Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Muzyka i Edukacja
  3. Książki
  4. Literatura
  5. Literatura - Małopolskie
  6. Literatura - Kraków
  7. Literatura - Czyżyny
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli. - Katarzyna Michalak
PromujOdśwież
  • Firmowe

  • Rok wydania: 2024

  • Stan: Nowe

Opis

W ogłoszeniu znajdują się wszystkie dostępne zdjęcia.
Produkty które sprzedaję są całkowicie nowe, bardzo często oryginalnie zapakowane przez producenta.
Jeżeli nie znalezli Państwo poszukiwanego tytułu w mojej ofercie bardzo proszę o kontakt.
Jest możliwość wystawienia zbiorczego ogłoszenia, oraz negocjacji ceny w przypadku zamówienia kilku produktów o łącznej wartości powyżej 100 zł.
Z racji dużej ilości ogłoszeń bardzo proszę o kontakt poprzez OLX.

Ta książka to również Twój triumf
Jak wspólnie osiągnąć zwycięstwo? Prowadzisz firmę i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? A może zajmujesz się marketingiem i nie wiesz, jak dotrzeć do osób, które są Twoim wymarzonym odbiorcą? Czy też działasz w handlu i Twoja premia zależy od tego, jak układają Ci się relacje z partnerami biznesowymi
A może jesteś osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ta książka jest dla Ciebie
Publikacja została zaprojektowana i napisana tak, stanowiła Twój przewodnik po mapie podróży Twojego klienta (ang
Customer Journey Map)
Korzystając z wiedzy zawartej w lekturze nauczysz się towarzyszyć klientom w drodze do biznesowego sukcesu
Dodatkowo w pełni zrozumiesz jego potrzeby i oczekiwania
Co więcej, to właśnie Ty pomożesz Klientowi wyznaczając trasę podróży! Dzięki tej książce nauczysz się krok po kroku, jak zaplanować proces tworzenia ścieżki - wyjaśni zarówno teorię, jak i aspekty praktyczne
Dodatkowo dowiesz się, jak zbierać i analizować dane, a także jak identyfikować kluczowe punkty kontaktu a także jak wykorzystać pozyskaną wiedzę
Przed wyruszeniem w drogę, należy zadbać o dobre przygotowanie
To jak? Ruszamy w drogę?
Kasia Michalak — senior consultant w firmie Fuzers, ekspertka w dziedzinie mapowania ścieżek klienta z ponad siedmioletnim doświadczeniem, pasjonatka odkrywania tajemnic, jakie kryją się w zawiłych relacjach między firmami z różnych branż a ich klientami
Ukończyła filologię polską na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim
Wiedzę w obszarze wykorzystania badań marketingowych w biznesie zdobywała w Szkole Consumer Intelligence PTBRiO (obecnie Szkoła Insightów) i od wielu lat z sukcesem stosuje ją w praktyce
Posiadaczka Professional Diploma in CX, dyplomu The CX Academy, który przypieczętował jej kwalifikacje eksperckie
Przez lata współpracowała między innymi z IKEA, mBank, PKO BP, InviMed, Pracuj
pl, Nocowanie
pl, Crédit Agricole, Ministerstwem Przedsiębiorczości i Technologii, PZU, Fortum, Euro Bank, Santander Consumer Bank, OLX, Gaspol, Otomoto
Wśród kolegów i koleżanek z branży jest znana z tego, że wie jak efektywnie kreować nowe szanse biznesowe poprzez budowanie trwałych i satysfakcjonujących relacji z klientami
ID: 919038279

Skontaktuj się

Leo Land

Na OLX od sierpień 2023

Ostatnio online dziś o 01:59

xxx xxx xxx

Dodane 08 czerwca 2024

Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli. - Katarzyna Michalak

Tylko przedmiot

38,85 zł

Cena z Przesyłką OLX

Safety Badge

O ogłoszeniodawcy

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon