Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Motoryzacja
  3. Części samochodowe
  4. Osobowe
  5. Osobowe - Warmińsko-mazurskie
  6. Osobowe - Olsztyn
Koło Koła pasowe tuning Eaton m45 2.0 2.3 m111 kompressor w203 w208
Koło Koła pasowe tuning Eaton m45 2.0 2.3 m111 kompressor w203 w208
Koło Koła pasowe tuning Eaton m45 2.0 2.3 m111 kompressor w203 w208
Koło Koła pasowe tuning Eaton m45 2.0 2.3 m111 kompressor w203 w208
Koło Koła pasowe tuning Eaton m45 2.0 2.3 m111 kompressor w203 w208
Koło Koła pasowe tuning Eaton m45 2.0 2.3 m111 kompressor w203 w208
Koło Koła pasowe tuning Eaton m45 2.0 2.3 m111 kompressor w203 w208
Koło Koła pasowe tuning Eaton m45 2.0 2.3 m111 kompressor w203 w208
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Rodzaj: Akcesoria

  • Stan: Nowe

Opis

Witam , koła pasowe do EATONA M45 robione cnc na zamówienie pozwalające wycisnąć zapas mocy z np m111,955 2.0/l 163KM 230Nm po wymianie samego kółka na kompresorze 65mm--> 205km 280Nm na lpg oraz 196km 282Nm na benzynie
kolejne 2.0 > 211km 286Nm na 62mm (zhamowane na 2 moich MB)
następny fajny wynik to 221km i 300Nm po strojeniu w V-tech na kółku 68mm w 2.0

-3 wymiary mniejszych kółek 68 , 65 i 62mm

-wersje 2.3 i 2,0 wyprodukowane przed rokiem 2000 są z kompresorami M62 > zakładka inne ogłoszenie

-Oryginalne w 2.0 kółko ma 81mm i doładowanie 0.3-0.45bara

68mm 0.4-0.7bara
65mm 0.5-0.8 bara
62mm -0.6-0,85 bara

-Silnik 2.3 197km ma seryjnie kółko 69mm wiec dla niego jedyna opcja to 62mm co da jakieś 20-30 koni

-Potrzebny będzie krótszy pasek mogę podać symbol lub dorzucić do paczki

-Możliwość wymiany na aucie w Olsztynie

-jeśli ktoś chce same kółko kompresora bez wymiany wtedy średnica będzie 68mm lub 65mm(żeby weszło 62mm trzeba liznąć na tokarce obudowę)

-za niewielka dopłatą możliwość wymiany koła na kompresorze oraz modyfikacji korpusu pod 62mm

Jeśli chodzi o strojenie to w m111 nie jest to konieczne , najważniejsze to AFR czyli stosunek paliwa do powietrza i oryginalne ECU radzi sobie świetnie sprawdzone na sondzie szerokopasmowej (wskaźnik AFR) zaraz po wymianie kółka na kilkunastu SPRAWNYCH autach :

Filmik 65mm 2.0
https://youtu.be/pEYW8eAwbvw

Filmik 62mm 2.0
https://youtu.be/pX2r0ZJoGzs

Instrukcja montażu

https://youtu.be/G2BjbA8akKU?si=uGLFMA-SJiDLUwb3

Już po 5km sterownik się dostosowuje , bardzo ważne to sprawna POMPA PALIWA oryginalna nie wymieniana od nowości może nie podawać jak dawniej, najlepiej sprawdzić ciśnienie zaraz za pompą wtedy powinno być nie mniejsze niż 5bar nowa pompa 8 bar
ważne żeby nie mierzyć na listwie gdyż tam ciśnienie jest już po regulacji 3.8 bara i wynik ten nic nie powie o stanie pompy , trzeba zdjąć wężyk w wyjścia baku i założyć na to prosto manometr
film jak należy sprawdzić pompę :

https://youtu.be/AOnckerMXtc

Ważna jest też sprawna przepływka oraz nie zużyta przepustnica kompresora gdyż silniki te lubią wpadać w tryb awaryjny i całkowicie odcinać doładowanie

Jeśli chodzi o LPG problemem może być wydajność instalacji zakładanej do serii i nie wyrabiającej po zwiększeniu mocy , instalacja musi być wydajna na min 250-300 koni , porządne wtryski oraz reduktor , warto też znaleźć kogoś z wskaźnikiem AFR jak w linku wyżej i wystroić Lpg po wymianie kółka na trasie pod obciążeniem biorąc pod uwagę dokładny skład spalin , jeśli nie to lpg może służyć jedynie do spokojnej jazdy

Uwaga na inne podszywające się pod moje prace aukcje to nie są te same koła , wymiary zostały tam nieudolnie skopiowane wg moich projektów .
ID: 312178542

Skontaktuj się

Facebook connected icon

Marcin

Na OLX od listopad 2011

Ostatnio online w dniu 23 kwietnia 2024

xxx xxx xxx

Dodane 19 kwietnia 2024

Koło Koła pasowe tuning Eaton m45 2.0 2.3 m111 kompressor w203 w208

250 zł

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon