Firmowe
Stan: Nowe
Opis
Do zaoferowania mamy Państwu piękny i nowoczesny narożnik Toscania L w cenie podanej w ogłoszeniu narożnik wykonany jest z połączenia eksokóry madryt cayenne oraz tkaniny naturalnej Magma lub Tytus.
Narożniki w kolorystyce widocznej na zdjęciach poglądowych w ogłoszeniach czyli: biało-szary (tkanina Magma szara + ekoskóra soft, czarno-czarny (tkanina Magma czarna+ ekoskóra soft, brązowo-brązowy (tkanina Tytus 4 + ekoskóra soft są wykonywane na bieżąco i termin ich realizacji jest najkrótszy - zależny od trasy przewoźnika, w dany region i na tą chwilę wynosi do dni roboczych.
Istnieje możliwość wykonania narożnika z dowolnej 14tkaniny ze wzornika, w tym celu prosimy o zapytanie lub kontakt, a udostępnimy wzornik.
Narożnik z przodu posiada ozdobne chromowane nogi.
Plecy narożnika obite są tą samą tkaniną dlatego z powodzeniem może on stać na środku pokoju.
W siedzisku narożnika zastosowano sprężyny faliste na piance poliuretanowej.
Wymiary:
Wysokość: 85 cm
Szerokość: 297 cm
Głębokość: 210 cm
Wysokość do siedziska: 39 cm
Głębokość siedziska do poduszek: 65 cm
Powierzchnia spania: 150 cm x 255 cm
Rozmiar pojemnika na pościel: 148 cm x 70 cm
Oferujemy transport mebli na terenie całej Polski.
Orientacyjny koszt dostawy podany w mapce na jednym ze zdjęć.
Zainteresowanych prosimy o kontakt lub podanie numeru telefonu a oddzwonimy i przedstawimy szczegóły oferty.
Z przyjemnością i najszybciej jak to możliwe odpowiemy na wszelkie Państwa pytania.
!!! SPRAWDŹ NASZE INNE OGŁOSZENIA POSIADAMY W OFERCIE SZEROKI ASORTYMENT MEBLI TAPICEROWANYCH !!!
WARUNKI GWARANCJI
1. Czas trwania gwarancji wynosi 24 miesiące i liczy się od daty wydania mebli kupującemu.
2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać nazwę mebla, datę zakupu, adres dostawy, dane kontaktowe kupującego oraz krótki opis uszkodzenia z dołączonymi zdjęciami z widocznym uszkodzeniem. Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres email lub adres korespondencyjny firmy, podany na dole tej informacji.
3. W przypadku zgłoszenia przez Kupującego wady towaru w ramach gwarancji, sprzedawca dokona odbioru towaru na swój koszt lub dokona naprawy towaru w miejscu, w którym towar się znajduje. Wyboru sposobu usunięcia wady i miejsca dokonania naprawy dokonuje sprzedawca.
4. Kupujący ma obowiązek wydania mebla, bądź jego reklamowanej części (demontażu dokonuje kupujący, o ile jest on możliwy i nie stwarza problemu) przedstawicielowi producenta lub kurierowi w celu przewiezienia ich do serwisu i naprawy. Wydawany przez kupującego mebel lub jego część musi być zabezpieczona w sposób uniemożliwiający jej uszkodzenie podczas transportu (folia, tektura, karton). W przypadku nieprzygotowania w podany sposób mebla do wysyłki towar nie będzie odbierany.
5. Nie wydanie zareklamowanego mebla kurierowi w podanym terminie (potwierdzonym przez obie strony), zgodnie z zasadami przedstawionymi w regulaminie sprzedawcy wiąże się z tym, że reklamowany mebel będzie trzeba dostarczyć do sprzedawcy na własny koszt.
6. Reklamacji nie podlegają wady wynikające z nieprawidłowego montażu i użytkowania towaru przez kupującego.
7. Zobowiązujemy się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
8. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym towarze.
9. Jeżeli reklamacja okaże się bezpodstawna wszelkie koszty związane z transportem pokrywa kupujący.
10. Czas na reklamację z tytułu rękojmi wynosi 2 lata, (rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców).
Adres do reklamacji:
Aldeko Rossa Krzysztof
Klasztorna 2:
98-400 Wieruszów
Narożniki w kolorystyce widocznej na zdjęciach poglądowych w ogłoszeniach czyli: biało-szary (tkanina Magma szara + ekoskóra soft, czarno-czarny (tkanina Magma czarna+ ekoskóra soft, brązowo-brązowy (tkanina Tytus 4 + ekoskóra soft są wykonywane na bieżąco i termin ich realizacji jest najkrótszy - zależny od trasy przewoźnika, w dany region i na tą chwilę wynosi do dni roboczych.
Istnieje możliwość wykonania narożnika z dowolnej 14tkaniny ze wzornika, w tym celu prosimy o zapytanie lub kontakt, a udostępnimy wzornik.
Narożnik z przodu posiada ozdobne chromowane nogi.
Plecy narożnika obite są tą samą tkaniną dlatego z powodzeniem może on stać na środku pokoju.
W siedzisku narożnika zastosowano sprężyny faliste na piance poliuretanowej.
Wymiary:
Wysokość: 85 cm
Szerokość: 297 cm
Głębokość: 210 cm
Wysokość do siedziska: 39 cm
Głębokość siedziska do poduszek: 65 cm
Powierzchnia spania: 150 cm x 255 cm
Rozmiar pojemnika na pościel: 148 cm x 70 cm
Oferujemy transport mebli na terenie całej Polski.
Orientacyjny koszt dostawy podany w mapce na jednym ze zdjęć.
Zainteresowanych prosimy o kontakt lub podanie numeru telefonu a oddzwonimy i przedstawimy szczegóły oferty.
Z przyjemnością i najszybciej jak to możliwe odpowiemy na wszelkie Państwa pytania.
!!! SPRAWDŹ NASZE INNE OGŁOSZENIA POSIADAMY W OFERCIE SZEROKI ASORTYMENT MEBLI TAPICEROWANYCH !!!
WARUNKI GWARANCJI
1. Czas trwania gwarancji wynosi 24 miesiące i liczy się od daty wydania mebli kupującemu.
2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać nazwę mebla, datę zakupu, adres dostawy, dane kontaktowe kupującego oraz krótki opis uszkodzenia z dołączonymi zdjęciami z widocznym uszkodzeniem. Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres email lub adres korespondencyjny firmy, podany na dole tej informacji.
3. W przypadku zgłoszenia przez Kupującego wady towaru w ramach gwarancji, sprzedawca dokona odbioru towaru na swój koszt lub dokona naprawy towaru w miejscu, w którym towar się znajduje. Wyboru sposobu usunięcia wady i miejsca dokonania naprawy dokonuje sprzedawca.
4. Kupujący ma obowiązek wydania mebla, bądź jego reklamowanej części (demontażu dokonuje kupujący, o ile jest on możliwy i nie stwarza problemu) przedstawicielowi producenta lub kurierowi w celu przewiezienia ich do serwisu i naprawy. Wydawany przez kupującego mebel lub jego część musi być zabezpieczona w sposób uniemożliwiający jej uszkodzenie podczas transportu (folia, tektura, karton). W przypadku nieprzygotowania w podany sposób mebla do wysyłki towar nie będzie odbierany.
5. Nie wydanie zareklamowanego mebla kurierowi w podanym terminie (potwierdzonym przez obie strony), zgodnie z zasadami przedstawionymi w regulaminie sprzedawcy wiąże się z tym, że reklamowany mebel będzie trzeba dostarczyć do sprzedawcy na własny koszt.
6. Reklamacji nie podlegają wady wynikające z nieprawidłowego montażu i użytkowania towaru przez kupującego.
7. Zobowiązujemy się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
8. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym towarze.
9. Jeżeli reklamacja okaże się bezpodstawna wszelkie koszty związane z transportem pokrywa kupujący.
10. Czas na reklamację z tytułu rękojmi wynosi 2 lata, (rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców).
Adres do reklamacji:
Aldeko Rossa Krzysztof
Klasztorna 2:
98-400 Wieruszów
ID: 538473659
xxx xxx xxx