Firmowe
Opis
Kompletny metalowy filtr powietrza do C-330 nowego typu
KOD SKRAW-MET: [3410]
Produkt jest najwyższej jakości, wyposażony we wszystkie niezbędne do prawidłowego, długoterminowego funkcjonowania, elementy. Kompletny filtr zawiera:
filtr wstępny
obudowę filtra
zbiornik olejowy
metalowy wkład
Instrukcja obsługi
Napełnić miskę filtra olejem silnikowym w ilości około 450cm³
Co 20-30 motogodzin czyścić zbiornik, natomiast przy pracy w dużym zapyleniu codziennie, napełniając jednocześnie zbiornik olejem w ilości 75cm³
Sprawdzać poziom oleju w misce filtra mokrego, a w przypadku podniesienia się poziomu wyżej niż 9,5mm wymienić olej.
Przy pracy w małym zapyleniu wymieniać olej co około 100 motogodzin.
Cały filtr należy czyścić co 200 motogodzin.
Zastosowanie
Kompletny filtr może być wykorzystywany w ciągnikach firmy Ursus, dokładniej w modelach:
C-330
C-330M
Budowa filtra
Na przykładowym zdjęciu (w celu zobrazowania) obok przedstawiona jest budowa filtra powietrza (typ mokry). Przeważnie składają się one z obudowy, z doczepianą od spodu miską. W środku znajdują się przeważnie dwa lub trzy filtrowania wykonane z kłębków drutu, plastiku czy gąbki o różnym stopniu gęstości. Zwieńczeniem mokrego filtra powietrza w ciągniku zawsze jest filtr wstępny, monocyklon.
KOD SKRAW-MET: [3410]
Produkt jest najwyższej jakości, wyposażony we wszystkie niezbędne do prawidłowego, długoterminowego funkcjonowania, elementy. Kompletny filtr zawiera:
filtr wstępny
obudowę filtra
zbiornik olejowy
metalowy wkład
Instrukcja obsługi
Napełnić miskę filtra olejem silnikowym w ilości około 450cm³
Co 20-30 motogodzin czyścić zbiornik, natomiast przy pracy w dużym zapyleniu codziennie, napełniając jednocześnie zbiornik olejem w ilości 75cm³
Sprawdzać poziom oleju w misce filtra mokrego, a w przypadku podniesienia się poziomu wyżej niż 9,5mm wymienić olej.
Przy pracy w małym zapyleniu wymieniać olej co około 100 motogodzin.
Cały filtr należy czyścić co 200 motogodzin.
Zastosowanie
Kompletny filtr może być wykorzystywany w ciągnikach firmy Ursus, dokładniej w modelach:
C-330
C-330M
Budowa filtra
Na przykładowym zdjęciu (w celu zobrazowania) obok przedstawiona jest budowa filtra powietrza (typ mokry). Przeważnie składają się one z obudowy, z doczepianą od spodu miską. W środku znajdują się przeważnie dwa lub trzy filtrowania wykonane z kłębków drutu, plastiku czy gąbki o różnym stopniu gęstości. Zwieńczeniem mokrego filtra powietrza w ciągniku zawsze jest filtr wstępny, monocyklon.
ID: 781497873
xxx xxx xxx