Prywatne
Stan: Używane
Wiek: 6-8 lat
Opis
Sprzedam grę Detektywistyczną Schmidt
Używana normalne ślady użycia, stan bdb-
liczba graczy 2-4
wiek 6+
Instrukcja w języku niemieckim, ale zasady są proste:
Gracze próbują dowiedzieć się kto ukradł 6 przedmiotów.
Tura gracza składa się z:
1) odsłoń 3 karty Memo
(Aktyny gracz kieruje śledztwem), jeżeli znalazł czerwoną kartę na której detektyw je kiełbaski lub czyta gazetę runda kończy się w tym momencie i karty memo są ponownie obracane. Jeżeli podejrzany i skradzione towary są odkryte to inni gracze mogą dać wskazówkę dochodzeniową.
2) Prześlij 2 wskazówki dotyczące dochodzenia:
Każdy gracz który myśli że podejrzany i skradzione towary są ze sobą powiązane bierze płytkę szkła powiększającego i kładzie ją przed sobą zieloną stroną do góry. Każdy kto uważa że odkryte karty nie pasują lub nie jest pewny - nie bierze płytki.
3) Sprawdź płytkę odcisków palców
Badacz sprawdza teraz czy odkrył pasującą parę kart. W tym celu szuka karty ze zdjęciem pasującej do ujawnionego obiektu i obraca na niej odcisk palca. Następnie bierze specjalną lupę i umieszcza ją na płytce- odcisk palca staje się widoczny. Wszyscy gracze teraz patrzą w akta policyjne by zobaczyć kto jest winowajcą.
Jeżeli sprawca zidentyfikowany na podstawie akt policyjnych pasuje - sprawa rozwiązana, gracz którego jest tura może wziąć parę kart memo. Wszyscy gracze którzy wzięli kafelek szkła powiększającego zostawiają go zieloną stroną przed sobą. Płytka odcisków palców zostaje odsłonięta na karcie fotograficznej jako znak że sprawa została rozwiązana.
Jeżeli sprawca zidentyfikowany na podstawie akt policyjnych nie pasuje do osoby ujawnionej z karty informacyjnej - sporawa nie została rozwiązana. Zapamiętaj dobrze właściwego sprawcę. Karty pamięci i odcisku palca są ponownie odwracane. Wszyscy gracze którzy wzięli kafelek szkła powiększającego odwracaj go na czerwoną stronę
gra kończy się gdy wszystkie 6 spraw zostanie rozwiązane. Gracze liczą swoje punkty - każda para notatek warta jest 2 punkty, każda zielona lupa warta jest 2 punkt, każda czerwona lupa warta jest punkt ujemny. Wygrywa ten kto ma najwięcej punktów.
Używana normalne ślady użycia, stan bdb-
liczba graczy 2-4
wiek 6+
Instrukcja w języku niemieckim, ale zasady są proste:
Gracze próbują dowiedzieć się kto ukradł 6 przedmiotów.
Tura gracza składa się z:
1) odsłoń 3 karty Memo
(Aktyny gracz kieruje śledztwem), jeżeli znalazł czerwoną kartę na której detektyw je kiełbaski lub czyta gazetę runda kończy się w tym momencie i karty memo są ponownie obracane. Jeżeli podejrzany i skradzione towary są odkryte to inni gracze mogą dać wskazówkę dochodzeniową.
2) Prześlij 2 wskazówki dotyczące dochodzenia:
Każdy gracz który myśli że podejrzany i skradzione towary są ze sobą powiązane bierze płytkę szkła powiększającego i kładzie ją przed sobą zieloną stroną do góry. Każdy kto uważa że odkryte karty nie pasują lub nie jest pewny - nie bierze płytki.
3) Sprawdź płytkę odcisków palców
Badacz sprawdza teraz czy odkrył pasującą parę kart. W tym celu szuka karty ze zdjęciem pasującej do ujawnionego obiektu i obraca na niej odcisk palca. Następnie bierze specjalną lupę i umieszcza ją na płytce- odcisk palca staje się widoczny. Wszyscy gracze teraz patrzą w akta policyjne by zobaczyć kto jest winowajcą.
Jeżeli sprawca zidentyfikowany na podstawie akt policyjnych pasuje - sprawa rozwiązana, gracz którego jest tura może wziąć parę kart memo. Wszyscy gracze którzy wzięli kafelek szkła powiększającego zostawiają go zieloną stroną przed sobą. Płytka odcisków palców zostaje odsłonięta na karcie fotograficznej jako znak że sprawa została rozwiązana.
Jeżeli sprawca zidentyfikowany na podstawie akt policyjnych nie pasuje do osoby ujawnionej z karty informacyjnej - sporawa nie została rozwiązana. Zapamiętaj dobrze właściwego sprawcę. Karty pamięci i odcisku palca są ponownie odwracane. Wszyscy gracze którzy wzięli kafelek szkła powiększającego odwracaj go na czerwoną stronę
gra kończy się gdy wszystkie 6 spraw zostanie rozwiązane. Gracze liczą swoje punkty - każda para notatek warta jest 2 punkty, każda zielona lupa warta jest 2 punkt, każda czerwona lupa warta jest punkt ujemny. Wygrywa ten kto ma najwięcej punktów.
ID: 789826782
Dodane 27 kwietnia 2024
Gra planszowa detektywistyczna Schmidt wiek 6+
Tylko przedmiot
18 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja