Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Motoryzacja
  3. Samochody osobowe
  4. Pozostałe osobowe
  5. Pozostałe osobowe - Małopolskie
  6. Pozostałe osobowe - Kraków
  7. Pozostałe osobowe - Dębniki
Łada niva 1,7 LPG + masa części + rejestracja jako "pojazd specjalny"
Łada niva 1,7 LPG + masa części + rejestracja jako "pojazd specjalny"
Łada niva 1,7 LPG + masa części + rejestracja jako "pojazd specjalny"
Łada niva 1,7 LPG + masa części + rejestracja jako "pojazd specjalny"
Łada niva 1,7 LPG + masa części + rejestracja jako "pojazd specjalny"
Łada niva 1,7 LPG + masa części + rejestracja jako "pojazd specjalny"
Łada niva 1,7 LPG + masa części + rejestracja jako "pojazd specjalny"
Łada niva 1,7 LPG + masa części + rejestracja jako "pojazd specjalny"
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Poj. silnika: 1 700 cm³

  • Rok produkcji: 1995

  • Paliwo: LPG

  • Typ nadwozia: Terenowy

  • Przebieg: 130 000 km

  • Kolor: Czarny

  • Stan techniczny: Nieuszkodzony

  • Skrzynia biegów: Manualna

Opis

Witajcie:)
Sprzedam LADE NIVE 1,7 4x4 LPG, przebieg około 130 tyś, rok 1995. Auto budowane do wypraw na ryby i lekki teren (bardziej krajoznawczo) - od budowy ma przejechane 25-30tys km.

Auto było budowane bez kompromisów, wszystko co zbędne zostało wywalone. W środku jest głośno, simexy hałasują, wygłuszeń brak, hamulce spowalniają (to przez duże koła), jest to ruski sprzęt więc lubi mieć humory ale zawsze do domu wróciła a jej naprawy najczęściej kończą się na dokręceniu czegoś albo posmarowaniu. Po asfalcie jeździ się tym mało przyjemnie, (max 80-90) za to w terenie super. Jak ktoś chce tym jeździć do kościóła to nie polecam:) Jest to fajne auto jako dodatkowe: tankujesz LPG, jedziesz w krzaki, nie martwisz się drzewkami, krzakami, wodą, ludzie się cieszą, coś tam strzeli coś przeskoczy a w domu okazuje się, że wszystko ok albo cześć kosztuje 50zł. Jak masz farta to i się zakopiesz - Hi-Lift w bagażniku :). Im większe mrozy tym lepiej pali, z gazem nigdy nie było problemów. Jeśli ktoś szuka LADY (i jest świadom, że to ruski sprzęt) z pancerną budą to szczerze polecam!

Co w ładzie było robione, tak w skrócie:
Łada w okolicach 2018 roku rozebrana do ostatniej śrubki z mocnymi przeróbkami budy:
- całe boczne strony podłużnic (ta od strony kół) zbudowane z blachy 3mm,
- nowe wzmocnione mocowania tylnego zawieszenia ( blacha 3mm),
- nowe mocne mocowanie drążka poprzecznego (gruby profil),
- nadkola podcięte (przód + tył),
- mocowanie reduktora wraz ze skrzynią (blacha 3mm) - pancerne,
- podcięta tylna blacha pod zderzakiem,
- zderzak przedni zbudowany z rur z zastrzałem do podłużnic oraz z zastrzałem do przedniego zawieszenia,
- tylny zderzak rurowy zintegrowany z hakiem,
- boczne rury z zastrzałami do podłużnic idących przez całe auto (mocowania idą przez progi do mniej więcej połowy auta, spokojnie można podnosić hi-liftem),
- nowa podłoga pod kierowcą,
- nowe mocowania foteli,
- dodatkowo spód, środek i połowa auta pomalowana barankiem (z zewnątrz dodatkowo lakier).
- komora silnika i środek malowany na srebrno, dach i maska oklejone biała folią.
- pancerny bagażnik na dachu (wraz z kołem).
Takie przeróbki budy gwarantują dużo wiekszą sztywność niż normalnej LADY - tutaj w budzie na 100% nic się nie urwie :) Przez te 25-30 tyś km zero problemów z budą!

Środek spartański: wszystko co zbędne wyleciało - została deska rozdzielcza, fotele z saxo VTS, kanapa (na zdjęciu zdemontowana), kratka (szybki demontaż). W bagażniku butla z gazem (roczna z homologacja z 2023(albo 2022)) oraz hi-lift (dzięki przeróbka budy można podnosić za każdy zderzak). Przewody paliwowe przeniesione do środka.

Jeśli chodzi o elektrykę to akumulator przeniesiony do środka - miedzy fotelami (dwu/trzy letni duży akumulator), dodatkowo wyłącznik prądu, centralny zamek (z pilota). Dołożone dwa przednie reflektory i jeden tylny. Dołożony dwu stopniowy wentylator chłodnicy (włączany ze środka dwoma włącznikami), klakson i rozrusznik również na przycisk.

Silnik to seria - w 2018 wymieniony rozrząd, jakieś uszczelki, i ogólny serwis olejowy. Nowy rozrusznik wolno obrotowy - ma przejechane około 5 tyś km.

Skrzynia jest 4 biegowa z prawie nowym sprzęgłem SACHS (może 2 tyś przebiegu), reduktor w pełni sprawny. Około 15 tyś temu wymieniony jeden z przednich przegubów.

Zawieszenie podniesione około 5-6cm: przód na tulejach na wahaczach a tył na tuleji na sprężynie. Do tego poliuretany (z tyłu już się trochę tłuką). Opony to nalewki SIMEXA 185/80/16 - prawie nowe...

Hamulce: na oryginalnych zaciskach, przód tarcze Mikoda, tył oryginalne bębny (to wszystko było regenerowane albo wymieniane na nowe w 2018 roku). Korektor wywalony, bo LADA na dużych kołach to i tak bardziej zwalnia niż hamuje...

Auto jest zarejestrowane jako pojazd SPECJALNY przeznaczenie "OPANCERZONY" - jest to oczywiście wbite w dowód (przy tym zapisie zero problemów z policja). LPG oraz hak też wbity w dowód, zarejestrowana na 4 osoby. Przegląd do 21.01.2025, OC do 31.08.2024.

Do tego masa części: praktycznie druga łada: silnik 1,7, skrzynia 5 biegowa, reduktor, przedni dyfer (tu akurat nie mam pewności czy działa), tylny dyfer, jakieś zawieszenie, półosie, zwrotnica, SZYBERDACH, maska i przyczepka drobnych części :)
ID: 913600435

Skontaktuj się

Facebook connected icon

Mateusz

Na OLX od grudzień 2021

Ostatnio online w dniu 30 kwietnia 2024

xxx xxx xxx

Dodane 22 kwietnia 2024

Łada niva 1,7 LPG + masa części + rejestracja jako "pojazd specjalny"

14 900 zł

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon