Firmowe
Opis
Pełna oferta na dynorev.eu. Niedługo do oferty zostanie dodana hamownia WOM.
Przedmiotem ogłoszenia jest nowa, inercyjna hamownia podwoziowa DynoRev DR1000, zaprojektowana w technologii modułowej, pozwalającej na łatwą rozbudowę podstawowego modelu do wersji obciążeniowej bądź dwuosiowej. Dzięki wykorzystaniu pojedynczego bębna o masie 1000kg oraz średnicy 605mm, urządzenie charakteryzuje się kilka razy większą bezwładnością niż konkurencyjne rozwiązania dostępne na rynku. Jest to kluczowy parametr, pozwalający na długie i precyzyjne pomiary charakterystyki zewnętrznej silników pojazdów.
Hamownia jest wyposażona w nowoczesny i bardzo zaawansowany sterownik wspierający rozbudowę nawet do najwyższej wersji 4x4 z dwoma hamulcami elektrowirowymi. Projektując nową linię hamowni podwoziowych mieliśmy na uwadze opracowanie urządzenia pomiarowego korespondującego z potrzebami klientów z dynamicznie zmieniającej się branży motoryzacyjnej. Nasze hamownie dobrze sprawdzą się nie tylko w przypadku wyznaczania przebiegu mocy i momentu obrotowego, ale również przy pomiarach emisji spalin, diagnostyce czy jako rozwinięcie warsztatu tuningowego.
Cechy i dane techniczne hamowni:
-bęben o masie tony i średnicy 605mm pozwala na pomiary samochodów o mocy przekraczającej 1000KM,
-moletowanie krzyżowe na powierzchni roboczej rolki eliminuje problem uślizgu opon,
-dzięki dużej średnicy, bęben osiąga znacznie mniejsze prędkości obrotowe co wymiernie wpływa na żywotność łożysk (prędkość maksymalna 320km/h),
-hamownia do pracy potrzebuje tylko i wyłącznie zasilania elektrycznego 230V (nie potrzebujemy powietrza pod ciśnieniem, możliwość zasilania z przetwornicy),
-dzięki dużej średnicy rolki, opony ulegają mniejszemu przeginaniu, mniej się nagrzewają i co za tym idzie ulegają mniejszemu zużyciu podczas wielokrotnych pomiarów,
-możliwość montażu w podłogę lub z dodatkowymi najazdami na posadzce (*możliwość wejścia pod auto),
-rolka wystaje ponad płaszczyznę hamowni co umożliwia pomiar samochodów o ekstremalnie niskim prześwicie oraz zapewnia wygodne mocowanie pasów,
-klasa wyważenia rolki G2,5.
Cechy i dane techniczne sterownika:
-sterownik jest jednocześnie zintegrowany z komputerem (do obsługi potrzebujemy tylko monitora, myszy i klawiatury) oraz umożliwia rozbudowę hamowni aż do najbardziej zaawansowanej wersji,
-dane są rejestrowane i prezentowane w czasie rzeczywistym,
-raporty z pomiarów mogą wyświetlać nieograniczoną liczbę pomiarów oraz zostać łatwo spersonalizowane o logo czy dane warsztatu,
-duża liczba wejść i wyjść przydatnych przy prowadzeniu badań na hamowni. Możemy np. jednocześnie odczytywać dane z 8 termopar (pomiar temperatury spalin) oraz 6 wejść analogowych (np. AFR, czujniki temperatury, ciśnienia), możliwość podłączenia czujnika spalania stukowego,
-możliwość sterowania wentylatorami, serwomechanizmami, elektrozaworami itp. z poziomu ekranu lub ustawienie automatycznego załączania,
-wbudowane czujniki warunków otoczenia (temperatura, ciśnienie, wilgotność) zapewniające korektę wyników zgodnie z normą SAE J1349,
-prędkość obrotowa silnika może być obliczana lub pobierana z zacisku indukcyjnego, złącza OBD lub magistrali CAN.
Cena brutto, pełna faktura VAT, gwarancja 24 miesiące, w zestawie instrukcja obsługi.
Po więcej informacji zapraszam do kontaktu telefonicznego lub mailowego.
Przedmiotem ogłoszenia jest nowa, inercyjna hamownia podwoziowa DynoRev DR1000, zaprojektowana w technologii modułowej, pozwalającej na łatwą rozbudowę podstawowego modelu do wersji obciążeniowej bądź dwuosiowej. Dzięki wykorzystaniu pojedynczego bębna o masie 1000kg oraz średnicy 605mm, urządzenie charakteryzuje się kilka razy większą bezwładnością niż konkurencyjne rozwiązania dostępne na rynku. Jest to kluczowy parametr, pozwalający na długie i precyzyjne pomiary charakterystyki zewnętrznej silników pojazdów.
Hamownia jest wyposażona w nowoczesny i bardzo zaawansowany sterownik wspierający rozbudowę nawet do najwyższej wersji 4x4 z dwoma hamulcami elektrowirowymi. Projektując nową linię hamowni podwoziowych mieliśmy na uwadze opracowanie urządzenia pomiarowego korespondującego z potrzebami klientów z dynamicznie zmieniającej się branży motoryzacyjnej. Nasze hamownie dobrze sprawdzą się nie tylko w przypadku wyznaczania przebiegu mocy i momentu obrotowego, ale również przy pomiarach emisji spalin, diagnostyce czy jako rozwinięcie warsztatu tuningowego.
Cechy i dane techniczne hamowni:
-bęben o masie tony i średnicy 605mm pozwala na pomiary samochodów o mocy przekraczającej 1000KM,
-moletowanie krzyżowe na powierzchni roboczej rolki eliminuje problem uślizgu opon,
-dzięki dużej średnicy, bęben osiąga znacznie mniejsze prędkości obrotowe co wymiernie wpływa na żywotność łożysk (prędkość maksymalna 320km/h),
-hamownia do pracy potrzebuje tylko i wyłącznie zasilania elektrycznego 230V (nie potrzebujemy powietrza pod ciśnieniem, możliwość zasilania z przetwornicy),
-dzięki dużej średnicy rolki, opony ulegają mniejszemu przeginaniu, mniej się nagrzewają i co za tym idzie ulegają mniejszemu zużyciu podczas wielokrotnych pomiarów,
-możliwość montażu w podłogę lub z dodatkowymi najazdami na posadzce (*możliwość wejścia pod auto),
-rolka wystaje ponad płaszczyznę hamowni co umożliwia pomiar samochodów o ekstremalnie niskim prześwicie oraz zapewnia wygodne mocowanie pasów,
-klasa wyważenia rolki G2,5.
Cechy i dane techniczne sterownika:
-sterownik jest jednocześnie zintegrowany z komputerem (do obsługi potrzebujemy tylko monitora, myszy i klawiatury) oraz umożliwia rozbudowę hamowni aż do najbardziej zaawansowanej wersji,
-dane są rejestrowane i prezentowane w czasie rzeczywistym,
-raporty z pomiarów mogą wyświetlać nieograniczoną liczbę pomiarów oraz zostać łatwo spersonalizowane o logo czy dane warsztatu,
-duża liczba wejść i wyjść przydatnych przy prowadzeniu badań na hamowni. Możemy np. jednocześnie odczytywać dane z 8 termopar (pomiar temperatury spalin) oraz 6 wejść analogowych (np. AFR, czujniki temperatury, ciśnienia), możliwość podłączenia czujnika spalania stukowego,
-możliwość sterowania wentylatorami, serwomechanizmami, elektrozaworami itp. z poziomu ekranu lub ustawienie automatycznego załączania,
-wbudowane czujniki warunków otoczenia (temperatura, ciśnienie, wilgotność) zapewniające korektę wyników zgodnie z normą SAE J1349,
-prędkość obrotowa silnika może być obliczana lub pobierana z zacisku indukcyjnego, złącza OBD lub magistrali CAN.
Cena brutto, pełna faktura VAT, gwarancja 24 miesiące, w zestawie instrukcja obsługi.
Po więcej informacji zapraszam do kontaktu telefonicznego lub mailowego.
ID: 772957178
xxx xxx xxx
Dodane 18 maja 2024
Hamownia podwoziowa DynoRev DR1000
57 900 zł
Użytkownik
Lokalizacja