Prywatne
Rok wydania: 2005
Okładka: Inna
Stan: Używane
Rodzaj: Ekonomia
Opis
Mam do sprzedania 21 książek z dziedziny zarządzania i ekonomii. Każdą pozycję mogę sprzedać za 10,00 (całość za 210,00) zł lub przy zakupie innych książek z pozostałych moich ogłoszeń dodaję gratis (z wymienionych poniżej) jedną książkę przy zakupie za min. 50 zł oraz dwie książki przy zakupie za min. 100 zł.
1. Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym, red. G. Sobczyk, PWE, 2010, ss. 272
2. Kisiel P., Społeczne aspekty badań marketingowych. Wybrane problemy, AE w Krakowie, 2000, ss. 97
3. Badania marketingowe. Podstawowe metody i obszary zastosowań, red. K. Mazurek-Łopacińska, Wyd. AE we Wrocławiu, 1996, ss. 361
4. Geffroy E. K., Clienting. Jedyne, co przeszkadza, to klient, Placet, 1996, ss. 247
5. Sztucki T., Promocja. Sztuka pozyskiwania nabywców, Placet, 1995, ss. 223
6. Davies P., D. Pardey, Marketing w praktyce. Co to jest marketing?, Ośrodek Usług Informatycznych KomSoft, Rzeszów 1994, ss.144
7. Davies P., D. Pardey, Marketing w praktyce. Badania rynku i rozwój produktu, Ośrodek Usług Informatycznych KomSoft, Rzeszów 1994, ss. 208
8. Przedsiębiorstwo na rynku międzynarodowym. Analiza strategiczna, WN PWN, 1994, ss. 303
9. Zagraniczne inwestycje w handlu na rynkach lokalnych, red. U. Kłosiewicz-Górecka, PWE, 2007, ss. 211
10. Handel we współczesnej gospodarce, red. M. Sławińska, AE w Poznaniu, 2006, ss. 396
11. Zarządzanie przedsiębiorstwem w turbulentnym otoczeniu, red. R. Krupski, PWE, 2005, ss. 311
12. Małe i średnie przedsiębiorstwa wobec wyzwań współczesnej gospodarki, red. P. Dominiak, VM Group, Gdańsk 2005, ss. 184
13. Rynek i konsumpcja, red. F. Misiąg, Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji, Warszawa 2004, ss. 286
14. Jankowska A., T. Kierzkowski, R. Knopik, Fundusze pomocowe dla Polski po akcesji – fundusze strukturalne i fundusz spójności, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, 2004, ss. 91
15. Pokorska B., E. Maleszyk, Koncentracja i integracja w handlu wewnętrznym. PWE, 2002, ss. 215
16. Sztucki T., Marketing przedsiębiorcy i menedżera, Placet, 1996, ss. 360
17. Konsument i przedsiębiorstwo w otoczeniu wielokulturowym, red. J. Kramer , E. Zeman-Miszewska, AE w Katowicach, 2001, ss. 157
18. Kędzior Z. K. Karcz, Badania marketingowe w praktyce, PWE, 2001, ss. 158
19. Beier F.J., Logistyka, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 1993, ss. 223
20. Kołodko G.W., Polska w świecie inflacji, Książka i Wiedza, 1987, ss. 311
21. Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym, red. G. Sobczyk, PWE, 2010, ss. 272
1. Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym, red. G. Sobczyk, PWE, 2010, ss. 272
2. Kisiel P., Społeczne aspekty badań marketingowych. Wybrane problemy, AE w Krakowie, 2000, ss. 97
3. Badania marketingowe. Podstawowe metody i obszary zastosowań, red. K. Mazurek-Łopacińska, Wyd. AE we Wrocławiu, 1996, ss. 361
4. Geffroy E. K., Clienting. Jedyne, co przeszkadza, to klient, Placet, 1996, ss. 247
5. Sztucki T., Promocja. Sztuka pozyskiwania nabywców, Placet, 1995, ss. 223
6. Davies P., D. Pardey, Marketing w praktyce. Co to jest marketing?, Ośrodek Usług Informatycznych KomSoft, Rzeszów 1994, ss.144
7. Davies P., D. Pardey, Marketing w praktyce. Badania rynku i rozwój produktu, Ośrodek Usług Informatycznych KomSoft, Rzeszów 1994, ss. 208
8. Przedsiębiorstwo na rynku międzynarodowym. Analiza strategiczna, WN PWN, 1994, ss. 303
9. Zagraniczne inwestycje w handlu na rynkach lokalnych, red. U. Kłosiewicz-Górecka, PWE, 2007, ss. 211
10. Handel we współczesnej gospodarce, red. M. Sławińska, AE w Poznaniu, 2006, ss. 396
11. Zarządzanie przedsiębiorstwem w turbulentnym otoczeniu, red. R. Krupski, PWE, 2005, ss. 311
12. Małe i średnie przedsiębiorstwa wobec wyzwań współczesnej gospodarki, red. P. Dominiak, VM Group, Gdańsk 2005, ss. 184
13. Rynek i konsumpcja, red. F. Misiąg, Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji, Warszawa 2004, ss. 286
14. Jankowska A., T. Kierzkowski, R. Knopik, Fundusze pomocowe dla Polski po akcesji – fundusze strukturalne i fundusz spójności, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, 2004, ss. 91
15. Pokorska B., E. Maleszyk, Koncentracja i integracja w handlu wewnętrznym. PWE, 2002, ss. 215
16. Sztucki T., Marketing przedsiębiorcy i menedżera, Placet, 1996, ss. 360
17. Konsument i przedsiębiorstwo w otoczeniu wielokulturowym, red. J. Kramer , E. Zeman-Miszewska, AE w Katowicach, 2001, ss. 157
18. Kędzior Z. K. Karcz, Badania marketingowe w praktyce, PWE, 2001, ss. 158
19. Beier F.J., Logistyka, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 1993, ss. 223
20. Kołodko G.W., Polska w świecie inflacji, Książka i Wiedza, 1987, ss. 311
21. Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym, red. G. Sobczyk, PWE, 2010, ss. 272
ID: 914632487
xxx xxx xxx
Dodane 26 kwietnia 2024
książki - zarządzanie i ekonomia
Tylko przedmiot
210 zł
Cena z Przesyłką OLX
Lokalizacja