Prywatne
Rodzaj: Układ hamulcowy
Stan: Nowe
Numer części: Pompa Abs Audi A4 8E0614517AL / E 0265950473 0265234333 8E0 614 517 BH
Opis
Podana cena w ogłoszeniu dotyczy przedmiotu całej sprawnej 100% POMPY ABS/ESP BOSCH 8.0 do AUDI i nie tylko z
12 miesięczną gwarancją.
NAPRAWA SYEROWNIKA WYCENA PO SPRAWDZENIU.
Sterowniki i pompy ABS/ESP Bosch często ulegają awarii.
Pompa ABS jako podzespół jest w większości przypadków nierozbieralna, ale awaria systemu nie zawsze oznacza konieczność jej wymiany. Często pompa ABS/ESP nie działa poprawnie, ponieważ uszkodzeniu ulega jej elektroniczny osprzęt, czyli sterownik. W tym przypadku regeneracja uszkodzonej części jest możliwa, choć wymaga specjalistycznych urządzeń. Dlatego najlepiej tę czynność zlecić wyspecjalizowanemu warsztatowi. Po regeneracji sterownika układ działa zazwyczaj poprawnie, a czasami są przypadki że trzeba zamówić nowy ,może być używany i nie koniecznie sprawny.
Informacje o sterowniku:
Producent: BOSCH 8.0
Pojazdy: Alfa Romeo,
Audi, BMW, Citroen,
Dacia, Fiat, Ford, Honda, Hyundai,
Jaguar, Isuzu, Iveco,
Kia, Lancia, Maseratti, Mazda, Mercedes,
Mitsubishi, Mazda,
Nissan, Opel, Peugeot,
Renault, Seat, Skoda,
Smart, Subaru, Suzuki,
Toyota, Volkswagen
Rok produkcji: 2003,
2004, 2005, 2006,
2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2012,2013,2014.
Objawy między innymi:
Palą się kontrolki ABS/ESP/BAS/DSC
Brak komunikacji Czujniki kół
Czujnik ciśnienia
Robi zakłócenia, zwarcie
Zablokowana hydraulika
Blokuje koło koła
Nie hamuje na koło koła
Pedał hamulca wpada Ściąga samochód na lewo lub prawo
Silnik pompy pracuje cały czas
Błędy
00267 - ABS zawór wyjściowy, prawy
przód (N100)
00265-ABS zawór wyjściowy, lewy
przód (N102)
01418 - Zawór przełączający 1
elektronicznego układu stabilizacji toru
jazdy (ESP) (N225)
01419 - Zawór przełączający 2
elektronicznego układu stabilizacji toruBłędy
00267 - ABS zawór wyjściowy, prawy przód (N100)
00265-ABS zawór wyjściowy, lewy
przód (N102)
01418 - Zawór przełączający 1
elektronicznego układu stabilizacji toru jazdy (ESP) (N225)
01419 - Zawór przełączający 2
elektronicznego układu stabilizacji toru
jazdy (ESP) (N226)
01420 - Wysoko ciśnienieniowy
zawór 1 elektronicznego układu stabilizacji toru jazdy (ESP) (N227)
P058A - Zawór Przełączający 1
01200 - Zasilanie pompy 01435 - Czujnik ciśnienia hamowania
- G201
P059B - Czujnik ciśnienia
hamowania - G201
5B02 - Silnik pompy / przekaźnik
silnika uszkodzony
1B02 - Silnik pompy / przekaźnik
silnika uszkodzony
C0131 - Czujnik ciśnienia - usterka
obwodu
C1028 - Usterka w obwodzie czujnika
ciśnienia pompy głównej C1381 - Pompa obiegu wtórengo
przerwa w lub zwarcie
C1381 - Pompa obiegu wtórengo -
przerwa w obwodzie lub zwarcie
5219 - Zbyt niskie napięcie silnika pompy / przekaźnika silnika podczas
pracy 4020 - Silnik pompy / przekaźnik
silnika uszkodzony
C1110 - Usterka elementu jednostki
sterującej
C1111- Usterka silnika pompy
43C0 - Pompa zwrotna
01276/00301 - Pompa zwrotna
5D8D- Pompa zwrotna
C0561 - EPB Elektryczny hamulec
postowjowy (opel)
C03A0 - Silnik pompy brak dobiegu C03C0 Silnik pompy zbyt niskie
napięcie
C0273 - Przekaźnik pompy
Samochody
Audi A1, A4, A5, A6, Q5
BMW E53, E60, E61, E63, E83, E84,
E89, E90, E91, X1, X3, X5, Z4
Citroen Berlingo, C1, C4, C4 Picasso,
C5, C5 Tourer, C6, DS5, Jumper, Jumpy, Picasso, Xsara Picasso
Fiat 500, 500C, Bravo, Ducato,
Fiorino, Grande Punto, Panda, Punto,
Scudo Stilo. Strada. Ulysse. SediciSamochody
Audi A1, A4, A5, A6, Q5
BMW E53, E60, E61, E63, E83, E84,
E89, E90, E91, X1, X3, X5, Z4
Citroen Berlingo, C1, C4, C4 Picasso, C5, C5 Tourer, C6, DS5, Jumper, Jumpy, Picasso, Xsara Picasso
Fiat 500, 500C, Bravo, Ducato, Fiorino, Grande Punto, Panda, Punto, Scudo, Stilo, Strada, Ulysse, Sedici
Ford Ka, Transit, F150
Honda Civic, FR-V, Jazz Hyundai Getz, 120, 130, Santa Fe,
Sonata
Iveco Daily
Kia Sorento
Mercedes-Benz A-Klasa, B-Klasa, E- Klasa, G-Klasa, Sprinter, Vario, Viano,
Vito Mitsubishi Colt
Nissan Almera, Evalia, Micra, Note,
NV200, NV400, Primera, Qashqai, Tiida Opel Combo C, Corsa C, Corsa D,
Meriva A, Vivaro
Renault Master Seat Ibiza
Skoda Fabia
Suzuki SVA Swift
12 miesięczną gwarancją.
NAPRAWA SYEROWNIKA WYCENA PO SPRAWDZENIU.
Sterowniki i pompy ABS/ESP Bosch często ulegają awarii.
Pompa ABS jako podzespół jest w większości przypadków nierozbieralna, ale awaria systemu nie zawsze oznacza konieczność jej wymiany. Często pompa ABS/ESP nie działa poprawnie, ponieważ uszkodzeniu ulega jej elektroniczny osprzęt, czyli sterownik. W tym przypadku regeneracja uszkodzonej części jest możliwa, choć wymaga specjalistycznych urządzeń. Dlatego najlepiej tę czynność zlecić wyspecjalizowanemu warsztatowi. Po regeneracji sterownika układ działa zazwyczaj poprawnie, a czasami są przypadki że trzeba zamówić nowy ,może być używany i nie koniecznie sprawny.
Informacje o sterowniku:
Producent: BOSCH 8.0
Pojazdy: Alfa Romeo,
Audi, BMW, Citroen,
Dacia, Fiat, Ford, Honda, Hyundai,
Jaguar, Isuzu, Iveco,
Kia, Lancia, Maseratti, Mazda, Mercedes,
Mitsubishi, Mazda,
Nissan, Opel, Peugeot,
Renault, Seat, Skoda,
Smart, Subaru, Suzuki,
Toyota, Volkswagen
Rok produkcji: 2003,
2004, 2005, 2006,
2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2012,2013,2014.
Objawy między innymi:
Palą się kontrolki ABS/ESP/BAS/DSC
Brak komunikacji Czujniki kół
Czujnik ciśnienia
Robi zakłócenia, zwarcie
Zablokowana hydraulika
Blokuje koło koła
Nie hamuje na koło koła
Pedał hamulca wpada Ściąga samochód na lewo lub prawo
Silnik pompy pracuje cały czas
Błędy
00267 - ABS zawór wyjściowy, prawy
przód (N100)
00265-ABS zawór wyjściowy, lewy
przód (N102)
01418 - Zawór przełączający 1
elektronicznego układu stabilizacji toru
jazdy (ESP) (N225)
01419 - Zawór przełączający 2
elektronicznego układu stabilizacji toruBłędy
00267 - ABS zawór wyjściowy, prawy przód (N100)
00265-ABS zawór wyjściowy, lewy
przód (N102)
01418 - Zawór przełączający 1
elektronicznego układu stabilizacji toru jazdy (ESP) (N225)
01419 - Zawór przełączający 2
elektronicznego układu stabilizacji toru
jazdy (ESP) (N226)
01420 - Wysoko ciśnienieniowy
zawór 1 elektronicznego układu stabilizacji toru jazdy (ESP) (N227)
P058A - Zawór Przełączający 1
01200 - Zasilanie pompy 01435 - Czujnik ciśnienia hamowania
- G201
P059B - Czujnik ciśnienia
hamowania - G201
5B02 - Silnik pompy / przekaźnik
silnika uszkodzony
1B02 - Silnik pompy / przekaźnik
silnika uszkodzony
C0131 - Czujnik ciśnienia - usterka
obwodu
C1028 - Usterka w obwodzie czujnika
ciśnienia pompy głównej C1381 - Pompa obiegu wtórengo
przerwa w lub zwarcie
C1381 - Pompa obiegu wtórengo -
przerwa w obwodzie lub zwarcie
5219 - Zbyt niskie napięcie silnika pompy / przekaźnika silnika podczas
pracy 4020 - Silnik pompy / przekaźnik
silnika uszkodzony
C1110 - Usterka elementu jednostki
sterującej
C1111- Usterka silnika pompy
43C0 - Pompa zwrotna
01276/00301 - Pompa zwrotna
5D8D- Pompa zwrotna
C0561 - EPB Elektryczny hamulec
postowjowy (opel)
C03A0 - Silnik pompy brak dobiegu C03C0 Silnik pompy zbyt niskie
napięcie
C0273 - Przekaźnik pompy
Samochody
Audi A1, A4, A5, A6, Q5
BMW E53, E60, E61, E63, E83, E84,
E89, E90, E91, X1, X3, X5, Z4
Citroen Berlingo, C1, C4, C4 Picasso,
C5, C5 Tourer, C6, DS5, Jumper, Jumpy, Picasso, Xsara Picasso
Fiat 500, 500C, Bravo, Ducato,
Fiorino, Grande Punto, Panda, Punto,
Scudo Stilo. Strada. Ulysse. SediciSamochody
Audi A1, A4, A5, A6, Q5
BMW E53, E60, E61, E63, E83, E84,
E89, E90, E91, X1, X3, X5, Z4
Citroen Berlingo, C1, C4, C4 Picasso, C5, C5 Tourer, C6, DS5, Jumper, Jumpy, Picasso, Xsara Picasso
Fiat 500, 500C, Bravo, Ducato, Fiorino, Grande Punto, Panda, Punto, Scudo, Stilo, Strada, Ulysse, Sedici
Ford Ka, Transit, F150
Honda Civic, FR-V, Jazz Hyundai Getz, 120, 130, Santa Fe,
Sonata
Iveco Daily
Kia Sorento
Mercedes-Benz A-Klasa, B-Klasa, E- Klasa, G-Klasa, Sprinter, Vario, Viano,
Vito Mitsubishi Colt
Nissan Almera, Evalia, Micra, Note,
NV200, NV400, Primera, Qashqai, Tiida Opel Combo C, Corsa C, Corsa D,
Meriva A, Vivaro
Renault Master Seat Ibiza
Skoda Fabia
Suzuki SVA Swift
ID: 803336608
xxx xxx xxx