Prywatne
Marka: Kawasaki
Poj. silnika: 800 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 1999
Kraj pochodzenia: Niemcy
Opis
Jako fanatyk motocykli sprzedaję doinwestowanego, zadbanego oraz dość unikatowego Driftera 800 z 1999 roku który nigdy mnie nie zawiódł.
Powodem dla którego dokonuję sprzedaży jest fakt iż w tym roku kupiłem w okazyjnej cenie Driftera 1500.
Odkąd pamiętam, te motocykle od zawsze były moim marzeniem i odzwierciedlały to co w motocyklach lubię najbardziej; interesujący i wzbudzający zainteresowanie wygląd, bezproblemowa praca silnika, prostota obsługi oraz trwałość.
Mała historia motocykla:
Kupiony w październiku 2013 roku od gościa spod Wrocławia który sprowadził go z Niemiec. Motocykl został mi sprzedany ponieważ poprzedni właściciel nie miał czasu na dalszą jazdę oraz miał trudności z dostaniem pasującego modułu zapłonowego. Udało mi się zakupić oryginalny (nowy) moduł poprzez eBay od gościa z Kanady.
Czerwony lakier do dziś jest w oryginale. Motocykl wyjechał z fabryki z ramą w kolorze połyskującej czerni, jednak nie była ona w najlepszym stanie po jego zakupie. Wszystkie czarne elementy zostały pomalowane dobrej jakości farbami w czarnym macie. Zastosowałem metodę 2 lub 3 razy kolor (zależy gdzie), i na koniec 2 razy bezbarwny mat aby ten kolor zabezpieczyć. Plusem takiego rozwiązania jest to że jeśli dany element się uszkodzi, w wolny weekend tanim kosztem można motocykl odnowić.
Wydech jest lekko przerobiony, silnik brzmi bardziej basowo, nie jest jakoś przesadnie głośny. Motocykl przechodzi coroczny przegląd bezproblemowo.
2.08.2015: przebieg 37 483 km, mam screenshot.
07.2016: zamontowane czerwone podświetlenie led.
11.07.2017: przebieg 39 475 km, mam screenshot.
28.05.2017:
Sprawdzenie luzów zaworowych na przednim oraz tylnim cylindrze, są idealne (ssące pomiedzy 0.10 - 0.15 i wydechowe 0.20 - 0.25). Tego samego dnia sprawdzałem ciśnienie na cylindrach, wyniki niestety gdzieś się zapodziały ale pamiętam że wartości były wzorowe w porównaniu z danymi z manuala. Mam zdjęcie podczas prac rozbierania tylnego cylindra.
28.07.2019: wymieniony cały napęd (nowa zębatka przód 18 zębów oraz tył 40 zębów, nowy łańcuch DID530VX-112 ogniw). Mam zdjęcie z wymiany łańcucha.
Kolejnego dnia została zrobiona płukanka silnika od Liqui Moly, wymieniony filtr oleju na filtr firmy Vesrah, zalany olej Liqui Moly 10w40, zamontowany nowy filtr powietrza Hiflofiltro.
06.2021: zakupiony nowy akumulator Varta YTX14-BS.
6. czerwca 2023 tester elektroniczny pokazał 100% SOH, 100% SOC, 308 amperów prądu rozruchowego, napięcie 12.69v, oporność 9,46 milioma. Mam screenshot z testu.
27.07.2022: stan licznika 43 785 km, dane z mObywatel.
W dniu pisania tego postu motocykl ma przejechane 44 109 km. Badanie techniczne ważne do 27.07.2023, ubezpieczenie oc ważne do 15.04.2024.
Powodem dla którego różnica przebiegu pomiędzy 2013 a 2023 roku jest tak mała jest fakt, iż mieszkam oraz pracuję w Finlandii. Praca pozwala mi na spędzenie ~ 2 miesięcy w Polsce w okresie wakacyjnym. Fakt ten potwierdzają daty napraw które każdego roku były dokonywane właśnie w czerwcu, lipcu bądź sierpniu.
Opona przód: Dunlop D404F, 28 tydzień 2016 roku
Opona tył: Exedra G702, 17 tydzień 2016
Telefon kontaktowy 7.9.6.2.9.3.8.4.4 lub 7.9.4.3.5.2.0.0.6.
Powodem dla którego dokonuję sprzedaży jest fakt iż w tym roku kupiłem w okazyjnej cenie Driftera 1500.
Odkąd pamiętam, te motocykle od zawsze były moim marzeniem i odzwierciedlały to co w motocyklach lubię najbardziej; interesujący i wzbudzający zainteresowanie wygląd, bezproblemowa praca silnika, prostota obsługi oraz trwałość.
Mała historia motocykla:
Kupiony w październiku 2013 roku od gościa spod Wrocławia który sprowadził go z Niemiec. Motocykl został mi sprzedany ponieważ poprzedni właściciel nie miał czasu na dalszą jazdę oraz miał trudności z dostaniem pasującego modułu zapłonowego. Udało mi się zakupić oryginalny (nowy) moduł poprzez eBay od gościa z Kanady.
Czerwony lakier do dziś jest w oryginale. Motocykl wyjechał z fabryki z ramą w kolorze połyskującej czerni, jednak nie była ona w najlepszym stanie po jego zakupie. Wszystkie czarne elementy zostały pomalowane dobrej jakości farbami w czarnym macie. Zastosowałem metodę 2 lub 3 razy kolor (zależy gdzie), i na koniec 2 razy bezbarwny mat aby ten kolor zabezpieczyć. Plusem takiego rozwiązania jest to że jeśli dany element się uszkodzi, w wolny weekend tanim kosztem można motocykl odnowić.
Wydech jest lekko przerobiony, silnik brzmi bardziej basowo, nie jest jakoś przesadnie głośny. Motocykl przechodzi coroczny przegląd bezproblemowo.
2.08.2015: przebieg 37 483 km, mam screenshot.
07.2016: zamontowane czerwone podświetlenie led.
11.07.2017: przebieg 39 475 km, mam screenshot.
28.05.2017:
Sprawdzenie luzów zaworowych na przednim oraz tylnim cylindrze, są idealne (ssące pomiedzy 0.10 - 0.15 i wydechowe 0.20 - 0.25). Tego samego dnia sprawdzałem ciśnienie na cylindrach, wyniki niestety gdzieś się zapodziały ale pamiętam że wartości były wzorowe w porównaniu z danymi z manuala. Mam zdjęcie podczas prac rozbierania tylnego cylindra.
28.07.2019: wymieniony cały napęd (nowa zębatka przód 18 zębów oraz tył 40 zębów, nowy łańcuch DID530VX-112 ogniw). Mam zdjęcie z wymiany łańcucha.
Kolejnego dnia została zrobiona płukanka silnika od Liqui Moly, wymieniony filtr oleju na filtr firmy Vesrah, zalany olej Liqui Moly 10w40, zamontowany nowy filtr powietrza Hiflofiltro.
06.2021: zakupiony nowy akumulator Varta YTX14-BS.
6. czerwca 2023 tester elektroniczny pokazał 100% SOH, 100% SOC, 308 amperów prądu rozruchowego, napięcie 12.69v, oporność 9,46 milioma. Mam screenshot z testu.
27.07.2022: stan licznika 43 785 km, dane z mObywatel.
W dniu pisania tego postu motocykl ma przejechane 44 109 km. Badanie techniczne ważne do 27.07.2023, ubezpieczenie oc ważne do 15.04.2024.
Powodem dla którego różnica przebiegu pomiędzy 2013 a 2023 roku jest tak mała jest fakt, iż mieszkam oraz pracuję w Finlandii. Praca pozwala mi na spędzenie ~ 2 miesięcy w Polsce w okresie wakacyjnym. Fakt ten potwierdzają daty napraw które każdego roku były dokonywane właśnie w czerwcu, lipcu bądź sierpniu.
Opona przód: Dunlop D404F, 28 tydzień 2016 roku
Opona tył: Exedra G702, 17 tydzień 2016
Telefon kontaktowy 7.9.6.2.9.3.8.4.4 lub 7.9.4.3.5.2.0.0.6.
ID: 846527722
xxx xxx xxx
Dodane 11 kwietnia 2024
Kawasaki Vulcan vn800 Drifter
22 000 zł
do negocjacji
Użytkownik
Lokalizacja