Prywatne
Model: Seicento
Poj. silnika: 1 248 cm³
Rok produkcji: 2000
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Hatchback
Przebieg: 142 800 km
Kolor: Czerwony
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kierownica: po lewej
Napęd: Na przednie koła
Opis
Sprzedam Fiata Seicento przygotowanego do sportu. Ustawiony jest pod jazdę na asfalcie z lekko nadsterowną charakterystyką prowadzenia. W samochodzie znajdują się:
- Silnik 1,2 8V z Fiata Punto – poszerzone kanały dolotowe, dołożona podwójna przepustnica. Całość wystrojona na Shell V Power Nitro +,
- Lekkie koło zamachowe 3,2kg,
- Krótka 5-biegowa skrzynia biegów o przełożeniu 13/64,
Układ jezdny:
- Amortyzatory przód Bilstein B6 na grubej ladze z gwintem na szerokiej sprężynie Eibach, wystrojone na dziurawy asfalt
- Amortyzatory tył Bilstein B6, znacznie skrócone celem dopasowania charakterystyki prowadzenia, wystrojone na dziurawy asfalt,
- Maglownica z wersji ze wspomaganiem,
- Poduszki amortyzatorów z wersji ze wspomaganiem dla lepszego prowadzenia,
- Śruby „fasolki” w celu pochylenia przednich amortyzatorów,
- Całe zawieszenie, jak również poduszki silnika i skrzyni na żółtych poliuretanach,
- Przednie zaciski od nowości pokonały 900 km, klocki hamulcowe Ferrodo DS 2000,
- Założone dystanse kół 20mm.
Karoseria:
- Wstawiona klatka bezpieczeństwa,
- Całość karoserii została zaspawana, wymiana progów w 2017 roku, dodatkowa konserwacja progów w 2021 roku,
- Odelżona przednia maska,
- Klapa bagażnika wykonana z włókna szklanego,
- Szyby boczne tylnie oraz tylna zastąpione pleksą,
- Stan ogólny „rajdowy” – auto służyło do jazdy, wygląd go nie przyśpieszał,
- Bez dziur i problemów z korozją. Podłużnice, progi i podłoga całe i zdrowe,
- Jeśli chodzi o historię wypadkową – przed karierą rajdową był dzwon z tyłu, co widać po wyciągniętym pasie tylnym. Ja miałem szczęście nie dzwonić,
- Rozpórka z przodu na górze i na dole,
- Wypiaskowana i pomalowana tylna belka, wahacze tylne ze wspawanymi wzmocnieniami.
Wnętrze:
- Fotel Sparco Sprint, homologacja wygasła,
- Dwa komplety pasów 5pkt. Sabelt z nieaktualną homologacją,
- Drugi fotel prawdopodobnie Sparco, chwilowo nie zamontowany, dlatego na jednym ze zdjęć załączam omawiany fotel – postaram się go w tygodniu przykręcić,
- Kierownica zamszowa RRS,
- Deska flokowana,
- Dołożony miernik napięcia oraz wskaźnik temperatury płynu chłodniczego,
- Przewody paliwowe w oplocie puszczone wewnątrz auta,
- Przewody hamulcowe puszczone wewnątrz auta,
- Montaż akumulatora w bagażniku.
Opłaty:
- brak przeglądu technicznego,
- OC do 31.12.2024
Wady i rzeczy do zrobienia:
- Do wymiany lewy przedni przegub,
- Poprzedni właściciel po wstawieniu progów potraktował je pianką montażową. Podobno miało to na celu zapobieganie wgniataniu się progów przy ewentualnym dzwonie. Zdaję sobie sprawę z opinii odnośnie stosowania takich rozwiązań, jednak progi są w bardzo dobrym stanie.
- Prawdopodobnie nieszczelność uszczelki miski olejowej – po przeczyszczeniu wyciek się nie powtórzył więc nie wykluczam że stało się tak przez nieumiejętną wymianę oleju,
Auto aktualnie stoi na oponach Uniroyal Rainsport. Do samochodu dołączam:
- 20 opon typu slick, większość się „kończy” ale na trening się nada,
- 3 opony deszczowe,
- Dwa komplety opon Uniroyal Rainsport,
- Felgi założone na oponach: 5 sztuk „Sportingów” (4 proste, jedna do poprawienia) oraz kilka felg stalowych,
- drugi komplet odelżonych drzwi widocznych na jednym ze zdjęć – aktualnie założony jest „legalniejszy” komplet,
- Dużo części zapasowych – m.in. 2 alternatory, sprężyny na tył Eibach Pro Kit, Dodatkowy wentylator chłodnicy, wspomniany wcześniej drugi komplet drzwi, zapasowy przedni i tylny zderzak
Samochód nie wygląda najpiękniej, ale nie do tego służył. Daje dużo frajdy z jazdy. Było to moje oczko w głowie i starałem się na nim nie oszczędzać. Auto posiadam od 2018 roku, a po 2021 przejechało całe 3 treningi. Powodem tak małej ilości jazd były moje problemy ze zdrowiem. Sprzedaję z powodu braku czasu na odpowiednie zaangażowanie się w ten sport.
W miarę możliwości przed godziną 17 proszę o wiadomości tekstowe. Jeśli ktoś preferuje kontakt telefoniczny, to proszę o kontakt po godzinie 17. Chętnie udostępnię więcej informacji i zdjęć osobom zainteresowanym.
- Silnik 1,2 8V z Fiata Punto – poszerzone kanały dolotowe, dołożona podwójna przepustnica. Całość wystrojona na Shell V Power Nitro +,
- Lekkie koło zamachowe 3,2kg,
- Krótka 5-biegowa skrzynia biegów o przełożeniu 13/64,
Układ jezdny:
- Amortyzatory przód Bilstein B6 na grubej ladze z gwintem na szerokiej sprężynie Eibach, wystrojone na dziurawy asfalt
- Amortyzatory tył Bilstein B6, znacznie skrócone celem dopasowania charakterystyki prowadzenia, wystrojone na dziurawy asfalt,
- Maglownica z wersji ze wspomaganiem,
- Poduszki amortyzatorów z wersji ze wspomaganiem dla lepszego prowadzenia,
- Śruby „fasolki” w celu pochylenia przednich amortyzatorów,
- Całe zawieszenie, jak również poduszki silnika i skrzyni na żółtych poliuretanach,
- Przednie zaciski od nowości pokonały 900 km, klocki hamulcowe Ferrodo DS 2000,
- Założone dystanse kół 20mm.
Karoseria:
- Wstawiona klatka bezpieczeństwa,
- Całość karoserii została zaspawana, wymiana progów w 2017 roku, dodatkowa konserwacja progów w 2021 roku,
- Odelżona przednia maska,
- Klapa bagażnika wykonana z włókna szklanego,
- Szyby boczne tylnie oraz tylna zastąpione pleksą,
- Stan ogólny „rajdowy” – auto służyło do jazdy, wygląd go nie przyśpieszał,
- Bez dziur i problemów z korozją. Podłużnice, progi i podłoga całe i zdrowe,
- Jeśli chodzi o historię wypadkową – przed karierą rajdową był dzwon z tyłu, co widać po wyciągniętym pasie tylnym. Ja miałem szczęście nie dzwonić,
- Rozpórka z przodu na górze i na dole,
- Wypiaskowana i pomalowana tylna belka, wahacze tylne ze wspawanymi wzmocnieniami.
Wnętrze:
- Fotel Sparco Sprint, homologacja wygasła,
- Dwa komplety pasów 5pkt. Sabelt z nieaktualną homologacją,
- Drugi fotel prawdopodobnie Sparco, chwilowo nie zamontowany, dlatego na jednym ze zdjęć załączam omawiany fotel – postaram się go w tygodniu przykręcić,
- Kierownica zamszowa RRS,
- Deska flokowana,
- Dołożony miernik napięcia oraz wskaźnik temperatury płynu chłodniczego,
- Przewody paliwowe w oplocie puszczone wewnątrz auta,
- Przewody hamulcowe puszczone wewnątrz auta,
- Montaż akumulatora w bagażniku.
Opłaty:
- brak przeglądu technicznego,
- OC do 31.12.2024
Wady i rzeczy do zrobienia:
- Do wymiany lewy przedni przegub,
- Poprzedni właściciel po wstawieniu progów potraktował je pianką montażową. Podobno miało to na celu zapobieganie wgniataniu się progów przy ewentualnym dzwonie. Zdaję sobie sprawę z opinii odnośnie stosowania takich rozwiązań, jednak progi są w bardzo dobrym stanie.
- Prawdopodobnie nieszczelność uszczelki miski olejowej – po przeczyszczeniu wyciek się nie powtórzył więc nie wykluczam że stało się tak przez nieumiejętną wymianę oleju,
Auto aktualnie stoi na oponach Uniroyal Rainsport. Do samochodu dołączam:
- 20 opon typu slick, większość się „kończy” ale na trening się nada,
- 3 opony deszczowe,
- Dwa komplety opon Uniroyal Rainsport,
- Felgi założone na oponach: 5 sztuk „Sportingów” (4 proste, jedna do poprawienia) oraz kilka felg stalowych,
- drugi komplet odelżonych drzwi widocznych na jednym ze zdjęć – aktualnie założony jest „legalniejszy” komplet,
- Dużo części zapasowych – m.in. 2 alternatory, sprężyny na tył Eibach Pro Kit, Dodatkowy wentylator chłodnicy, wspomniany wcześniej drugi komplet drzwi, zapasowy przedni i tylny zderzak
Samochód nie wygląda najpiękniej, ale nie do tego służył. Daje dużo frajdy z jazdy. Było to moje oczko w głowie i starałem się na nim nie oszczędzać. Auto posiadam od 2018 roku, a po 2021 przejechało całe 3 treningi. Powodem tak małej ilości jazd były moje problemy ze zdrowiem. Sprzedaję z powodu braku czasu na odpowiednie zaangażowanie się w ten sport.
W miarę możliwości przed godziną 17 proszę o wiadomości tekstowe. Jeśli ktoś preferuje kontakt telefoniczny, to proszę o kontakt po godzinie 17. Chętnie udostępnię więcej informacji i zdjęć osobom zainteresowanym.
ID: 916588935
xxx xxx xxx
Dodane 06 maja 2024
Fiat Seicento 1.2 KJS, Trackday
9 500 zł
Użytkownik
Lokalizacja