Prywatne
Rok wydania: 1999
Okładka: Twarda
Stan: Używane
Rodzaj: Pozostałe
Opis
1. Philip Kotler „Marketing: analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola”. Wydawnictwo Felberg SJA 1999. Wyd. 7.
ISBN 83-911465-3-7
2. J. Thomas Russell, W. Ronald Lane „Reklama według Ottona Kleppnera”. Wydawnictwo Felberg SJA 2000.
ISBN 83-911465-7-X
Stan dobry +++. Widoczne ślady normalnego używania - lekkie zabrudzenia, zagniecenia. Z pieczątkami. Dodatkowo obłożone w folię
ISBN 83-911465-3-7
2. J. Thomas Russell, W. Ronald Lane „Reklama według Ottona Kleppnera”. Wydawnictwo Felberg SJA 2000.
ISBN 83-911465-7-X
Stan dobry +++. Widoczne ślady normalnego używania - lekkie zabrudzenia, zagniecenia. Z pieczątkami. Dodatkowo obłożone w folię
ID: 896038981
Dodane 03 czerwca 2024
Marketing Kotleta i Reklama według Ottona Kleppnera 2 książki
Tylko przedmiot
40 zł
Cena z Przesyłką OLX
O ogłoszeniodawcy
Lokalizacja