Firmowe
Rok wydania: 2017
Stan: Nowe
Opis
Przedstawiona do recenzji książka prezentuje nowoczesne techniki, narzędzia oraz formy social media marketingu. Będzie stanowiła wartościową pozycję, głównie dla osób chcących zapoczątkować działalność marketingową w mediach społecznościowych, ale i znawcy tematu znajdą tutaj wiele ciekawych analiz oraz opinie ekspertów. Na uwagę zasługują walory praktyczne opracowania, będące wynikiem przeprowadzonych wywiadów ze specjalistami Social Media Marketingu. (.) Po zapoznaniu się z jej treścią mogę stwierdzić, iż prezentuje ważne i aktualne kwestie, wspierane analizą wyników badania. – dr hab. Grzegorz Szymański, Politechnika Łódzka
ID: 908101120
Dodane 04 maja 2024
Efektywność działań marketingowych w mediach społ. - Iwona Lupa
Tylko przedmiot
74,98 zł
Cena z Przesyłką OLX
Lokalizacja