Prywatne
Model: Patrol
Poj. silnika: 2 800 cm³
Rok produkcji: 1990
Moc silnika: 115 KM
Paliwo: Diesel
Typ nadwozia: Terenowy
Przebieg: 295 000 km
Kolor: Zielony
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Szwajcaria
Kierownica: po lewej
Napęd: 4x4 (dołączany ręcznie)
Opis
Nissan Patrol GR Safari Y60 sprowadzony ze Szwajcarii po
kompletnej odbudowie.
Niezawodny terenowy klasyk Patrol GR w wersji Safari z wysokim dachem -idealny na wyprawy.
Rok produkcji 1990. W 2017 r. samochód przeszedł całkowitą odbudowę-odrestaurowanie. Został rozłożony i odbudowany w firmie Semak Off-Road Serwis. Przy odbudowie wymieniona skrzynia biegów. Teraz działa idealnie. Rama oczyszczona po piaskowaniu i kąpieli chemicznej. Podcięcie tyłu oraz stalowe zderzaki przód i tył wykonane przez firmę Fabryka4x4. Samochód posiada seryjny silnik 2,8 TD o mocy 115KM. Silnik zadbany i w bardzo dobrej kondycji. Auto posiada zestaw zawieszenia sprężyny i amortyzatory australijskiej firmy OLD MAN EMU: przód +2cale+podkładki pod sprężyny, tył +2cale+110kg. Na wyposażeniu:
- seryjny reduktor oraz oryginalna pełna blokada tylnego mostu,
- opony BF Goodrich Mud Terrain KM2 w rozmiarze 33x12,5x15 na felgach aluminiowych Melber Off Road ET+5, 8Jx15,
- oryginalne Nissan Patrol manualne sprzęgiełka przednich piast,
- bardzo solidny stalowy zderzak przedni z płytą pod wyciągarkę,
- na tylnych drzwiach unikatowy zapas, najlżejszy w rozmiarze 33cale - BF Goodrich Radial All Terrain 33x9,5x15 na feldze aluminiowej 6Jx15,
- drabinka (Fabryka4x4) na tylnych drzwiach,
- dodatkowo włączany ręcznie z kabiny wentylator chłodnicy,
- poszerzenia nadkoli,
- wymienione wszystkie elementy gumowe zawieszenia na wzmocnione polibusze,
- amortyzator skrętu OLD MAN EMU,
- odnowiony przedni most, polerowane i malowane kule, wymienione uszczelniacze,
- odporny na wibracje akumulator głębokiego rozładowania Optima Yellow 55Ah,
- instalacja elektryczna pozwalająca ładować dodatkowy akumulator w kabinie z seryjnego alternatora,
- progi stalowe zespolone z ramą, wykonanie firma Semak Off-Road,
- bardzo zadbane wnętrze,
- dwudzielna tylna kanapa,
- mały szyberdach i elektryczny wentylator do wymiany powietrza w kabinie,
- linki odciągowe przeciwgałęziowe do jazdy po lesie,
- halogeny dachowe z przodu i tylne oświetlenie robocze,
- owiewki przód i tył,
- w 2017 r. nowy lakier półmat ciemny oliwkowy,
- rama i nadwozie podwójnie zakonserwowane,
- radioodtwarzacz,
- nagłośnienie firmy Pioneer (7 głośników).
Samochód używany jedynie turystycznie, nigdy nie topiony. Model z minimum elektryki, niezawodny i doskonały na wyprawy. Zapraszam do oglądania w Krynicy- Zdrój
kompletnej odbudowie.
Niezawodny terenowy klasyk Patrol GR w wersji Safari z wysokim dachem -idealny na wyprawy.
Rok produkcji 1990. W 2017 r. samochód przeszedł całkowitą odbudowę-odrestaurowanie. Został rozłożony i odbudowany w firmie Semak Off-Road Serwis. Przy odbudowie wymieniona skrzynia biegów. Teraz działa idealnie. Rama oczyszczona po piaskowaniu i kąpieli chemicznej. Podcięcie tyłu oraz stalowe zderzaki przód i tył wykonane przez firmę Fabryka4x4. Samochód posiada seryjny silnik 2,8 TD o mocy 115KM. Silnik zadbany i w bardzo dobrej kondycji. Auto posiada zestaw zawieszenia sprężyny i amortyzatory australijskiej firmy OLD MAN EMU: przód +2cale+podkładki pod sprężyny, tył +2cale+110kg. Na wyposażeniu:
- seryjny reduktor oraz oryginalna pełna blokada tylnego mostu,
- opony BF Goodrich Mud Terrain KM2 w rozmiarze 33x12,5x15 na felgach aluminiowych Melber Off Road ET+5, 8Jx15,
- oryginalne Nissan Patrol manualne sprzęgiełka przednich piast,
- bardzo solidny stalowy zderzak przedni z płytą pod wyciągarkę,
- na tylnych drzwiach unikatowy zapas, najlżejszy w rozmiarze 33cale - BF Goodrich Radial All Terrain 33x9,5x15 na feldze aluminiowej 6Jx15,
- drabinka (Fabryka4x4) na tylnych drzwiach,
- dodatkowo włączany ręcznie z kabiny wentylator chłodnicy,
- poszerzenia nadkoli,
- wymienione wszystkie elementy gumowe zawieszenia na wzmocnione polibusze,
- amortyzator skrętu OLD MAN EMU,
- odnowiony przedni most, polerowane i malowane kule, wymienione uszczelniacze,
- odporny na wibracje akumulator głębokiego rozładowania Optima Yellow 55Ah,
- instalacja elektryczna pozwalająca ładować dodatkowy akumulator w kabinie z seryjnego alternatora,
- progi stalowe zespolone z ramą, wykonanie firma Semak Off-Road,
- bardzo zadbane wnętrze,
- dwudzielna tylna kanapa,
- mały szyberdach i elektryczny wentylator do wymiany powietrza w kabinie,
- linki odciągowe przeciwgałęziowe do jazdy po lesie,
- halogeny dachowe z przodu i tylne oświetlenie robocze,
- owiewki przód i tył,
- w 2017 r. nowy lakier półmat ciemny oliwkowy,
- rama i nadwozie podwójnie zakonserwowane,
- radioodtwarzacz,
- nagłośnienie firmy Pioneer (7 głośników).
Samochód używany jedynie turystycznie, nigdy nie topiony. Model z minimum elektryki, niezawodny i doskonały na wyprawy. Zapraszam do oglądania w Krynicy- Zdrój
ID: 896719617
xxx xxx xxx
Dodane 18 kwietnia 2024
Nissan Patrol GR Y60 Safari (wysoki dach) odrestaurowany na wyprawy
47 500 zł
do negocjacji
Użytkownik
Lokalizacja