Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Sport i Hobby
  3. Rowery
  4. Części rowerowe
  5. Części do rowerów elektrycznych
  6. Części do rowerów elektrycznych - Lubuskie
  7. Części do rowerów elektrycznych - Zielona Góra
NOWY BAFANG 750W zestaw konwersji roweru na elektryczny BBS02b central
NOWY BAFANG 750W zestaw konwersji roweru na elektryczny BBS02b central
NOWY BAFANG 750W zestaw konwersji roweru na elektryczny BBS02b central
NOWY BAFANG 750W zestaw konwersji roweru na elektryczny BBS02b central
NOWY BAFANG 750W zestaw konwersji roweru na elektryczny BBS02b central
NOWY BAFANG 750W zestaw konwersji roweru na elektryczny BBS02b central
NOWY BAFANG 750W zestaw konwersji roweru na elektryczny BBS02b central
NOWY BAFANG 750W zestaw konwersji roweru na elektryczny BBS02b central
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Stan: Nowe

Opis

Możliwa WYSYŁKA KURIEREM za pobraniem i z opcją SPRAWDZENIA ZAWARTOŚCI PRZY KURIERZE koszt 30zł - najbezpieczniejsza forma wysyłki.

Sprzedam nowy zestaw (stan 100% fabryczny, nieużywany) z silnikiem centralnym BAFANG 750W 48V (szczegóły specyfikacji silnika na dole ogłoszenia). Wg. mojej oceny to najrozsądniejsza droga do konwersji roweru na e-bike, jeśli myślisz nie tylko o jeździe po równej nawierzchni. Dla roweru MTB to moim zdaniem jedyny sensowny wybór. Silnik relatywnie bezawaryjny (w odróżnieniu od TSDZ2), moc w zupełności wystarczająca (więcej nawet wysokiej klasy rower na pełnym zawieszeniu nie powinien mieć moim zdaniem, bo nie był projektowany do wyższych prędkości, waga też nie jest bez znaczenia, mocniejsze silniki to "kowadło" które ciągniesz w tylnym kole). Silnik centralny przenosi napęd przez łańcuch, ma to oczywiście swoje minusy, ale niewątpliwą zaletą i przewagą nad hubami jest fakt, że dzięki przerzutkom nie ma górki pod którą będzie produkować ciepło zamiast jechać. Tam gdzie kilka razy mocniejszy hub (tym samym cięższy i prądożerny) będzie się grzał, bo za mała prędkość i za duże obciążenie, mid poradzi sobie bez problemu.
Kompatybilny ze standardowymi suportami 68mm, są też w zestawie dystanse do suportów 73mm, odpowiadając na pytania - tak, będzie pasować do każdego standardowego "górala" ;) do fulla, mtb, xc, trekkinga czy damki również. Dzięki temu zestawowi, możesz za ułamek ceny fabrycznego roweru, dać nowe życie swojemu staremu rowerowi. A nawet nieźle zaskoczyć niejednego posiadacza wypasionego ebajka!
Zestaw polubi się również ze starszymi konstrukcjami, napęd 7mio czy 8mio rzędowy będzie zaletą (szerszy, tańszy i mocnieszy łańcuch niż w napędach z większą ilością przełożeń).

Zestaw zawiera:

- SILNIK BAFANG BBS02B 48V 750W 160Nm - przystosowany do ciągłej pracy z mocą 750W, ale moc chwilowa, którą często sprzedawcy różnych silników podają bo ładniej wygląda to 1300W (wbudowany sterownik ma 25A, czyli przy naładowanej baterii moc max to 25A x 52V = 1300W), ważący tylko 4,8kg więc po konwersji nadal będziemy mieli rower którym nawet bez prądu da się bez problemu wrócić do domu.
- WYŚWIETLACZ C965A - posiada przyciski do sterowania bez odrywania ręki od kierownicy, 9 poziomów wspomagania, wspomaganie 6km/h do prowadzenia roweru i wszystkie niezbędne funkcje
- MANETKA do jazdy bez pedałowania (przydatna rzecz np. w terenie, o wiele łatwiej przejechać koleinę itp. na manetce niż pedałując)
- CZUJNIKI do klamek hamulców odcinające napęd przy hamowaniu (możliwa zamiana na klamki v-brake z czujnikami jeśli nie masz hydrauliki)
- ZĘBATKA 44T z osłoną - moim zdaniem takie przełożenie to rozsądny kompromis pomiędzy mocą a prędkością
- KORBY 2szt.
- BLOKADA OBROTU silnika w suporcie, oraz śruby do mocowania silnika i korb
- CZUJNIK PRĘDKOŚCI
- KABLE do połączenia wszystkiego
- LAMPA przód
- KLUCZE (ściągacz korb i klucz do przykręcenia silnika w suporcie)
- złączki XT60 do baterii, trytki, i naklejka jak ktoś chce wyglądać "road legal" ;)

Dodatkowo można dokupić: CZUJNIK ZMIANY BIEGÓW - podnoszący komfort jazdy i zabezpieczający przed zerwaniem łańcucha - do ustalenia.

Jest to wszystko poza baterią (będzie pasować każda 48V) co potrzebujesz do konwersji roweru na elektryczny. Poza założeniem złączki do baterii wszystko jest na wtyczki, nie wymaga lutowania ani żadnej tajemnej wiedzy ;)

Rower na takim zestawie objedzie bez problemu większość fabrycznych e-bajków, nie będzie wymagał odblokowania itp. drogich serwisowych operacji. Części zamienne są relatywnie tanie i dostępne. Na średniej jakości bidonowej baterii powinien robić spokojnie ponad 100km i osiągać jakieś 45km/h lub więcej w zależności od wielkości koła i kasety.

Wysyłka, lub odbiór osobisty w okolicach Nowogrodu Bobrzańskiego, lub Zielonej Góry.
WYSYŁKA KURIEREM za pobraniem i z opcją SPRAWDZENIA ZAWARTOŚCI PRZY KURIERZE koszt 30zł.
Napisz dane do wysyłki wraz z nr tel. dla kuriera (i mailem jeśli chcesz mieć opcję śledzenia przesyłki) to niezwłocznie wyślę.

Zwykła wysyłka kurierska 20zł.
Podaj nr tel. to oddzwonię jeśli chcesz pogadać.

Specyfikacja silnika:

Core Data
Position: Mid Motor
Construction: Geared Motor
Nominal Voltage: 48V
Rated Power: 750w
RPM: 130-150
Max Torque: 160 N.m
Efficiency: 85%
PAS SENSOR: Speed sensor
Shaft Standard: JIS
Mounting Parameters
Weight: 4.8 kg
Function
E-Brake:Yes
Gearsensor Function:Yes
Light Drive Capacity(DCV/W):6/3(max)
Further Specifications
Cadence (Pulses/Cycle):N/A
Reduction Ratio: 1:21.9
Magnet Poles:8
Noise: 55dB
Hall Sensor: optional
Connector: Waterproor
Tests & Certifications
IP-Code:IP 65
Cerifications: CE /UL / ROHS EN 14764
ID: 912235659

Skontaktuj się

Roman

Na OLX od luty 2018

Ostatnio online wczoraj o 20:44

Dodane 01 maja 2024

NOWY BAFANG 750W zestaw konwersji roweru na elektryczny BBS02b central

Tylko przedmiot

1 749 zł

Cena z Przesyłką OLX

Safety Badge

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon