Prywatne
Marka: Kawasaki
Poj. silnika: 649 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 2016
Kraj pochodzenia: Szwajcaria
Opis
Data pierwszej rejestracji: 08-03-2016
Nr VIN:JKAEX650EFDA25014
Badania techniczne ważne do 11.05.2025 r., OC do 12.09.2024 r., przebieg 15.171 km i może nieznacznie wzrosnąć.
Motocykl zakupiłem w 2021 roku z przebiegiem 9300 km. W pierwszym sezonie zrobiłem 2650 km, w drugim 1900 km, a w trzecim już tylko 1130 km. W czwartym obecnym sezonie zdążyłem zrobić jedną przejażdżkę około 30km jak do tej pory, stąd decyzja o wystawieniu na sprzedaż. Jeśli sprzedam motocykl to wystawię również kurtkę, spodnie, buty, kask, interkom Senna 50S itd., gdyż postanowiłem zakończyć tą krótką przygodę (brak czasu, rodzina, pogoda, inne hobby). Motocykl nigdy mnie nie zawiódł, garażowany w indywidualnym zamykanym garażu podziemnym pod blokiem. Z niestandardowego wyposażenia w motocyklu zamontowano wyświetlacz biegów, crush pady, tylne kierunkowskazy LED, akcesoryjna szyba.
Ja natomiast zakupiłem stelaż na kufer wraz z kufrem centralnym Shad SH48 (koszt 911 zł), uchwyt na telefon z ładowaniem, nowe Opony Pirelli (koszt 1038 zł z montażem), poszerzenie stopki bocznej, tulejki do mocowania podnośnika tylnego koła. Ostatni pełny serwis i jedyny jaki zrobiłem wykonano w marcu 2022 r. (wymiana oleju i filtra oleju, filtra powietrza, płynu chłodniczego, płynu hamulcowego) w serwisie, posiadam na to fakturę. Po serwisie zrobiłem motocyklem niespełna 3000 km. Do motocykla posiadam 2 oryginalne kluczyki, do kufra również 2. Dodatkowo posiadam do niego oryginalny zielono-czarny pokrowiec KAWASAKI.
Już po zakupie motocykla, a raczej jak zacząłem myśleć o sprzedaży, pobrałem płatny raport VIN z autoDNA i poznałem historię motocykla. Motocykl pochodzi ze Szwajcarii, jeździła nim pewnie kobieta, sądząc po kolorach dodatków. Motocykl miał stłuczkę za granicą, co widać na ostatnim zdjęciu (nie wiedziałem o tym przy zakupie maszyny). Zainteresowanym wyślę pozostałem zdjęcia szkody, jakie pobrałem z raportu oraz cały raport w pdf. Motocykl jest w 100% sprawny, jeździłem nim po torze przez 2 dni szkolenia grupowego z Moto Sekcja Lublin oraz 2 dni indywidualnego szkolenia, próbowałem puszczać kierownicę, jeździłem też blisko 200 km/h i motocykl jechał prosto bez żadnego problemu.
Nr VIN:JKAEX650EFDA25014
Badania techniczne ważne do 11.05.2025 r., OC do 12.09.2024 r., przebieg 15.171 km i może nieznacznie wzrosnąć.
Motocykl zakupiłem w 2021 roku z przebiegiem 9300 km. W pierwszym sezonie zrobiłem 2650 km, w drugim 1900 km, a w trzecim już tylko 1130 km. W czwartym obecnym sezonie zdążyłem zrobić jedną przejażdżkę około 30km jak do tej pory, stąd decyzja o wystawieniu na sprzedaż. Jeśli sprzedam motocykl to wystawię również kurtkę, spodnie, buty, kask, interkom Senna 50S itd., gdyż postanowiłem zakończyć tą krótką przygodę (brak czasu, rodzina, pogoda, inne hobby). Motocykl nigdy mnie nie zawiódł, garażowany w indywidualnym zamykanym garażu podziemnym pod blokiem. Z niestandardowego wyposażenia w motocyklu zamontowano wyświetlacz biegów, crush pady, tylne kierunkowskazy LED, akcesoryjna szyba.
Ja natomiast zakupiłem stelaż na kufer wraz z kufrem centralnym Shad SH48 (koszt 911 zł), uchwyt na telefon z ładowaniem, nowe Opony Pirelli (koszt 1038 zł z montażem), poszerzenie stopki bocznej, tulejki do mocowania podnośnika tylnego koła. Ostatni pełny serwis i jedyny jaki zrobiłem wykonano w marcu 2022 r. (wymiana oleju i filtra oleju, filtra powietrza, płynu chłodniczego, płynu hamulcowego) w serwisie, posiadam na to fakturę. Po serwisie zrobiłem motocyklem niespełna 3000 km. Do motocykla posiadam 2 oryginalne kluczyki, do kufra również 2. Dodatkowo posiadam do niego oryginalny zielono-czarny pokrowiec KAWASAKI.
Już po zakupie motocykla, a raczej jak zacząłem myśleć o sprzedaży, pobrałem płatny raport VIN z autoDNA i poznałem historię motocykla. Motocykl pochodzi ze Szwajcarii, jeździła nim pewnie kobieta, sądząc po kolorach dodatków. Motocykl miał stłuczkę za granicą, co widać na ostatnim zdjęciu (nie wiedziałem o tym przy zakupie maszyny). Zainteresowanym wyślę pozostałem zdjęcia szkody, jakie pobrałem z raportu oraz cały raport w pdf. Motocykl jest w 100% sprawny, jeździłem nim po torze przez 2 dni szkolenia grupowego z Moto Sekcja Lublin oraz 2 dni indywidualnego szkolenia, próbowałem puszczać kierownicę, jeździłem też blisko 200 km/h i motocykl jechał prosto bez żadnego problemu.
ID: 911728989
Skontaktuj się
xxx xxx xxx
Dodane 14 kwietnia 2024
Kawasaki ER-6F 649 cm3 ABS 2016 14.960 km
18 900 zł
do negocjacji
Lokalizacja