Prywatne
Marka: Yamaha
Poj. silnika: 700 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 2023
Kraj pochodzenia: Polska
Opis
! Pojazd dostępny od ręki !
CABALLERO 700 to prawdziwy scrambler, który może pochwalić się jeszcze lepszymi osiągami w zakresie : przyjemność z jazdy, bezpieczeństwo i technologia.
Wyposażony jest w chłodzony cieczą dwucylindrowy, 4-zaworowy (DOHC) silnik CP2 spełniający normy Euro 5 o pojemności 689 cm3, który zapewnia 75 koni mechanicznych i 68 Nm momentu obrotowego (Silnik w prostej lini pochodzi z Yamahy Tenere/XSR700/MT07 ).
Ponadto jest wyposażony w najświeższą elektronikę : wyświetlacz z ekranem TFT o przekątnej 3,5 cala z łącznością Bluetooth, 3 tryby jazdy (drogowy, terenowy i niestandardowy), a także w pełni LED'owy reflektor Koso Thunderbolt i kierunkowskazy.
CABALLERO 700 wyróżnia się również aktywnym bezpieczeństwem dzięki debiutowi kontroli trakcji i Abs Cornering, systemu zdolnego do odczytywania nachylenia motocykla w czasie rzeczywistym i dostosowywania reakcji układu hamulcowego, unikając w ten sposób upadków z powodu uślizgu przedniego koła. Rama to pojedyncza stalowa rama grzbietowa ze stali chromowo-niklowej i wahacz z aluminium. Zawieszenie przednie to Marzocchi z widelcem VRM 45 mm.
Koła mają 19" z przodu i 17" z tyłu, a układ hamulcowy posiada radialne zaciski Brembo i pływające tarcze o średnicy 330 mm z przodu i 245 mm z tyłu. Masa zaledwie 180 kg sprawia, że jest bardzo zwinny i lekki, ale z dobrym zasięgiem dzięki 14-litrowemu zbiornikowi paliwa.
Oferowany jest w dwóch przyciągających wzrok kolorach, czystej czerwieni i klasycznym niebieskim.
Spełnia normę : Euro5
Silnik : dwucylindrowy , 4 suw
Pojemność: 689 cc
Max. moc: 75 CV
Max. moment obrotowy: 69 Nm
Średnica tłoka: 80 mm
Skok tłoka : 68.6 mm
Rozrząd: DOHC
Zasilanie : wtrysk – dual throttle body ø 38mm
Rozruch: elektryczny
Biegi: 6
Sprzęgło : mokre, wielotarczowe
Układ wydechowy: podwójny, ze stali nierdzewnej
Rama : pojedyncza ze stali CrMo
Wahacz: aluminiowy z systemem dźwigni
Opony: 110/80 R19, 150/70 R17
Koła: szprychowane, felgi aluminiowe
Hamulce: ø330mm przednia tarcza pływająca, zacisk radialny, 4tłoczkowy Brembo ø32r P4.32 – ø245mm tylna tarcza i zacisk Brembo
Active Safety Device: Continental cornering ABS (wyłączany) + Traction Control (wyłączany)
Przednie zawieszenie : VRM-Marzocchi ø45mm upside-down
Skok przedniego zawieszenia: 150mm
Tylny amortyzator: VRM-Marzocchi monoshock
Skok tylnego zawieszenia: 150mm
Instrument panel: 3.5’’ TFT z Bluetooth
Światła: Led przód i tył
Wysokość siedzenia: 83mm
Rozstaw osi: 1460mm
Waga: 180kg bez paliwa (ale z płynem chłodzącym)
Zbiornik paliwa: 14 l
Masz pytania - dzwoń !!
Motocykl możemy dostarczyć w każde miejsce w kraju i Europie , prowadzimy również serwis gwarancyjny stacjonarny jak i mobilny.
Na miejscu posiadamy mnóstwo ciuchów, kasków itd idealnie współgrających z klasycznymi oraz customowymi motocyklami. Dosiadanie klasyka uświetni odpowiedni ubiór - nie spartol tego kombinezonem ze ścigacza ! :)
CABALLERO 700 to prawdziwy scrambler, który może pochwalić się jeszcze lepszymi osiągami w zakresie : przyjemność z jazdy, bezpieczeństwo i technologia.
Wyposażony jest w chłodzony cieczą dwucylindrowy, 4-zaworowy (DOHC) silnik CP2 spełniający normy Euro 5 o pojemności 689 cm3, który zapewnia 75 koni mechanicznych i 68 Nm momentu obrotowego (Silnik w prostej lini pochodzi z Yamahy Tenere/XSR700/MT07 ).
Ponadto jest wyposażony w najświeższą elektronikę : wyświetlacz z ekranem TFT o przekątnej 3,5 cala z łącznością Bluetooth, 3 tryby jazdy (drogowy, terenowy i niestandardowy), a także w pełni LED'owy reflektor Koso Thunderbolt i kierunkowskazy.
CABALLERO 700 wyróżnia się również aktywnym bezpieczeństwem dzięki debiutowi kontroli trakcji i Abs Cornering, systemu zdolnego do odczytywania nachylenia motocykla w czasie rzeczywistym i dostosowywania reakcji układu hamulcowego, unikając w ten sposób upadków z powodu uślizgu przedniego koła. Rama to pojedyncza stalowa rama grzbietowa ze stali chromowo-niklowej i wahacz z aluminium. Zawieszenie przednie to Marzocchi z widelcem VRM 45 mm.
Koła mają 19" z przodu i 17" z tyłu, a układ hamulcowy posiada radialne zaciski Brembo i pływające tarcze o średnicy 330 mm z przodu i 245 mm z tyłu. Masa zaledwie 180 kg sprawia, że jest bardzo zwinny i lekki, ale z dobrym zasięgiem dzięki 14-litrowemu zbiornikowi paliwa.
Oferowany jest w dwóch przyciągających wzrok kolorach, czystej czerwieni i klasycznym niebieskim.
Spełnia normę : Euro5
Silnik : dwucylindrowy , 4 suw
Pojemność: 689 cc
Max. moc: 75 CV
Max. moment obrotowy: 69 Nm
Średnica tłoka: 80 mm
Skok tłoka : 68.6 mm
Rozrząd: DOHC
Zasilanie : wtrysk – dual throttle body ø 38mm
Rozruch: elektryczny
Biegi: 6
Sprzęgło : mokre, wielotarczowe
Układ wydechowy: podwójny, ze stali nierdzewnej
Rama : pojedyncza ze stali CrMo
Wahacz: aluminiowy z systemem dźwigni
Opony: 110/80 R19, 150/70 R17
Koła: szprychowane, felgi aluminiowe
Hamulce: ø330mm przednia tarcza pływająca, zacisk radialny, 4tłoczkowy Brembo ø32r P4.32 – ø245mm tylna tarcza i zacisk Brembo
Active Safety Device: Continental cornering ABS (wyłączany) + Traction Control (wyłączany)
Przednie zawieszenie : VRM-Marzocchi ø45mm upside-down
Skok przedniego zawieszenia: 150mm
Tylny amortyzator: VRM-Marzocchi monoshock
Skok tylnego zawieszenia: 150mm
Instrument panel: 3.5’’ TFT z Bluetooth
Światła: Led przód i tył
Wysokość siedzenia: 83mm
Rozstaw osi: 1460mm
Waga: 180kg bez paliwa (ale z płynem chłodzącym)
Zbiornik paliwa: 14 l
Masz pytania - dzwoń !!
Motocykl możemy dostarczyć w każde miejsce w kraju i Europie , prowadzimy również serwis gwarancyjny stacjonarny jak i mobilny.
Na miejscu posiadamy mnóstwo ciuchów, kasków itd idealnie współgrających z klasycznymi oraz customowymi motocyklami. Dosiadanie klasyka uświetni odpowiedni ubiór - nie spartol tego kombinezonem ze ścigacza ! :)
ID: 842332271
xxx xxx xxx
Dodane 20 kwietnia 2024
Fantic Caballero 700 Scrambler pogromca xsr mt07 silnik CP2 cafe racer
45 500 zł
Użytkownik
Lokalizacja