci nic ze swoich wydajnych osiągów. Tuleje montażowe oraz sprężynę Fox Racing Shox TLG należy dokupić osobno.
Najważniejsze cechy:
Prosty w regulacji
Gdy słyszy się nazwę Marzocchi to pierwszym skojarzeniem jest seria Bomber, od zawsze kojarzona z niezawodnością, prostotą w obsłudze i przystępnością. Nie inaczej jest w przypadku dampera CR, który jest łatwy w strojeniu i po prostu bombowy. Trzy proste regulacje, wstępne napięcie sprężyny, kompresja przy niskiej prędkości i tłumienie odbicia, to wszystko czego potrzeba w amortyzacji z klasyczną sprężyną. Nie ma tutaj przełączników wspinaczki, czy szeregu pokręteł, które mogą skutecznie odebrać radość z jazdy na szlaku. Wytrzymały amortyzator został stworzony zgodnie z koncepcją typu „ustaw i zapomnij” i gwarantuje wydajność zawieszenia, niezmienną jakość jazdy i trwałość.
Uniwersalność w cenie
Prosty w konstrukcji i obsłudze, ale wysokowydajny tylny amortyzator jest szeroko uniwersalny, pasując do ram rowerowych o zakresie skoku od 130 mm do ponad 200 mm. Co oznacza, że w zależności od zastosowanej sprężyny, będzie pasować zarówno do rowerów Trail/Enduro, przez Freeride, nawet do DH. Damper zachowuje swoją liniową charakterystykę i pozostaje spójny nawet podczas długich sesji na najtrudniejszych szlakach. Niezależnie od gwałtownych zmian wysokości czy temperatury. Brak komory powietrznej i mniej uszczelnień oznacza mniej tarcia podczas inicjowania ugięcia. Efekt? Większa czułość na małe uderzenia i przewidywalna praca w środkowej i końcowej fazie ugięcia. Bomber CR to niedrogi bilet na przejażdżkę magicznym dywanem. Idealny zwłaszcza we współpracy z amortyzatorami przednimi MARZOCCHI Bomber 58, Z1 lub Z1 Coil.
Technologie:
Sprężyna Fox Racing Shox TLG
Stalowa sprężyna dedykowana do damperów w wersji Coil, jak na przykład Fox Racing Shox VAN/DHX/DHX2, czy Marzocchi CR. Wszystkie standardowe sprężyny stalowe Fox są czarne i oznaczone wartością sprężystości w funtach na cal (lbs/in, w odstępach co 50 lbs) oraz całkowitym skokiem samej sprężyny. Sprężynę należy dobierać tak, aby skok na samej sprężynie, był większy niż skok amortyzatora.
INFORMACJE
Marka MARZOCCHI
Kolor czarny
Montaż Standard
Tłumienie odbiciatak, low-speed
Typ amortyzacjisprężyna/olej
Wymiary montażowe 250x72,5 mm
sprężyna 450 funtów
Damper rowerowy Marzocchi Bomber CR to klasyczny sprężynowo-olejowy komponent dedykowany do najbardziej ekstremalnych odmian kolarstwa górskiego. Po latach świetności i połączeniu z amerykańskim Fox Racing Shox, włoski kultowy producent powraca z odświeżoną linią Bomber. Powrót do sprężyny, gwarantuje duży zakres pracy, od elastyczności na małych wybojach, przez płynność pracy na wymagających rock gardenach, po idealne tłumienie nawet największych dropów. To niedrogi w utrzymaniu sprzęt, który nie straci nic ze swoich wydajnych osiągów. Tuleje montażowe oraz sprężynę Fox Racing Shox TLG należy dokupić osobno.
Najważniejsze cechy:
Prosty w regulacji
Gdy słyszy się nazwę Marzocchi to pierwszym skojarzeniem jest seria Bomber, od zawsze kojarzona z niezawodnością, prostotą w obsłudze i przystępnością. Nie inaczej jest w przypadku dampera CR, który jest łatwy w strojeniu i po prostu bombowy. Trzy proste regulacje, wstępne napięcie sprężyny, kompresja przy niskiej prędkości i tłumienie odbicia, to wszystko czego potrzeba w amortyzacji z klasyczną sprężyną. Nie ma tutaj przełączników wspinaczki, czy szeregu pokręteł, które mogą skutecznie odebrać radość z jazdy na szlaku. Wytrzymały amortyzator został stworzony zgodnie z koncepcją typu „ustaw i zapomnij” i gwarantuje wydajność zawieszenia, niezmienną jakość jazdy i trwałość.
Uniwersalność w cenie
Prosty w konstrukcji i obsłudze, ale wysokowydajny tylny amortyzator jest szeroko uniwersalny, pasując do ram rowerowych o zakresie skoku od 130 mm do ponad 200 mm. Co oznacza, że w zależności od zastosowanej sprężyny, będzie pasować zarówno do rowerów Trail/Enduro, przez Freeride, nawet do DH. Damper zachowuje swoją liniową charakterystykę i pozostaje spójny nawet podczas długich sesji na najtrudniejszych szlakach. Niezależnie od gwałtownych zmian wysokości czy temperatury. Brak komory powietrznej i mniej uszczelnień oznacza mniej tarcia podczas inicjowania ugięcia. Efekt? Większa czułość na małe uderzenia i przewidywalna praca w środkowej i końcowej fazie ugięcia. Bomber CR to niedrogi bilet na przejażdżkę magicznym dywanem. Idealny zwłaszcza we współpracy z amortyzatorami przednimi MARZOCCHI Bomber 58, Z1 lub Z1 Coil.
Technologie:
Sprężyna Fox Racing Shox TLG
Stalowa sprężyna dedykowana do damperów w wersji Coil, jak na przykład Fox Racing Shox VAN/DHX/DHX2, czy Marzocchi CR. Wszystkie standardowe sprężyny stalowe Fox są czarne i oznaczone wartością sprężystości w funtach na cal (lbs/in, w odstępach co 50 lbs) oraz całkowitym skokiem samej sprężyny. Sprężynę należy dobierać tak, aby skok na samej sprężynie, był większy niż skok amortyzatora.
ID: 863279326
xxx xxx xxx