Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Motoryzacja
  3. Samochody osobowe
  4. Fiat
  5. Fiat - Wielkopolskie
  6. Fiat - Poznań
  7. Fiat - Szczepankowo
Fiat Seicento 1.2 KJS, Trackday
Fiat Seicento 1.2 KJS, Trackday
Fiat Seicento 1.2 KJS, Trackday
Fiat Seicento 1.2 KJS, Trackday
Fiat Seicento 1.2 KJS, Trackday
Fiat Seicento 1.2 KJS, Trackday
Fiat Seicento 1.2 KJS, Trackday
Fiat Seicento 1.2 KJS, Trackday
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Model: Seicento

  • Poj. silnika: 1 248 cm³

  • Rok produkcji: 2000

  • Paliwo: Benzyna

  • Typ nadwozia: Hatchback

  • Przebieg: 142 800 km

  • Kolor: Czerwony

  • Stan techniczny: Nieuszkodzony

  • Skrzynia biegów: Manualna

  • Kierownica: po lewej

  • Napęd: Na przednie koła

Opis

Sprzedam Fiata Seicento przygotowanego do sportu. Ustawiony jest pod jazdę na asfalcie z lekko nadsterowną charakterystyką prowadzenia. W samochodzie znajdują się:
- Silnik 1,2 8V z Fiata Punto – poszerzone kanały dolotowe, dołożona podwójna przepustnica. Całość wystrojona na Shell V Power Nitro +,
- Lekkie koło zamachowe 3,2kg,
- Krótka 5-biegowa skrzynia biegów o przełożeniu 13/64,

Układ jezdny:
- Amortyzatory przód Bilstein B6 na grubej ladze z gwintem na szerokiej sprężynie Eibach, wystrojone na dziurawy asfalt
- Amortyzatory tył Bilstein B6, znacznie skrócone celem dopasowania charakterystyki prowadzenia, wystrojone na dziurawy asfalt,
- Maglownica z wersji ze wspomaganiem,
- Poduszki amortyzatorów z wersji ze wspomaganiem dla lepszego prowadzenia,
- Śruby „fasolki” w celu pochylenia przednich amortyzatorów,
- Całe zawieszenie, jak również poduszki silnika i skrzyni na żółtych poliuretanach,
- Przednie zaciski od nowości pokonały 900 km, klocki hamulcowe Ferrodo DS 2000,
- Założone dystanse kół 20mm.

Karoseria:
- Wstawiona klatka bezpieczeństwa,
- Całość karoserii została zaspawana, wymiana progów w 2017 roku, dodatkowa konserwacja progów w 2021 roku,
- Odelżona przednia maska,
- Klapa bagażnika wykonana z włókna szklanego,
- Szyby boczne tylnie oraz tylna zastąpione pleksą,
- Stan ogólny „rajdowy” – auto służyło do jazdy, wygląd go nie przyśpieszał,
- Bez dziur i problemów z korozją. Podłużnice, progi i podłoga całe i zdrowe,
- Jeśli chodzi o historię wypadkową – przed karierą rajdową był dzwon z tyłu, co widać po wyciągniętym pasie tylnym. Ja miałem szczęście nie dzwonić,
- Rozpórka z przodu na górze i na dole,
- Wypiaskowana i pomalowana tylna belka, wahacze tylne ze wspawanymi wzmocnieniami.

Wnętrze:
- Fotel Sparco Sprint, homologacja wygasła,
- Dwa komplety pasów 5pkt. Sabelt z nieaktualną homologacją,
- Drugi fotel prawdopodobnie Sparco, chwilowo nie zamontowany, dlatego na jednym ze zdjęć załączam omawiany fotel – postaram się go w tygodniu przykręcić,
- Kierownica zamszowa RRS,
- Deska flokowana,
- Dołożony miernik napięcia oraz wskaźnik temperatury płynu chłodniczego,
- Przewody paliwowe w oplocie puszczone wewnątrz auta,
- Przewody hamulcowe puszczone wewnątrz auta,
- Montaż akumulatora w bagażniku.

Opłaty:
- brak przeglądu technicznego,
- OC do 31.12.2024

Wady i rzeczy do zrobienia:
- Do wymiany lewy przedni przegub,
- Poprzedni właściciel po wstawieniu progów potraktował je pianką montażową. Podobno miało to na celu zapobieganie wgniataniu się progów przy ewentualnym dzwonie. Zdaję sobie sprawę z opinii odnośnie stosowania takich rozwiązań, jednak progi są w bardzo dobrym stanie.
- Prawdopodobnie nieszczelność uszczelki miski olejowej – po przeczyszczeniu wyciek się nie powtórzył więc nie wykluczam że stało się tak przez nieumiejętną wymianę oleju,

Auto aktualnie stoi na oponach Uniroyal Rainsport. Do samochodu dołączam:
- 20 opon typu slick, większość się „kończy” ale na trening się nada,
- 3 opony deszczowe,
- Dwa komplety opon Uniroyal Rainsport,
- Felgi założone na oponach: 5 sztuk „Sportingów” (4 proste, jedna do poprawienia) oraz kilka felg stalowych,
- drugi komplet odelżonych drzwi widocznych na jednym ze zdjęć – aktualnie założony jest „legalniejszy” komplet,
- Dużo części zapasowych – m.in. 2 alternatory, sprężyny na tył Eibach Pro Kit, Dodatkowy wentylator chłodnicy, wspomniany wcześniej drugi komplet drzwi, zapasowy przedni i tylny zderzak

Samochód nie wygląda najpiękniej, ale nie do tego służył. Daje dużo frajdy z jazdy. Było to moje oczko w głowie i starałem się na nim nie oszczędzać. Auto posiadam od 2018 roku, a po 2021 przejechało całe 3 treningi. Powodem tak małej ilości jazd były moje problemy ze zdrowiem. Sprzedaję z powodu braku czasu na odpowiednie zaangażowanie się w ten sport.
W miarę możliwości przed godziną 17 proszę o wiadomości tekstowe. Jeśli ktoś preferuje kontakt telefoniczny, to proszę o kontakt po godzinie 17. Chętnie udostępnię więcej informacji i zdjęć osobom zainteresowanym.
ID: 916588935

Skontaktuj się

Adrian

Na OLX od marzec 2013

Ostatnio online w dniu 22 maja 2024

xxx xxx xxx

Dodane 06 maja 2024

Fiat Seicento 1.2 KJS, Trackday

9 500 zł

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon