Prywatne
Marka: Inna
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 1929
Kraj pochodzenia: Francja
Opis
Motocykl produkcji francuskiej Motoconfort R2 z 1929 roku, wyposażony w silnik J.A.P. model "B" produkowany we Francji na brytyjskiej licencji firmy J.A. Prestwich. Pojemność 250 cm^3.
ZAREJESTROWANY W POLSCE I UBEZPIECZONY, w pełni sprawny.
Motocykl przeszedł renowację mechaniczną przywracającą jego pełną sprawność przy jednoczesnym zachowaniu i zakonserwowaniu wyglądu w jakim został odnaleziony po kilkudziesięciu latach przechowywania we francuskiej szopie (tzw. barnfind).
Ponadto wykonany został dodatkowy "pakiet sportowy" nawiązujący stylistyką do sportowych motocykli z lat dwudziestych. Wszystko z zachowaniem oryginalnych punktów montażowych. Możemy zatem w prosty sposób zmieniać wygląd motocykla konfigurując jego wyposażenie za pomocą dodatkowych części i akcesoriów. Na przykład:
1) Wersja turystyczna (oryginalne fabryczne części z 1929 r.) Błotnik przedni i tylny, łukowa oryginalna tablica rejestracyjna na przednim błotniku, oryginalny bagażnik, miękkie siodło sprężynowe oraz akcesoryjne dodatkowe siodło montowane na bagażniku + podnóżki dla pasażera. A także oryginalny wydech z tłumikiem typu "rybka"
2) Wersja sportowa jednoosobowa, bez bagażnika (dodatkowy stelaż mocujący tylny błotnik). Tylna lampa mocowana z boku. Sportowe, skórzane siodło wykonane na zamówienie przez renomowaną pracownię rymarską w czeskim Ostrovie. Numery startowe oraz głośniejszy tłumik z bocznym wylotem.
3) Wersja wyścigowa - krótki tylny błotnik, demontaż oświetlenia, przelotowy wydech miedziany, numery startowe
4,5...itd.) Dowolna konfiguracja części oryginalnych i dodatkowych.
Najważniejsze naprawy wykonane w motocyklu: Remont silnika - szlif cylindra + nowy tłok (kuty Wossner), nowe zawory i prowadnice zaworów, nowe łożyska (zarówno toczne jak i ślizgowe), centrowanie wału korbowego, regeneracja układu zaworów zwrotnych odpowiedzialnych za wytwarzanie podciśnienia w skrzyni korbowej (element powiązany z układem smarowania). Wymiana łożysk skrzyni biegów (wałki i koła zębate w oryginalnym, świetnym stanie, nie wymagały regeneracji), nowe koło łańcuchowe zdawcze dorobione na wymiar i utwardzone. Regeneracja sprzęgła. Nowe łańcuchy. Regeneracja gaźnika Amal. Nowe łożyska kół (wysokiej jakości, prod. czeskiej). Regeneracja ułożyskowania główki ramy, wymiana okładzin hamulcowych, wymiana cięgien Bowdena. Nowe dętki i genialnie wyglądające, kultowe opony Firestone Champion de Luxe. Regeneracja oryginalnej prądnicy (dorabianie rdzenia magnetycznego). Pasywacja chemiczna korozji i zabezpieczenie powierzchni specjalną, bezbarwną, półmatową powłoką antykorozyjną. Odredzewianie i zabezpieczenie wnętrza baku antystatyczną i chemoodporną powłoką epoksydową i mnóstwo innych drobniejszych napraw, porawek i regulacji.
Oczywiście w pakiecie mogę dodać też stare zużycie części, jak elementy gaźnika, oryginalny tłok, zabytkowe opony Michelin itd.
Ze względu na częste wyjazdy właściciela, motocykl w czasie sprzedaży oglądać można w zaprzyjaźnionym warsztacie w okolicach Wałbrzycha, gdzie obejrzeć można go codziennie o dowolnej porze, po wcześniejszym kontakcie.
Preferowany kontakt przez wiadomości OLX (nie zawsze jestem dostępny pod telefonem).
ZAREJESTROWANY W POLSCE I UBEZPIECZONY, w pełni sprawny.
Motocykl przeszedł renowację mechaniczną przywracającą jego pełną sprawność przy jednoczesnym zachowaniu i zakonserwowaniu wyglądu w jakim został odnaleziony po kilkudziesięciu latach przechowywania we francuskiej szopie (tzw. barnfind).
Ponadto wykonany został dodatkowy "pakiet sportowy" nawiązujący stylistyką do sportowych motocykli z lat dwudziestych. Wszystko z zachowaniem oryginalnych punktów montażowych. Możemy zatem w prosty sposób zmieniać wygląd motocykla konfigurując jego wyposażenie za pomocą dodatkowych części i akcesoriów. Na przykład:
1) Wersja turystyczna (oryginalne fabryczne części z 1929 r.) Błotnik przedni i tylny, łukowa oryginalna tablica rejestracyjna na przednim błotniku, oryginalny bagażnik, miękkie siodło sprężynowe oraz akcesoryjne dodatkowe siodło montowane na bagażniku + podnóżki dla pasażera. A także oryginalny wydech z tłumikiem typu "rybka"
2) Wersja sportowa jednoosobowa, bez bagażnika (dodatkowy stelaż mocujący tylny błotnik). Tylna lampa mocowana z boku. Sportowe, skórzane siodło wykonane na zamówienie przez renomowaną pracownię rymarską w czeskim Ostrovie. Numery startowe oraz głośniejszy tłumik z bocznym wylotem.
3) Wersja wyścigowa - krótki tylny błotnik, demontaż oświetlenia, przelotowy wydech miedziany, numery startowe
4,5...itd.) Dowolna konfiguracja części oryginalnych i dodatkowych.
Najważniejsze naprawy wykonane w motocyklu: Remont silnika - szlif cylindra + nowy tłok (kuty Wossner), nowe zawory i prowadnice zaworów, nowe łożyska (zarówno toczne jak i ślizgowe), centrowanie wału korbowego, regeneracja układu zaworów zwrotnych odpowiedzialnych za wytwarzanie podciśnienia w skrzyni korbowej (element powiązany z układem smarowania). Wymiana łożysk skrzyni biegów (wałki i koła zębate w oryginalnym, świetnym stanie, nie wymagały regeneracji), nowe koło łańcuchowe zdawcze dorobione na wymiar i utwardzone. Regeneracja sprzęgła. Nowe łańcuchy. Regeneracja gaźnika Amal. Nowe łożyska kół (wysokiej jakości, prod. czeskiej). Regeneracja ułożyskowania główki ramy, wymiana okładzin hamulcowych, wymiana cięgien Bowdena. Nowe dętki i genialnie wyglądające, kultowe opony Firestone Champion de Luxe. Regeneracja oryginalnej prądnicy (dorabianie rdzenia magnetycznego). Pasywacja chemiczna korozji i zabezpieczenie powierzchni specjalną, bezbarwną, półmatową powłoką antykorozyjną. Odredzewianie i zabezpieczenie wnętrza baku antystatyczną i chemoodporną powłoką epoksydową i mnóstwo innych drobniejszych napraw, porawek i regulacji.
Oczywiście w pakiecie mogę dodać też stare zużycie części, jak elementy gaźnika, oryginalny tłok, zabytkowe opony Michelin itd.
Ze względu na częste wyjazdy właściciela, motocykl w czasie sprzedaży oglądać można w zaprzyjaźnionym warsztacie w okolicach Wałbrzycha, gdzie obejrzeć można go codziennie o dowolnej porze, po wcześniejszym kontakcie.
Preferowany kontakt przez wiadomości OLX (nie zawsze jestem dostępny pod telefonem).
ID: 913942263
xxx xxx xxx
Dodane 23 kwietnia 2024
Motoconfort R2, motocykl zabytkowy, nie Zundapp BSA BMW AJS Norton
39 000 zł
Użytkownik
Lokalizacja