Prywatne
Marka: Kawasaki
Poj. silnika: 750 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 2006
Kraj pochodzenia: Stany Zjednoczone
Opis
Dzień dobry,
na sprzedaż oferuję mojego quada, którego jestem posiadaczem od wielu lat.
Czego natomiast nie robię od wielu lat, to jazda nim, stąd decyzja o sprzedaży.
Podczas Covidu głównie go dopieszczałem w ramach hobby, jednocześnie realizując niewielkie przejażdżki.
Mogę śmiało powiedzieć, że w quadzie są wyeliminowane wszystkie błędy konstrukcyjne i można go używać absolutnie bez wkładu finansowego.
Oto, co zostało zrobione:
- remont góry silnika na częściach OEM, poprawiona tuleja wałka rozrządu w drugim cylindrze. Przegrzewanie się tylnego cylindra to przypadłość wszystkich brute forceów. Nowe pierścienie.
- Aby ograniczyć potencjalne uszkodzenia w związku z wysoką temperaturą, zrobiłem konwersję na bezwodny płyn chłodniczy evans,
- wymiana wszystkich łożysk kół,
- przerobienie łożysk igiełkowych wahaczy na tuleje teflonowe (te oryginalne łapią luzy bardzo prędko, teraz nic się nie dzieje).
- malowanie elementów zawieszenia raptorem,
- przegląd instalacji elektrycznej, naprawa błędu wspólnych mas - kolejny problem brute forców,
- nowy komplet łożysk kolumny kierowniczej OEM,
- założenie zawieszenia Elka stage 4, po regeneracji. W porównaniu do serii, to nie ma porównania. Jest rewelacja.
- wszystkie łaczniki stabilizatorów wymienione,
- nowa linka szarpaka,
- Quad na oleju Motul,
- wymienione uszczelniacze dyfrów, osłony gumowe wałów napędowych, nowy smar wodoodporny,
- kompletny nowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej (cichy, charakterystyka jak oryginału),
Do quada dodaję pług z mocowaniem do spodu.
Zachęcam do zakupu
na sprzedaż oferuję mojego quada, którego jestem posiadaczem od wielu lat.
Czego natomiast nie robię od wielu lat, to jazda nim, stąd decyzja o sprzedaży.
Podczas Covidu głównie go dopieszczałem w ramach hobby, jednocześnie realizując niewielkie przejażdżki.
Mogę śmiało powiedzieć, że w quadzie są wyeliminowane wszystkie błędy konstrukcyjne i można go używać absolutnie bez wkładu finansowego.
Oto, co zostało zrobione:
- remont góry silnika na częściach OEM, poprawiona tuleja wałka rozrządu w drugim cylindrze. Przegrzewanie się tylnego cylindra to przypadłość wszystkich brute forceów. Nowe pierścienie.
- Aby ograniczyć potencjalne uszkodzenia w związku z wysoką temperaturą, zrobiłem konwersję na bezwodny płyn chłodniczy evans,
- wymiana wszystkich łożysk kół,
- przerobienie łożysk igiełkowych wahaczy na tuleje teflonowe (te oryginalne łapią luzy bardzo prędko, teraz nic się nie dzieje).
- malowanie elementów zawieszenia raptorem,
- przegląd instalacji elektrycznej, naprawa błędu wspólnych mas - kolejny problem brute forców,
- nowy komplet łożysk kolumny kierowniczej OEM,
- założenie zawieszenia Elka stage 4, po regeneracji. W porównaniu do serii, to nie ma porównania. Jest rewelacja.
- wszystkie łaczniki stabilizatorów wymienione,
- nowa linka szarpaka,
- Quad na oleju Motul,
- wymienione uszczelniacze dyfrów, osłony gumowe wałów napędowych, nowy smar wodoodporny,
- kompletny nowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej (cichy, charakterystyka jak oryginału),
Do quada dodaję pług z mocowaniem do spodu.
Zachęcam do zakupu
ID: 887850748
xxx xxx xxx
Dodane 16 maja 2024
Kawasaki Brute Force, zawieszenie ELKA, po remoncie
27 000 zł
do negocjacji
Użytkownik
Lokalizacja