Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Muzyka i Edukacja
  3. Książki
  4. Książki naukowe
  5. Książki naukowe - Pomorskie
  6. Książki naukowe - Hel
Marketing Kotleta i Reklama według Ottona Kleppnera 2 książki
Marketing Kotleta i Reklama według Ottona Kleppnera 2 książki
Marketing Kotleta i Reklama według Ottona Kleppnera 2 książki
Marketing Kotleta i Reklama według Ottona Kleppnera 2 książki
Marketing Kotleta i Reklama według Ottona Kleppnera 2 książki
Marketing Kotleta i Reklama według Ottona Kleppnera 2 książki
Marketing Kotleta i Reklama według Ottona Kleppnera 2 książki
Marketing Kotleta i Reklama według Ottona Kleppnera 2 książki
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Rok wydania: 1999

  • Okładka: Twarda

  • Stan: Używane

  • Rodzaj: Pozostałe

Opis

1. Philip Kotler „Marketing: analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola”. Wydawnictwo Felberg SJA 1999. Wyd. 7.
ISBN 83-911465-3-7
2. J. Thomas Russell, W. Ronald Lane „Reklama według Ottona Kleppnera”. Wydawnictwo Felberg SJA 2000.
ISBN 83-911465-7-X

Stan dobry +++. Widoczne ślady normalnego używania - lekkie zabrudzenia, zagniecenia. Z pieczątkami. Dodatkowo obłożone w folię
ID: 896038981

Skontaktuj się

Facebook connected icon

Karolina

Na OLX od kwiecień 2017

Ostatnio online w dniu 04 czerwca 2024

Dodane 03 czerwca 2024

Marketing Kotleta i Reklama według Ottona Kleppnera 2 książki

Tylko przedmiot

40 zł

Cena z Przesyłką OLX

Safety Badge

O ogłoszeniodawcy

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon