Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Muzyka i Edukacja
  3. Książki
  4. Książki naukowe
  5. Książki naukowe - Mazowieckie
  6. Książki naukowe - Warszawa
  7. Książki naukowe - Śródmieście
JAK MYŚLĄ KLIENCI, podróż w głąb umysłu rynku, Gerald Zaltman, HIT!
JAK MYŚLĄ KLIENCI, podróż w głąb umysłu rynku, Gerald Zaltman, HIT!
JAK MYŚLĄ KLIENCI, podróż w głąb umysłu rynku, Gerald Zaltman, HIT!
JAK MYŚLĄ KLIENCI, podróż w głąb umysłu rynku, Gerald Zaltman, HIT!
JAK MYŚLĄ KLIENCI, podróż w głąb umysłu rynku, Gerald Zaltman, HIT!
PromujOdśwież
  • Firmowe

  • Rok wydania: 2008

  • Stan: Używane

Opis

HIT!

Nakład książki dawno wyczerpany!

Zakładka do książki w prezencie.

Profesor Gerald Zaltman odsłania mechanizmy myślenia konsumenta w dynamicznie zmieniającym się świecie. Sugeruje, że współczesny marketing nie nadąża za postępem techniki i zmianami społecznymi. Wiele metod badawczych powszechnie stosowanych przez marketingowców uważa za przejaw wstecznictwa. Co proponuje? Prawdziwą rewolucję - spojrzenie na marketing z perspektywy nauki o mózgu i neurobiologii.

Gerard Zaltman jest Profesorem Zarządzania i Ekonomii na Harvard Business School
oraz członkiem Międzywydziałowej Inicjatywy Umysł, Mózg i Zachowanie na Uniwersytecie Harwardzkim. Ukończył Bates College, otrzymał dyplom M.B.A. na Uniwersytecie Chicagowskim i tytuł doktorski na Uniwersytecie Johna Hopkinsa.
Jest współwłaścicielem firmy badawczej i konsultingowej Olson Zaltman Associates oraz byłym prezesem Stowarzyszenia Badań Konsumenckich (Association for Consumer Research).

Laureat wielu nagród akademickich nadanych przez różne profesjonalne stowarzyszenia.
Jeden z pięciu najlepszych naukowców i jeden z najczęściej cytowanych autorów w literaturze marketingowej zdaniem Amerykańskiego Stowarzyszenia Marketingu.
Jego książka Jak myślą klienci wydana przez Harvard Business School Press bardzo szybko stała się światowym bestsellerem. Jest autorem i współautorem kilkunastu książek. Jego prace ukazywały się w najważniejszych czasopismach branżowych.

Niewielkie ślady przekładania na okładce. Środek w idealnym stanie, jak NOWY!

Wydawnictwo: Rebis
ISBN: 978********-263-5
Format: 16 x 23 cm
Ilość stron: 360
Okładka: twarda

Zachęcam do zakupu i zapraszam na inne moje aukcje!
ID: 882954091

Skontaktuj się

KUP-I-CZYTAJ

Na OLX od grudzień 2023

Ostatnio online w dniu 26 kwietnia 2024

xxx xxx xxx

Dodane 26 kwietnia 2024

JAK MYŚLĄ KLIENCI, podróż w głąb umysłu rynku, Gerald Zaltman, HIT!

Tylko przedmiot

99,90 zł

Cena z Przesyłką OLX

Safety Badge

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon