Prywatne
Stan: Używane
Opis
LED podobnie jak buzer to obowiązkowe wyposażenie każdego drona. Wystarczy nawet jedna dioda na dupie która nie tylko informuje o stanie drona (w betaflight przypisujesz co chcesz, ja ustawiam stan baterii) ale też potrafi właścicielowi uratować tyłek w różnych dziwnych sytuacjach. Wystarczy sobie trochę polatać bez gogli, poniesie fantazja z przepustnicą a dronik to będzie znikający punkt. Taki led na tyłku jest widzialny nawet w dzień i pozwala określić w jakim kierunku jest ustawiona ta mała kropka na niebie. Łatwiej się zorientować czy dron wraca w stronę właściciela czy jednak do Chin.
Cena za sztukę, większą ilość to lepiej kupić w pasku ze sklepu.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kontakt telefoniczny: proszę o wysłanie SMS, oddzwonię. Wystarczyło jedno ogłoszenie na OLX i jestem atakowany telefonami o negatywnych opiniach w sieci, nie nadążam z blokowaniem.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Nie jestem handlarzem, nie wciskam uszkodzonych i niesprawdzonych osobiście rzeczy, choć przez takich już zostałem kilka razy wydymany.
Jako pasjonat hobbysta wiem co to niesprawny dron, wiem czym jest i jak boli jego utrata, wiem co taki niekontrolowany pocisk może nawywijać i jakich narobić problemów.
Oprócz sprawdzonych części oferuję pomoc związaną z budową i ustawieniami drona, głównie FPV:
1. weryfikacja i poprawność montażu oraz działania każdego elementu w dronie [rama, silniki, ESC, FC, VTX, kamery, GPS, odbiorniki, anteny, przewody, LEDy, buzery, pakiety, kondensatory, śruby, śmigła, drukowane elementy, redukcja wagi … ]
2. aktualizacje oprogramowania, modyfikacje, weryfikacje, ustawienia każdego elementu w dronie który można poprawić, ingerując w software nieznacznie albo mocniej [FC, ESC, VTX, GPS, RX i TX]
3. analiza śladów z czarnej skrzynki, weryfikacja szumów elektrycznych i mechanicznych z żyroskopu, silników, ESC, RC
4. rozwiązanie problemów z desynchronizacją silników, „death roll”, wysoką temperaturą silników, analiza każdego dziwnego dźwięku który świadczy o problemie z dronem podczas lotu, unikat w Betaflight (błąd w kodzie) spadający dron i urwany ślad rejestracji w czarnej skrzynce
5. poprawne ustawienia filtrów żyroskopowych oraz D-term
6. ustawienia PID
7. konfiguracja aparatury, zmiana i aktualizacja oprogramowania, pełne spolszczenie aparatury- menu w języku Polskim oraz 450 w pełni spolszczonych komunikatów informujących nas przez znany i lubiany kobiecy głos, rozwiązywanie problemów z protokołami FrSky i ELRS, TBS, bindowaniem aparatury z odbiornikami, zasięgiem, telemetrią, wgrywanie skryptów LUA, pisane funkcji np. pod polskie komunikaty którymi aparatura będzie nas informować i problemach podczas lotu, problemy z gimbalami, przełącznikami i ich poprawnym przypisaniem
8. problemy z zasięgiem (obraz, sterowanie) Jak na popularnym ELRS 2.4G i 10mW potrafisz odlecieć na 10km a na analogowym VTX ustawionym na 25mW masz wizję na 1,5km to problemu na pewno nie masz, a deklarowany przez FrSky 1 kilometr zasięgu można zwiększyć do 7km zamawiając u kolegów radiowców dobrze zestrojone anteny
To tylko podstawowe problemy, są też nietypowe z którymi się spotykam np testując oprogramowanie w bardzo wczesnych wydaniach na wszystkich swoich dronach, Betaflight 4.5 jeszcze nie jest skończony a ja od roku na nim latam, testuje, dzięki czemu jestem zawsze do przodu z nowościami jakie wprowadzają twórcy oprogramowania.
Temat modyfikacji dronów DJI nie jest mi obcy, FCC, obejścia ograniczeń i stref lotów, poprawa właściwości lotnych drona z poziomu menu serwisowego. Naprawy po twardych lądowaniach, kąpielach, temat indywidualny gdyż jest problem z dostępnością niektórych części, w szczególności sprawnych gimbali.
Cena za sztukę, większą ilość to lepiej kupić w pasku ze sklepu.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kontakt telefoniczny: proszę o wysłanie SMS, oddzwonię. Wystarczyło jedno ogłoszenie na OLX i jestem atakowany telefonami o negatywnych opiniach w sieci, nie nadążam z blokowaniem.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Nie jestem handlarzem, nie wciskam uszkodzonych i niesprawdzonych osobiście rzeczy, choć przez takich już zostałem kilka razy wydymany.
Jako pasjonat hobbysta wiem co to niesprawny dron, wiem czym jest i jak boli jego utrata, wiem co taki niekontrolowany pocisk może nawywijać i jakich narobić problemów.
Oprócz sprawdzonych części oferuję pomoc związaną z budową i ustawieniami drona, głównie FPV:
1. weryfikacja i poprawność montażu oraz działania każdego elementu w dronie [rama, silniki, ESC, FC, VTX, kamery, GPS, odbiorniki, anteny, przewody, LEDy, buzery, pakiety, kondensatory, śruby, śmigła, drukowane elementy, redukcja wagi … ]
2. aktualizacje oprogramowania, modyfikacje, weryfikacje, ustawienia każdego elementu w dronie który można poprawić, ingerując w software nieznacznie albo mocniej [FC, ESC, VTX, GPS, RX i TX]
3. analiza śladów z czarnej skrzynki, weryfikacja szumów elektrycznych i mechanicznych z żyroskopu, silników, ESC, RC
4. rozwiązanie problemów z desynchronizacją silników, „death roll”, wysoką temperaturą silników, analiza każdego dziwnego dźwięku który świadczy o problemie z dronem podczas lotu, unikat w Betaflight (błąd w kodzie) spadający dron i urwany ślad rejestracji w czarnej skrzynce
5. poprawne ustawienia filtrów żyroskopowych oraz D-term
6. ustawienia PID
7. konfiguracja aparatury, zmiana i aktualizacja oprogramowania, pełne spolszczenie aparatury- menu w języku Polskim oraz 450 w pełni spolszczonych komunikatów informujących nas przez znany i lubiany kobiecy głos, rozwiązywanie problemów z protokołami FrSky i ELRS, TBS, bindowaniem aparatury z odbiornikami, zasięgiem, telemetrią, wgrywanie skryptów LUA, pisane funkcji np. pod polskie komunikaty którymi aparatura będzie nas informować i problemach podczas lotu, problemy z gimbalami, przełącznikami i ich poprawnym przypisaniem
8. problemy z zasięgiem (obraz, sterowanie) Jak na popularnym ELRS 2.4G i 10mW potrafisz odlecieć na 10km a na analogowym VTX ustawionym na 25mW masz wizję na 1,5km to problemu na pewno nie masz, a deklarowany przez FrSky 1 kilometr zasięgu można zwiększyć do 7km zamawiając u kolegów radiowców dobrze zestrojone anteny
To tylko podstawowe problemy, są też nietypowe z którymi się spotykam np testując oprogramowanie w bardzo wczesnych wydaniach na wszystkich swoich dronach, Betaflight 4.5 jeszcze nie jest skończony a ja od roku na nim latam, testuje, dzięki czemu jestem zawsze do przodu z nowościami jakie wprowadzają twórcy oprogramowania.
Temat modyfikacji dronów DJI nie jest mi obcy, FCC, obejścia ograniczeń i stref lotów, poprawa właściwości lotnych drona z poziomu menu serwisowego. Naprawy po twardych lądowaniach, kąpielach, temat indywidualny gdyż jest problem z dostępnością niektórych części, w szczególności sprawnych gimbali.
ID: 913908930
xxx xxx xxx