Firmowe
Opis
Oferta dotyczy naprawy sterownika / komputera / mechatroniki / hydrauliki automatycznej skrzyni biegów DSG.
Montowany w autach: Audi Skoda Seat VW
Symbol sterownika: DQ250 / 02E / 0D9 / DSG / DSG6
Każdy sterownik z białą klapką jest otwierany bezinwazyjnie (klapka w całości), sterowniki starsze z czarną klapką są otwierane na frezarce cnc. Poprawiane są wszystkie połączenia w przeciwieństwie do innych firmy, które naprawiają tylko te zerwane, dzięki temu sterownik nie wraca na ponowną naprawę. W części hydraulicznej każdy zawór testowany jest z osobna co potwierdza dokumentacja dla kupującego w postaci wykresów. Ostatnie testy mechatronika przechodzi w warunkach drogowych i w pełnym wygrzaniu oleju 100C.
zobacz nasze prace na Facebooku: ECUDoctorEU
Popularne uszkodzenia:
- brak sterowania danym zaworem
- brak możliwości załączenia biegu
- "kopanie" przy zmianie biegów
- szarpanie przy dopinaniu biegów
- wyciek oleju z wtyczki sterownika (komputera)
- naprawa połamanych pinów w gnieździe sterownika
- klonowanie sterowników
- usuwanie ochrony komponentu
- wgrywanie oprogramowania pod dany symbol skrzyni
- dodruk 3D połamanego gniazda sterownika / komputera
Istnieje również, możliwość mechanicznej naprawy skrzyni biegów DSG6 (wymiana łożysk, synchronizatory, naprawa zespołu sprzęgła)
LISTA USTEREK I BŁĘDÓW KTÓRE NAPRAWIAMY
- brak komunikacji ze sterownikiem
- brak możliwości odpalenia pojazdu (w diagnostyce nie zapisuje się żaden błąd)
- wyciek oleju z wtyczki / gniazda sterownika
- pęknięte / połamane gniazdo sterownika
- uszkodzone czujniki
- P0701 17085 - Transmission Control Module Range/Performance (SAE) or Control Module Defective (VAG)
- P0715 17099 - Czujnik prędkości wejściowej skrzyni biegów G182 - usterka elektryczna w obwodzie / Gearbox input speed sensor G182, error in electrical circuit
- P0722 17106 - Czujnik obrotów wyjściowych skrzyni biegów G195, brak sygnału / Speed sensor G195, no signal
- P0735 17119 - Bieg 5 - błędne przełożenie / 5th gear, incorrect ratio
- P0746 17130 - Elektromagnes sterujący ciśnieniem 1 - otwarty lub zwarty do masy / Pressure Control Solenoid 1: Open or Short to Ground
- P0756 17140 - Shift Solenoid 2 (N89): Open or Short to Ground
- P0761 17145 - Shift Solenoid 3 (N90): Open or Short to Ground
- P0766 17150 - Shift Solenoid 3 (N91): Open or Short to Ground
- P0771 17155 - Shift Solenoid 5 (N92): Open or Short to Ground
- P0868 17252 - Adaptacja ciśnienia oleju osiągnęła limit (ciśnienie za niskie?) / Transmission Fluid Pressure Adaptation at Limit (Pressure too Low?)
- P1813 18221 - Zawór kontroli ciśnienia 1 N215 usterka elektryczna / Pressure control valve 1 (N215), electrical fault in circuit
- P1814 18222 - Zawór kontroli ciśnienia 1 N215 obwód otwarty / zwarcie do masy / Pressure Control Valve 1 (N215): Open or Short to Ground
- P1815 18223 - Zawór kontroli ciśnienia 1 N215 – zwarcie do plusa / Pressure control valve 1 (N215), short circuit to B +
- P1818 18226 - Zawór kontroli ciśnienia 2 N216 usterka elektryczna / Pressure control valve 2 (N216), electrical fault in circuit
- P1819 18227 - Zawór kontroli ciśnienia 2 N216 obwód otwarty / zwarcie do masy / Pressure Control Valve 1 (N216): Open or Short to Ground
- P1820 18228 - Zawór kontroli ciśnienia 2 N216 – zwarcie do plusa / Pressure control valve 2 (N216), short circuit to B +
- P1823 18231 - Zawór kontroli ciśnienia 3 N217 usterka elektryczna / Pressure control valve 3 (N217), electrical fault in circuit
- P1824 18232 - Zawór kontroli ciśnienia 3 N217 otwarty obwód / zwarcie do masy / Pressure control valve 3 (N217), interruption / short circuit to ground
- P1825 18233 - Zawór kontroli ciśnienia 3 N217 – zwarcie do plusa / Pressure control valve 3 (N217), short circuit to B +
- P1828 18236 - Zawór kontroli ciśnienia 4 N218 usterka elektryczna / Pressure control valve 4 (N218), electrical fault in circuit
- P1829 18237 - Zawór kontroli ciśnienia 4 N218 otwarty obwód / zwarcie do masy / Pressure control valve 4 (N218), interruption / short circuit to ground
- P1830 18238 - Zawór kontroli ciśnienia 4 N218 – zwarcie do plusa / Pressure control valve 4 (N218), short circuit to B +
- P1833 18241 - Zawór kontroli ciśnienia 5 N233 usterka elektryczna / Pressure control valve 5 (N233), electrical fault in circuit
- P1834 18242 - Zawór kontroli ciśnienia 5 N233 otwarty obwód / zwarcie do masy / Pressure control valve 5 (N233), interruption / short circuit to ground
- P1835 18243 - Zawór kontroli ciśnienia 5 N233 – zwarcie do plusa / Pressure control valve 5 (N233), short circuit to B +
- P1838 18246 - Zawór regulacji ciśnienia 6 (N371) - usterka elektryczna / Pressure control valve 6 (N371), electrical fault in circuit
- P1839 18247 - Zawór regulacji ciśnienia 6 (N371) - otwarty obwód / zwarcie do masy / Pressure control valve 6 (N371), break / short circuit to ground
- P1840 18248 - Zawór regulacji ciśnienia 6 (N371) - zwarcie do plusa / Pressure control valve 6 (N371), short circuit to B +
- P2711 19143 - Nieoczekiwane mechaniczne rozłączenie (wysprzęgnięcie) biegu / Unexpected / Implausible Mechanical Gear Disengagement
NUMERY - SYMBOL STEROWNIKA / KOMPUTERA
- 02E927770L
- 02E927770AD
- 02E927770AE
- 02E927770AJ
- 02E927770AL
- 02E927770AM
- 02E927770AN
- 02E927770AS
- 02E927770AQ
- 02E927770AT
INNE USŁUGI DLA TEGO TYPU STEROWNIKA
- klonowanie oprogramowania 1:1 (po montażu od razu sterownik działa, bez konieczności ściągania ochrony komponenta)
- programowanie sterownika pod dany symbol skrzyni
- odzysk oprogramowania z uszkodzonych sterowników
- sprzedaż sterownika
- skup uszkodzonych sterowników
FILMY
- problem oleju w gnieździe > www.youtube.com/watch?v=00fzWsT1fDE
CENNIK:
- naprawa wyceniana jest indywidualnie po przeprowadzonych testach
- jeśli klient odmawia naprawy płaci 400zł za test wraz z dokumentacją
Do paczki należy dołączyć adres zwrotny + numer telefonu odbiorcy + opis z błędami.
Na naprawę udzielana jest roczna gwarancja.
Czas realizacji naprawy 1-3 dni + wysyłka.
Kontakt / adres wysyłki:
ECUDoctor
ul. Karola Miarki 36
41-400 Mysłowice
Engllsih section:
The offer applies to the repair of the DSG automatic transmission control unit / computer.
Installed in cars: Audi Skoda Seat VW
Unit symbol: DQ250 / 02E / 0D9 / DSG / DSG6
Each controller with a white flap is opened non-invasively (the flap in its entirety), older controllers with a black flap are opened on a cnc milling machine. All connections are fixed, unlike other companies that only repair broken ones, so that the unit does not come back for a new repair.
LIST OF FAULTY WE FIX
- no communication with the controller
- it is not possible to start the vehicle (no error is recorded in the diagnostics)
- oil leakage from the plug / socket of the controller
- cracked / broken unit socket
- damaged sensors
SYMBOL UNITS / TCU
- 02E927770L
- 02E927770AD
- 02E927770AE
- 02E927770AJ
- 02E927770AL
- 02E927770AM
- 02E927770AN
- 02E927770AS
- 02E927770AQ
- 02E927770AT
OTHER SERVICES
- clone software 1:1 (after clone, you only put to the car and all working, without remove component protection)
- programming tcu for gearbox symbol
- software recovery from damage tcu
- sale of units
- purchase of damaged units
Facebook: ECUDoctorEU
VIDEOS:
Leak oil from socket unit > www.youtube.com/watch?v=00fzWsT1fDE
PRICE LIST:
- repair is priced individually after tests
- if the customer refuses to repair, he pays 100e for the test with documentation
The package must be accompanied by the return address + recipient's telephone number + description with errors.
A one-year warranty is provided for the repair.
Delivery time 1-3 days + shipping.
Contact / shipping address:
ECUDoctor
Karola Miarki 36
41-400 Myslowice
Poland
Montowany w autach: Audi Skoda Seat VW
Symbol sterownika: DQ250 / 02E / 0D9 / DSG / DSG6
Każdy sterownik z białą klapką jest otwierany bezinwazyjnie (klapka w całości), sterowniki starsze z czarną klapką są otwierane na frezarce cnc. Poprawiane są wszystkie połączenia w przeciwieństwie do innych firmy, które naprawiają tylko te zerwane, dzięki temu sterownik nie wraca na ponowną naprawę. W części hydraulicznej każdy zawór testowany jest z osobna co potwierdza dokumentacja dla kupującego w postaci wykresów. Ostatnie testy mechatronika przechodzi w warunkach drogowych i w pełnym wygrzaniu oleju 100C.
zobacz nasze prace na Facebooku: ECUDoctorEU
Popularne uszkodzenia:
- brak sterowania danym zaworem
- brak możliwości załączenia biegu
- "kopanie" przy zmianie biegów
- szarpanie przy dopinaniu biegów
- wyciek oleju z wtyczki sterownika (komputera)
- naprawa połamanych pinów w gnieździe sterownika
- klonowanie sterowników
- usuwanie ochrony komponentu
- wgrywanie oprogramowania pod dany symbol skrzyni
- dodruk 3D połamanego gniazda sterownika / komputera
Istnieje również, możliwość mechanicznej naprawy skrzyni biegów DSG6 (wymiana łożysk, synchronizatory, naprawa zespołu sprzęgła)
LISTA USTEREK I BŁĘDÓW KTÓRE NAPRAWIAMY
- brak komunikacji ze sterownikiem
- brak możliwości odpalenia pojazdu (w diagnostyce nie zapisuje się żaden błąd)
- wyciek oleju z wtyczki / gniazda sterownika
- pęknięte / połamane gniazdo sterownika
- uszkodzone czujniki
- P0701 17085 - Transmission Control Module Range/Performance (SAE) or Control Module Defective (VAG)
- P0715 17099 - Czujnik prędkości wejściowej skrzyni biegów G182 - usterka elektryczna w obwodzie / Gearbox input speed sensor G182, error in electrical circuit
- P0722 17106 - Czujnik obrotów wyjściowych skrzyni biegów G195, brak sygnału / Speed sensor G195, no signal
- P0735 17119 - Bieg 5 - błędne przełożenie / 5th gear, incorrect ratio
- P0746 17130 - Elektromagnes sterujący ciśnieniem 1 - otwarty lub zwarty do masy / Pressure Control Solenoid 1: Open or Short to Ground
- P0756 17140 - Shift Solenoid 2 (N89): Open or Short to Ground
- P0761 17145 - Shift Solenoid 3 (N90): Open or Short to Ground
- P0766 17150 - Shift Solenoid 3 (N91): Open or Short to Ground
- P0771 17155 - Shift Solenoid 5 (N92): Open or Short to Ground
- P0868 17252 - Adaptacja ciśnienia oleju osiągnęła limit (ciśnienie za niskie?) / Transmission Fluid Pressure Adaptation at Limit (Pressure too Low?)
- P1813 18221 - Zawór kontroli ciśnienia 1 N215 usterka elektryczna / Pressure control valve 1 (N215), electrical fault in circuit
- P1814 18222 - Zawór kontroli ciśnienia 1 N215 obwód otwarty / zwarcie do masy / Pressure Control Valve 1 (N215): Open or Short to Ground
- P1815 18223 - Zawór kontroli ciśnienia 1 N215 – zwarcie do plusa / Pressure control valve 1 (N215), short circuit to B +
- P1818 18226 - Zawór kontroli ciśnienia 2 N216 usterka elektryczna / Pressure control valve 2 (N216), electrical fault in circuit
- P1819 18227 - Zawór kontroli ciśnienia 2 N216 obwód otwarty / zwarcie do masy / Pressure Control Valve 1 (N216): Open or Short to Ground
- P1820 18228 - Zawór kontroli ciśnienia 2 N216 – zwarcie do plusa / Pressure control valve 2 (N216), short circuit to B +
- P1823 18231 - Zawór kontroli ciśnienia 3 N217 usterka elektryczna / Pressure control valve 3 (N217), electrical fault in circuit
- P1824 18232 - Zawór kontroli ciśnienia 3 N217 otwarty obwód / zwarcie do masy / Pressure control valve 3 (N217), interruption / short circuit to ground
- P1825 18233 - Zawór kontroli ciśnienia 3 N217 – zwarcie do plusa / Pressure control valve 3 (N217), short circuit to B +
- P1828 18236 - Zawór kontroli ciśnienia 4 N218 usterka elektryczna / Pressure control valve 4 (N218), electrical fault in circuit
- P1829 18237 - Zawór kontroli ciśnienia 4 N218 otwarty obwód / zwarcie do masy / Pressure control valve 4 (N218), interruption / short circuit to ground
- P1830 18238 - Zawór kontroli ciśnienia 4 N218 – zwarcie do plusa / Pressure control valve 4 (N218), short circuit to B +
- P1833 18241 - Zawór kontroli ciśnienia 5 N233 usterka elektryczna / Pressure control valve 5 (N233), electrical fault in circuit
- P1834 18242 - Zawór kontroli ciśnienia 5 N233 otwarty obwód / zwarcie do masy / Pressure control valve 5 (N233), interruption / short circuit to ground
- P1835 18243 - Zawór kontroli ciśnienia 5 N233 – zwarcie do plusa / Pressure control valve 5 (N233), short circuit to B +
- P1838 18246 - Zawór regulacji ciśnienia 6 (N371) - usterka elektryczna / Pressure control valve 6 (N371), electrical fault in circuit
- P1839 18247 - Zawór regulacji ciśnienia 6 (N371) - otwarty obwód / zwarcie do masy / Pressure control valve 6 (N371), break / short circuit to ground
- P1840 18248 - Zawór regulacji ciśnienia 6 (N371) - zwarcie do plusa / Pressure control valve 6 (N371), short circuit to B +
- P2711 19143 - Nieoczekiwane mechaniczne rozłączenie (wysprzęgnięcie) biegu / Unexpected / Implausible Mechanical Gear Disengagement
NUMERY - SYMBOL STEROWNIKA / KOMPUTERA
- 02E927770L
- 02E927770AD
- 02E927770AE
- 02E927770AJ
- 02E927770AL
- 02E927770AM
- 02E927770AN
- 02E927770AS
- 02E927770AQ
- 02E927770AT
INNE USŁUGI DLA TEGO TYPU STEROWNIKA
- klonowanie oprogramowania 1:1 (po montażu od razu sterownik działa, bez konieczności ściągania ochrony komponenta)
- programowanie sterownika pod dany symbol skrzyni
- odzysk oprogramowania z uszkodzonych sterowników
- sprzedaż sterownika
- skup uszkodzonych sterowników
FILMY
- problem oleju w gnieździe > www.youtube.com/watch?v=00fzWsT1fDE
CENNIK:
- naprawa wyceniana jest indywidualnie po przeprowadzonych testach
- jeśli klient odmawia naprawy płaci 400zł za test wraz z dokumentacją
Do paczki należy dołączyć adres zwrotny + numer telefonu odbiorcy + opis z błędami.
Na naprawę udzielana jest roczna gwarancja.
Czas realizacji naprawy 1-3 dni + wysyłka.
Kontakt / adres wysyłki:
ECUDoctor
ul. Karola Miarki 36
41-400 Mysłowice
Engllsih section:
The offer applies to the repair of the DSG automatic transmission control unit / computer.
Installed in cars: Audi Skoda Seat VW
Unit symbol: DQ250 / 02E / 0D9 / DSG / DSG6
Each controller with a white flap is opened non-invasively (the flap in its entirety), older controllers with a black flap are opened on a cnc milling machine. All connections are fixed, unlike other companies that only repair broken ones, so that the unit does not come back for a new repair.
LIST OF FAULTY WE FIX
- no communication with the controller
- it is not possible to start the vehicle (no error is recorded in the diagnostics)
- oil leakage from the plug / socket of the controller
- cracked / broken unit socket
- damaged sensors
SYMBOL UNITS / TCU
- 02E927770L
- 02E927770AD
- 02E927770AE
- 02E927770AJ
- 02E927770AL
- 02E927770AM
- 02E927770AN
- 02E927770AS
- 02E927770AQ
- 02E927770AT
OTHER SERVICES
- clone software 1:1 (after clone, you only put to the car and all working, without remove component protection)
- programming tcu for gearbox symbol
- software recovery from damage tcu
- sale of units
- purchase of damaged units
Facebook: ECUDoctorEU
VIDEOS:
Leak oil from socket unit > www.youtube.com/watch?v=00fzWsT1fDE
PRICE LIST:
- repair is priced individually after tests
- if the customer refuses to repair, he pays 100e for the test with documentation
The package must be accompanied by the return address + recipient's telephone number + description with errors.
A one-year warranty is provided for the repair.
Delivery time 1-3 days + shipping.
Contact / shipping address:
ECUDoctor
Karola Miarki 36
41-400 Myslowice
Poland
ID: 574063343
xxx xxx xxx
Dodane 21 kwietnia 2024
Naprawa sterownika mechatroniki programowanie serwis DSG6 DQ250 02E
Użytkownik
Lokalizacja