Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Muzyka i Edukacja
  3. Książki
  4. Książki naukowe
  5. Książki naukowe - Mazowieckie
  6. Książki naukowe - Warszawa
  7. Książki naukowe - Śródmieście
LOJALNOŚĆ 3.0, Big Data i grywalizacja, Rajat Paharia, UNIKAT!
LOJALNOŚĆ 3.0, Big Data i grywalizacja, Rajat Paharia, UNIKAT!
LOJALNOŚĆ 3.0, Big Data i grywalizacja, Rajat Paharia, UNIKAT!
LOJALNOŚĆ 3.0, Big Data i grywalizacja, Rajat Paharia, UNIKAT!
LOJALNOŚĆ 3.0, Big Data i grywalizacja, Rajat Paharia, UNIKAT!
LOJALNOŚĆ 3.0, Big Data i grywalizacja, Rajat Paharia, UNIKAT!
LOJALNOŚĆ 3.0, Big Data i grywalizacja, Rajat Paharia, UNIKAT!
PromujOdśwież
  • Firmowe

  • Rok wydania: 2014

  • Stan: Nowe

Opis

UNIKAT!

Nakład dawno wyczerpany, pozycja trudno dostępna!

Zakładka do książki w prezencie.

Sekret zdobycia lojalności!

Pomimo swej początkowej rewolucyjności programy lojalnościowe, stworzone po to, by wyróżnić produkty na rynku, szybko straciły na oryginalności. A mimo to każdego roku wydaje się na nie miliardy, choć skazane są na porażkę. Jak się okazuje, owe programy wcale nie przyczyniają się do długoterminowej lojalności. Jak tylko pojawia się lepsza oferta, klient skwapliwie z niej korzysta.
Czy możemy go za to winić?

Bunchball, firma pionierska i innowacyjna w obszarze grywalizacji, jest lata świetlne
dalej w swoim rozumieniu lojalności i wykorzystania jej do rozwijania oraz
zwiększania zysków. Skupiając się nie tylko na klientach, ale również na pracownikach i partnerach, Bunchball wykorzystuje ekonomię behawioralną, potęgę danych, media społecznościowe oraz grywalizację, aby zbudować trwałą lojalność każdej jednostki, od której zależy sukces przedsiębiorstwa.

W książce „Lojalność 3.0” założyciel Bunchball, Rajat Paharia, opisuje metody
zyskania na konkurencyjności. Paharia tłumaczy, w jaki sposób zbudować system
napędzany ludzką motywacją i technologią cyfrową, który będzie stymulował stałe
uczucie przywiązania i zaangażowania wśród klientów, pracowników i partnerów.

Lojalność 3.0 uzbroi Cię w niezbędną wiedzę do zbudowania programu lojalnościowego, dzięki któremu twoja firma zyska przewagę na rynku.

Dzięki tej książce między innymi:
- zapoznasz się z fundamentami strategii osiągnięcia długoterminowej lojalności,
czyli motywacją, potęgą danych oraz grywalizacją,
- zrozumiesz jak stymulować zaangażowanie, naukę i rozwijanie umiejętności na
podstawie studium przypadku dotyczącego najbardziej innowacyjnych przedsiębiorstw,
które już stosują metody Lojalności 3.0,
- krok po kroku przejdziesz przez proces planowania, projektowania, budowania i
optymalizacji twojego programu lojalnościowego.

Pora porzucić tradycyjne programy i zacząć traktować swoich interesariuszy poważnie, aby oni również zaczęli traktować poważnie twoją firmę.

Lojalność 3.0 to powiew świeżości, na który czekałeś. Gdy zdołasz zyskać prawdziwą lojalność wśród klientów, pracowników i partnerów biznesowych, osiągniesz trwałą przewagę konkurencyjną i wygrasz na rynku.

Rajat Paharia będąc założycielem i dyrektorem ds. rozwoju produktu w Bunchball -
firmie uznanej za lidera branży przez takie magazyny jak ""Fast Company”,
„TechCrunch”, „MSNBC”, „Forbes” stworzył w 2007 roku branżę grywalizacji. Wcześniej pracował dla firmy IDEO, gdzie zajmował się zagadnieniami na zbiegu technologii, projektowania i doświadczeń konsumenckich.

Książka nowa, przeleżała na półce. Posiada niewielkie ślady przekładania na obwolucie (delikatne zagięcia, ryski, 2 ostatnie kartki lekko odstają od bloku).

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 978********-628-5
Format: 17 x 24 cm
Ilość stron: 283
Okładka: twarda z obwolutą

Zachęcam do zakupu i zapraszam na inne moje aukcje!
ID: 882993610

Skontaktuj się

KUP-I-CZYTAJ

Na OLX od grudzień 2023

Ostatnio online dziś o 12:13

xxx xxx xxx

Dodane 05 maja 2024

LOJALNOŚĆ 3.0, Big Data i grywalizacja, Rajat Paharia, UNIKAT!

Tylko przedmiot

179,90 zł

Cena z Przesyłką OLX

Safety Badge

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon