Prywatne
Marka: Ktm
Poj. silnika: 450 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 2014
Kraj pochodzenia: Austria
Opis
Sprzedam motocykl KTM EXC 450 z roku 2014 z przebiegiem 170.2 mth (5 392 km). Moto zakupione w KTM Profi w Łodzi. Jestem pierwszym i jedynym właścicielem pojazdu. Motocykl jeżdżony amatorsko, po polach i lasach. Nigdy nie był na torze wyścigowym.
Motocykl ostatnio dostał całkowicie nowy komplet plastików od Acerbisa w kolorze czarnym, a także akcesoryjny bak paliwa (11.5l). Wymiana baku była podyktowana wyłącznie względami estetycznymi (oryginalny bak KTM jest jasnokremowy, który po 10 latach parowania przez niego benzyny przyjmuje kolor moczu ;), a nie koniecznością ukrywania szkód. Motocykl nigdy nie uczestniczył w wypadku ani poważnej kolizji. Leżał nie raz na glebie i o niejedno drzewo się otarł, ale to w końcu hard enduro, takie jego przeznaczenie. Dla kupującego zarówno bak, jak i plastiki do wglądu, albo do zabrania.
W związku z wymianą plastików, moto dostało nowe okleiny w kolorze jak na zdjęciach, przez co wygląda jak zły.
Ponadto motocykl dostał nową przednią lampę LED z czaszą z rocznika 2017 (bardziej atrakcyjna, smuklejsza niż 2014), nowe handbary z aluminiowym rdzeniem, gripy ProTaper, nowe obicie kanapy antypoślizgowe, obie zębatki w napędzie, nowe platformy ("podnóżki") oraz czarne dźwignie hamulca i zmiany biegów.
Jesienią w motocyklu wymieniałem klocki hamulcowe przednie oraz tylne, łożyska w obu kołach, regulowałem luzy zaworowe oraz uszczelniałem lagi (uszczelniacze oryginalne KTM + panewki górne KTM). Oczywiście lagi suche, nie ma nawet mowy o jakimkolwiek "poceniu się".
Motocykl nie wymaga żadnego wkładu finansowego, jest przygotowany do sezonu. Pali zarówno z rozrusznika, jak i z kopniaka, trzyma pełną moc, a jest tego sporo.
Moto oczywiście z homologacją, zarejestrowane, z opłaconym ubezpieczeniem. Przez pierwsze 4 lata użytkowania robiłem także przeglądy do czasu gdy uznałem, że to bez sensu, bo nie używałem go nigdy na drogach publicznych. Oczywiście KTM nie ma problemu z przejściem przeglądu z wynikiem pozytywnym, posiada pełne wyposażenie producenta, poza jednym lusterkiem.
Minusy: prawa klamka hamulca złamała się w pierwszym tygodniu po zakupie, ale na szczęście na zwężce, przez co została przycięta i jest krótsza. Niemniej jednak pracuje jak należy, bowiem hamulcem operuje się tu dwoma palcami. Ponadto, opony wytrzymają góra jeden sezon amatorskiej jazdy, a do jazdy profi należałoby wymienić od razu.
Moto od początku zalewane Motulem 300V, w lagach Motul Fork Oil Expert.
Motocykl od 3 sezonów ma niefabryczny tłumik, jakiś chiński no-name, ale za to brzmi tak, że oryginał się chowa. Oryginalnym wydechem nie dysponuję, sprzedałem go kilka dni po zakupie chińczyka. Dla jednych plus, dla innych minus.
Poza motocyklem kupujący dostanie książkę użytkownika KTM, klucze do blokady główki ramy, pół bańki Motula + filtr, mogę dorzucić nabijacz do uszczelniaczy lagów, bo pewnie mi się już nie przyda oraz klucz do odkręcania góry lagów (własnej roboty). Dorzucam także cały komplet płytek do regulacji zaworów od Prox-a.
Motocykl mocno doinwestowany, więc kwestia negocjacji ceny przyjmuje formę symboliczną. Proszę nie dzwonić/pisać z propozycją "daję 22k i zabieram już dziś", bo za tę cenę chodzą zajeżdżone ulepy. Ja o moto dbałem od dnia zakupu po dziś dzień, lepiej niż o żonę, więc sprzedam tylko poważnie zainteresowanemu.
Motocykl ostatnio dostał całkowicie nowy komplet plastików od Acerbisa w kolorze czarnym, a także akcesoryjny bak paliwa (11.5l). Wymiana baku była podyktowana wyłącznie względami estetycznymi (oryginalny bak KTM jest jasnokremowy, który po 10 latach parowania przez niego benzyny przyjmuje kolor moczu ;), a nie koniecznością ukrywania szkód. Motocykl nigdy nie uczestniczył w wypadku ani poważnej kolizji. Leżał nie raz na glebie i o niejedno drzewo się otarł, ale to w końcu hard enduro, takie jego przeznaczenie. Dla kupującego zarówno bak, jak i plastiki do wglądu, albo do zabrania.
W związku z wymianą plastików, moto dostało nowe okleiny w kolorze jak na zdjęciach, przez co wygląda jak zły.
Ponadto motocykl dostał nową przednią lampę LED z czaszą z rocznika 2017 (bardziej atrakcyjna, smuklejsza niż 2014), nowe handbary z aluminiowym rdzeniem, gripy ProTaper, nowe obicie kanapy antypoślizgowe, obie zębatki w napędzie, nowe platformy ("podnóżki") oraz czarne dźwignie hamulca i zmiany biegów.
Jesienią w motocyklu wymieniałem klocki hamulcowe przednie oraz tylne, łożyska w obu kołach, regulowałem luzy zaworowe oraz uszczelniałem lagi (uszczelniacze oryginalne KTM + panewki górne KTM). Oczywiście lagi suche, nie ma nawet mowy o jakimkolwiek "poceniu się".
Motocykl nie wymaga żadnego wkładu finansowego, jest przygotowany do sezonu. Pali zarówno z rozrusznika, jak i z kopniaka, trzyma pełną moc, a jest tego sporo.
Moto oczywiście z homologacją, zarejestrowane, z opłaconym ubezpieczeniem. Przez pierwsze 4 lata użytkowania robiłem także przeglądy do czasu gdy uznałem, że to bez sensu, bo nie używałem go nigdy na drogach publicznych. Oczywiście KTM nie ma problemu z przejściem przeglądu z wynikiem pozytywnym, posiada pełne wyposażenie producenta, poza jednym lusterkiem.
Minusy: prawa klamka hamulca złamała się w pierwszym tygodniu po zakupie, ale na szczęście na zwężce, przez co została przycięta i jest krótsza. Niemniej jednak pracuje jak należy, bowiem hamulcem operuje się tu dwoma palcami. Ponadto, opony wytrzymają góra jeden sezon amatorskiej jazdy, a do jazdy profi należałoby wymienić od razu.
Moto od początku zalewane Motulem 300V, w lagach Motul Fork Oil Expert.
Motocykl od 3 sezonów ma niefabryczny tłumik, jakiś chiński no-name, ale za to brzmi tak, że oryginał się chowa. Oryginalnym wydechem nie dysponuję, sprzedałem go kilka dni po zakupie chińczyka. Dla jednych plus, dla innych minus.
Poza motocyklem kupujący dostanie książkę użytkownika KTM, klucze do blokady główki ramy, pół bańki Motula + filtr, mogę dorzucić nabijacz do uszczelniaczy lagów, bo pewnie mi się już nie przyda oraz klucz do odkręcania góry lagów (własnej roboty). Dorzucam także cały komplet płytek do regulacji zaworów od Prox-a.
Motocykl mocno doinwestowany, więc kwestia negocjacji ceny przyjmuje formę symboliczną. Proszę nie dzwonić/pisać z propozycją "daję 22k i zabieram już dziś", bo za tę cenę chodzą zajeżdżone ulepy. Ja o moto dbałem od dnia zakupu po dziś dzień, lepiej niż o żonę, więc sprzedam tylko poważnie zainteresowanemu.
ID: 903450083
xxx xxx xxx
Dodane 08 kwietnia 2024
KTM EXC 450 z 2014r.
25 000 zł
Użytkownik
Lokalizacja