Firmowe
Opis
Szanowni Państwo,
Jesteśmy uznaną firmą na rynku usług związanych elektroniki samochodowej. Swoją pomoc oferujemy w kraju jak również poza granicami.
Oferujemy profesjonalną diagnostykę oraz serwis z zakresu elektroniki samochodowej.
Dbamy o Państwa czas, jakość usług, fachowość oraz terminowość ich wykonywania.
W przypadku przesyłek czas przygotowania do wysyłki to maks. 1 dzień roboczy a przy wizycie osobistej od pół godziny do kilku godzin.
Mercedes 7-G TRONIC 722.9
Naprawa sterownika automatycznej skrzyni biegów MERCEDES SLK (R171), G-klasa (X164), M-klasa (W164), R-klasa (W251), S-klasa (W221).
Spotykany problem w pojazdach produkowanych w latach 2004 – 2006 i wyposażonych w automatyczną skrzynie biegów. Przyczyną kłopotów jest sterownik EGS 722.9 do bezstopniowej skrzyni biegów CVT występującej w ww. modelach.
Typową usterką związaną z tym sterownikiem jest:
- Nieprawidłowy / gwałtowny sposób zmiany biegów
- Całkowity brak możliwości jazdy
- Praca w trybie awaryjnym
- Usterka powoduje również pojawienie się symbolu „F” na wyświetlaczu licznika
- Skrzynia systematycznie przechodzi w tryb awaryjny
- Suto rusza z trzeciego biegu, gdy świeci się kontrolka „MIL”
- Skrzynia szarpie przy włączeniu na pozycję „D” lub „R”
Kody błędów najczęściej zapisujące się w komputerze:
- 0717 Sygnał elementu Y3/8n1 (czujnik prędkości obrotowej turbiny (VGS)) nie jest dostępny
- 0718 Element Y3/8n1 (czujnik prędkości obrotowej turbiny (VGS)) jest uszkodzony
- 2766 Excessive rpms have occurred at component Y3/8n2 (Internal speed sensor (VGS))
- 2767 Sygnał elementu Y3/8n2 (wewnętrzny czujnik prędkości obrotowej (VGS)) nie jest dostępny
- 2768 Element Y3/8n2 (wewnętrzny czujnik prędkości obrotowej (VGS)) jest uszkodzony
- 2768 Component Y3/8n2 (Internal speed sensor (VGS)) is defective
- Usterka czujnika prędkości Y3/ 8n3
Problem dotyczy m.in. części o numerach:
- A0335457332 / A 033 545 73 32 A0034460310 / A 003 446 03 10 A0335456732 / A 033 545 67 32
- A0335456632 / A 033 545 66 32
Sterownik zainstalowany jest wewnątrz skrzyni biegów – zalecamy wykonanie demontażu i montażu przez osobę wykwalifikowaną!
Proszę pamiętać, że dostarczenie sterownika wraz z kompletem zaworów pozwoli na rzetelną ocenę uszkodzenia i naprawę.
Z uwagi na ograniczenie znaków ogłoszenia (pełna lista błędów i zachowania auta oraz numerów części po konsultacji telefonicznej lub przez e-mail)
W przypadku pytań prosimy o kontakt w godzinach:
- mailowy całą dobę
- telefoniczny 9-18
Naprawiamy / regenerujemy sterowniki / komputery!!!
O pełna ofertę zapytaj, pisząc na adres e-mail lub dzwoniąc.
Prosimy o pełną informację (marka, model, rok, numer części, kody z diagnoskopu plus krótki opis zachowania).
Pozwoli to na szybkie określenie procedury działania, wycenę a także oszacowanie czasu wykonania naprawy.
Regenerujemy również sterowniki:
– silnika (Opel, Fiat, itp.)
– silnika ze zintegrowanym przepływomierzem (Aklasa)
– pompy wtrysku (PSG5, ISUZU)
– ABS(Bosch 5.3, 5.7, 8, MK60, MK 20, Kelsey Hayes)
– skrzyni biegów (DSG, CVT, A-klasa 722.7, B-klasa 722.8, 7G-tronic 722.9, 6HP.., 8HP.., DSG 0B5, MPS6- DCT450 (Powershift) oraz inne tj. BMW, TOYOTA, Jaguar + lewarki)
Na wszelkie pytania staramy się odpowiedzieć w sposób najbardziej kompetentny.
Pamiętaj, regeneracja własnego sterownika to zaoszczędzone pieniądze bez potrzeby programowania / adaptowania.
Nie zwlekaj! Postaw na solidność i indywidualne podejście.
NA NAPRAWY UDZIELAMY GWARANCJI!
Chętnie nawiążemy stałą współpracę z zakładami mechanicznymi oraz serwisami oferując niższe ceny!
Jesteśmy uznaną firmą na rynku usług związanych elektroniki samochodowej. Swoją pomoc oferujemy w kraju jak również poza granicami.
Oferujemy profesjonalną diagnostykę oraz serwis z zakresu elektroniki samochodowej.
Dbamy o Państwa czas, jakość usług, fachowość oraz terminowość ich wykonywania.
W przypadku przesyłek czas przygotowania do wysyłki to maks. 1 dzień roboczy a przy wizycie osobistej od pół godziny do kilku godzin.
Mercedes 7-G TRONIC 722.9
Naprawa sterownika automatycznej skrzyni biegów MERCEDES SLK (R171), G-klasa (X164), M-klasa (W164), R-klasa (W251), S-klasa (W221).
Spotykany problem w pojazdach produkowanych w latach 2004 – 2006 i wyposażonych w automatyczną skrzynie biegów. Przyczyną kłopotów jest sterownik EGS 722.9 do bezstopniowej skrzyni biegów CVT występującej w ww. modelach.
Typową usterką związaną z tym sterownikiem jest:
- Nieprawidłowy / gwałtowny sposób zmiany biegów
- Całkowity brak możliwości jazdy
- Praca w trybie awaryjnym
- Usterka powoduje również pojawienie się symbolu „F” na wyświetlaczu licznika
- Skrzynia systematycznie przechodzi w tryb awaryjny
- Suto rusza z trzeciego biegu, gdy świeci się kontrolka „MIL”
- Skrzynia szarpie przy włączeniu na pozycję „D” lub „R”
Kody błędów najczęściej zapisujące się w komputerze:
- 0717 Sygnał elementu Y3/8n1 (czujnik prędkości obrotowej turbiny (VGS)) nie jest dostępny
- 0718 Element Y3/8n1 (czujnik prędkości obrotowej turbiny (VGS)) jest uszkodzony
- 2766 Excessive rpms have occurred at component Y3/8n2 (Internal speed sensor (VGS))
- 2767 Sygnał elementu Y3/8n2 (wewnętrzny czujnik prędkości obrotowej (VGS)) nie jest dostępny
- 2768 Element Y3/8n2 (wewnętrzny czujnik prędkości obrotowej (VGS)) jest uszkodzony
- 2768 Component Y3/8n2 (Internal speed sensor (VGS)) is defective
- Usterka czujnika prędkości Y3/ 8n3
Problem dotyczy m.in. części o numerach:
- A0335457332 / A 033 545 73 32 A0034460310 / A 003 446 03 10 A0335456732 / A 033 545 67 32
- A0335456632 / A 033 545 66 32
Sterownik zainstalowany jest wewnątrz skrzyni biegów – zalecamy wykonanie demontażu i montażu przez osobę wykwalifikowaną!
Proszę pamiętać, że dostarczenie sterownika wraz z kompletem zaworów pozwoli na rzetelną ocenę uszkodzenia i naprawę.
Z uwagi na ograniczenie znaków ogłoszenia (pełna lista błędów i zachowania auta oraz numerów części po konsultacji telefonicznej lub przez e-mail)
W przypadku pytań prosimy o kontakt w godzinach:
- mailowy całą dobę
- telefoniczny 9-18
Naprawiamy / regenerujemy sterowniki / komputery!!!
O pełna ofertę zapytaj, pisząc na adres e-mail lub dzwoniąc.
Prosimy o pełną informację (marka, model, rok, numer części, kody z diagnoskopu plus krótki opis zachowania).
Pozwoli to na szybkie określenie procedury działania, wycenę a także oszacowanie czasu wykonania naprawy.
Regenerujemy również sterowniki:
– silnika (Opel, Fiat, itp.)
– silnika ze zintegrowanym przepływomierzem (Aklasa)
– pompy wtrysku (PSG5, ISUZU)
– ABS(Bosch 5.3, 5.7, 8, MK60, MK 20, Kelsey Hayes)
– skrzyni biegów (DSG, CVT, A-klasa 722.7, B-klasa 722.8, 7G-tronic 722.9, 6HP.., 8HP.., DSG 0B5, MPS6- DCT450 (Powershift) oraz inne tj. BMW, TOYOTA, Jaguar + lewarki)
Na wszelkie pytania staramy się odpowiedzieć w sposób najbardziej kompetentny.
Pamiętaj, regeneracja własnego sterownika to zaoszczędzone pieniądze bez potrzeby programowania / adaptowania.
Nie zwlekaj! Postaw na solidność i indywidualne podejście.
NA NAPRAWY UDZIELAMY GWARANCJI!
Chętnie nawiążemy stałą współpracę z zakładami mechanicznymi oraz serwisami oferując niższe ceny!
ID: 483850546
xxx xxx xxx