Firmowe
Stan: Nowe
Rozmiar: 41
Opis
arena Klapki Waterlight Unisex Magenta Rozmiar 41
Klapki Waterlight to połączenie wygody wraz z bezpieczeństwem. Klapki wyposażono w antypoślizgową podeszwę dla osiągnięcia maksymalnych parametrów przyczepności na śliskiej powierzchni.
Największe zalety
Uniwersalne - na basen, plaże, do użytku codziennego
Komfort - lekkie, miękkie i wygodne, posiadają wyprofilowaną wkładkę zapewniając swobodę ruchu i dopasowanie do stopy
Bezpieczeństwo - mają antypoślizgową strukturę, pomagają utrzymać właściwą postawę, dzięki amortyzującej piance ułatwiają utrzymanie równowagi
Jakość wykonania - zapewnia bardzo dobrą odporność na ścieranie i odpowiednią sztywność.
Bez PCV
Specyfikacja i wykonanie
materiał: syntetyczny
kolor: Różowy
przeznaczenie: dla dorosłych
Dlaczego warto je mieć?
Uniwersalność
Klapki nadają się na basen, do chodzenia po mokrych nawierzchniach jak i naplażę, do każdej letniej stylizacji oraz do użytku codziennego.
Wygoda
Miękka pianka amortyzująca sprawia, że są lżejsze iułatwiają utrzymanie równowagi.
Marka arena została stworzona w 1973 roku przez syna sportowego wizjonera, Horsta Daslera.Podczas Letnich Igrzysk w Monachium w 1972 roku Dassler był na basenie, kiedy Mark Spitz zdobył swoje historyczne 7 złotych medali. W 1973 roku marka Arena wprowadziła pierwszą linię strojów kąpielowych. Kluczem do sukcesu marki było podpisanie kontraktów indywidualnych ze sportowcami na Letnie Igrzyska Olimpijskie 1976 w Montrealu. Sponsorowani sportowcy to między innymi Mark Spitz, Novella Calligaris, Steve Furniss, David Wilke, Shirley Babashoff, Gary Hall, Klaus Dibiasi i Ulrika Knape.
Biuro obsługi klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 -15.00
Klapki Waterlight to połączenie wygody wraz z bezpieczeństwem. Klapki wyposażono w antypoślizgową podeszwę dla osiągnięcia maksymalnych parametrów przyczepności na śliskiej powierzchni.
Największe zalety
Uniwersalne - na basen, plaże, do użytku codziennego
Komfort - lekkie, miękkie i wygodne, posiadają wyprofilowaną wkładkę zapewniając swobodę ruchu i dopasowanie do stopy
Bezpieczeństwo - mają antypoślizgową strukturę, pomagają utrzymać właściwą postawę, dzięki amortyzującej piance ułatwiają utrzymanie równowagi
Jakość wykonania - zapewnia bardzo dobrą odporność na ścieranie i odpowiednią sztywność.
Bez PCV
Specyfikacja i wykonanie
materiał: syntetyczny
kolor: Różowy
przeznaczenie: dla dorosłych
Dlaczego warto je mieć?
Uniwersalność
Klapki nadają się na basen, do chodzenia po mokrych nawierzchniach jak i naplażę, do każdej letniej stylizacji oraz do użytku codziennego.
Wygoda
Miękka pianka amortyzująca sprawia, że są lżejsze iułatwiają utrzymanie równowagi.
Marka arena została stworzona w 1973 roku przez syna sportowego wizjonera, Horsta Daslera.Podczas Letnich Igrzysk w Monachium w 1972 roku Dassler był na basenie, kiedy Mark Spitz zdobył swoje historyczne 7 złotych medali. W 1973 roku marka Arena wprowadziła pierwszą linię strojów kąpielowych. Kluczem do sukcesu marki było podpisanie kontraktów indywidualnych ze sportowcami na Letnie Igrzyska Olimpijskie 1976 w Montrealu. Sponsorowani sportowcy to między innymi Mark Spitz, Novella Calligaris, Steve Furniss, David Wilke, Shirley Babashoff, Gary Hall, Klaus Dibiasi i Ulrika Knape.
Biuro obsługi klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 -15.00
ID: 856013598
Skontaktuj się
xxx xxx xxx