Prywatne
Marka: Gilera
Poj. silnika: 49 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 2006
Opis
Możliwa wymiana za simsona s51
NIE ODPISUJE NA WIADMOŚCI "Jaki vmax" "Ile to jedzie" wszystko jest na yt ;)
Witam.
Sprzedam Gilere SMT 50/88 z 2006r (tak wynika z papierów). Projekt skończony w 90%. Zarejestrowany na kat. AM
Śląsk okolice Pszczyny
Był to projekt który kosztował wiele czasu, pieniędzy i nerwów, ale do rzeczy:
Wymieniłem silnik z EBS050 na D50B1 z wałkiem wyrównującym początkiem października.
Kartery po obróbce
Silnik: (nawet nie 400km przebiegu)
- Airsal 88cc X-TREM po portingu
- Wał Barikit z skokiem 45mm
- Zawór Italkit VForce z króccem Mosta sprowadzonym z zzagramanicy
- Gaźnik OKO 30mm
- Tarcze sprzęgła MVT
- Zapłon MVT Premium
- Wydech Platek Racing 85-100 wypolerowany na chrom
- Nowy napęd 15/53 (mogę dorzucić troche używaną 12z)
- Wszystkie uszczelki, uszczelniacze i łożyska nowe
- Filtr powietrza Twin Air
Mocy nie brakuje, kompresja może złamać nogę :D, podczas jazdy urywa ręce. Śmiem twierdzić, że jest tutaj potencjał na 25KM (trzeba by było trochę lepszy wydech dać, większy gaźnik itp)
Wymieniony licznik na nowy
Założona tarcza 300mm (praktycznie nowa)
Klocki spokojnie wytrzymają kolejny sezon, wymienione rok temu
Rzeczy do roboty:
- uszczelnić wydech
- ukręcony gwint od spustu oleju (trochę cieknie ale nigdy nie było za mało oleju w skrzyni)
- wyregulować gaźnik (da się jeździć ale to jeszcze nie to)
Dorzucam drugą chłodnicę z jakiegoś crossa 85 z przewodami i obejmami
W skrzyni olej IPONE BOX
Mieszanka: Motul 710
OC i PT do września (blacha za kółkiem, nie wiem czy to legalne, zostawiam i kolejnemu właścicielowi się uzna co z tym zrobi)
Jazda próbna po wyłożeniu pięniedzy na stół
numer 666xxx395xxx848 (prosze dzwonić po 17 i tylko zainteresowanych)
NIE ODPISUJE NA WIADMOŚCI "Jaki vmax" "Ile to jedzie" wszystko jest na yt ;)
Witam.
Sprzedam Gilere SMT 50/88 z 2006r (tak wynika z papierów). Projekt skończony w 90%. Zarejestrowany na kat. AM
Śląsk okolice Pszczyny
Był to projekt który kosztował wiele czasu, pieniędzy i nerwów, ale do rzeczy:
Wymieniłem silnik z EBS050 na D50B1 z wałkiem wyrównującym początkiem października.
Kartery po obróbce
Silnik: (nawet nie 400km przebiegu)
- Airsal 88cc X-TREM po portingu
- Wał Barikit z skokiem 45mm
- Zawór Italkit VForce z króccem Mosta sprowadzonym z zzagramanicy
- Gaźnik OKO 30mm
- Tarcze sprzęgła MVT
- Zapłon MVT Premium
- Wydech Platek Racing 85-100 wypolerowany na chrom
- Nowy napęd 15/53 (mogę dorzucić troche używaną 12z)
- Wszystkie uszczelki, uszczelniacze i łożyska nowe
- Filtr powietrza Twin Air
Mocy nie brakuje, kompresja może złamać nogę :D, podczas jazdy urywa ręce. Śmiem twierdzić, że jest tutaj potencjał na 25KM (trzeba by było trochę lepszy wydech dać, większy gaźnik itp)
Wymieniony licznik na nowy
Założona tarcza 300mm (praktycznie nowa)
Klocki spokojnie wytrzymają kolejny sezon, wymienione rok temu
Rzeczy do roboty:
- uszczelnić wydech
- ukręcony gwint od spustu oleju (trochę cieknie ale nigdy nie było za mało oleju w skrzyni)
- wyregulować gaźnik (da się jeździć ale to jeszcze nie to)
Dorzucam drugą chłodnicę z jakiegoś crossa 85 z przewodami i obejmami
W skrzyni olej IPONE BOX
Mieszanka: Motul 710
OC i PT do września (blacha za kółkiem, nie wiem czy to legalne, zostawiam i kolejnemu właścicielowi się uzna co z tym zrobi)
Jazda próbna po wyłożeniu pięniedzy na stół
numer 666xxx395xxx848 (prosze dzwonić po 17 i tylko zainteresowanych)
ID: 888229090
xxx xxx xxx
Dodane 06 kwietnia 2024
Gilera SMT 50/88 (derbi senda, aprilla sx, rieju, yamaha) kat AM
7 300 zł
do negocjacji
Użytkownik
Lokalizacja