Prywatne
Marka: Mercedes-Benz
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2022
Paliwo: Diesel
Przebieg: 500 km
Moc silnika: 240 KM
Liczba osi: 2
Kraj pochodzenia: Polska
Opis
Sprzedam nowy hakowiec mercedes Atego 1624 zabudowa KiNG 10 t, zarejestrowany gotowy od ręki, MOŻLIWOŚĆ SPRZEDAŻY Z KONTENERAMI
więcej info pod nr. telefonu 66*****10
Dane auta
Wersja podwozia
V1D Atego dystrybucyjny
V1WSTANDARD
C1S Rozstaw osi 3560 mm
Rozkład nacisków na osie
T3A Wariant wagowy 16.0 t (6.1/10.5)
Silnik
M2A Silnik OM 936, R6, 7,7 l, 175kW (238KM) 1000 Nm
Z5C OM 936
M5CWykonanie silnika Euro VI,D
M8Y Wstępny filtr paliwa stale umocow. do podw.
M8Z Układ podgrzewania paliwa
M5UHamulec silnikowy, system standardowy
Sprzęgło i skrzynia biegów
G1D Skrzynia biegów G 90-6/6.70-0.73
G5GMercedes PowerShift 3
G0K Program jazdy economy/power
N0S Przyst.odb.mocy MB 60-2c,MPA,poz.niska,niska Vobr.
Z5M Przystawka odbioru mocy, pojedyncza
Osie i zawieszenie osi
A1L Oś przednia 6,1 t
A2L Oś tylna, koło talerzowe 390, hipoidalna, 11,0 t
A2Z Blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi
A5R Przełożenie tylnej osi i = 3.909
Q1I Resor przedni 6,1 t, paraboliczny
C6Y Stabilizator osi tylnej, pod ramą
Opony i felgi
R1MFelgi stalowe 7.50 x 22.5
R0Z Osłony nakrętek kół
1.A. D38M16 10 2x 275/70 R 22,5 Prowadzacy Continental Hybrid HS3
2.A. D38M76 10 4x 275/70 R 22,5 Napedowy (M+S) Continental Hybrid HD3
Rama i elementy zabudowy ramy
C6D Przekładnia kierownicza ZF 8098
K0G Zbiornik paliwa 180 l, po lewej stronie
K3S Zbiornik AdBlue 35 l
K5M Zbiorniki, zamykane
K5S Osłona do dozowania AdBlue
K7IUkł. wyd. prawa str.ramy, rura wyprowadz. do wewn.
C8J Lamele przeciwrozbryzgowe w błotnikach
C7E Przednia belka przeciwwjazdowa (WE), stal
C7H Boczne osłony przeciwrowerowe
C7A Tylna belka przeciwwjazdowa
Q7B Hak do przyczepy firmy Ringfeder
Q7T Sprzęg przyczepowy G 145
Q8T Belka poprzeczna, sprzęg przyczepowy G145
Układ hamulcowy
B2A Hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej
B1B EPB z ABS i ASR
B1D Elektron. system zarządzania pow. (EAPU), Medium
B1F Podgrzew. do syst. rozdziału spręż. pow. APU/EAPU
B4A Czujnik wilgoci w układzie sprężonego powietrza
B5B Układ hamulcowy do przyczepy, 2-obwodowy
Zewnętrzna strona kabiny
F1P Kabina kierowcy typu S (dzienna)
F1X Kabina kier. S, 2,30 m, dach stand., tunel
F2U ClassicSpace
F4I Tylna ściana kabiny, z oknem
D8A Luk dachowy/ klapa wentylacyjna w dachu
F7V 2-stopniowe wejście do kabiny
F6I Lustro przednie podgrzewane
F6J Główne lustra, elektryczne, po stronie kierowcy
F5LOsłona przeciwsłoneczna zewnętrzna, przezroczysta
F8B 2 kluczyki z pilotem
F8E System zamków z zamkiem centralnym
Wnętrze kabiny
D1B Fotel kierowcy amortyzowany
D1MFotel pasażera sztywny, zwykły
D3X Obicia foteli, tkanina płaska
D5Y Dywaniki podłogowe, gumowe, po obu stronach
D4Y Roleta przeciwsłon. boczna, po stronie kierowcy
D4B Kokpit klasyczny
D4WElektr.sterow.szyby po stronie kierowcy i pasażera
J1A Zintegrowana tablica wskaźników 10,4 cm
J1O Tachograf cyfrowy 2 generacji, ADR
J1S Producent tachografu VDO
E6Z Sygnalizator ostrzegawczy jazdy wstecz
J5S Radio z wejściem USB i Bluetooth
J3N FleetBoard Eco Support
J8Y Przygotowanie do Truck Data Center 7
J9A Przygotowanie do montażu radia CB, 12 V, wnęka DIN
D6Y Filtr przeciwpyłkowy
D6F Klimatyzacja
D7MSchowki dachowe
D7P Półka na tunelu silnika, niska
D7WSchowek za skrzynką podstawową na tunelu silnika
Elektryka / Elektronika
E1E Akumulatory, 2 x 12 V/100 Ah, bezobsługowe
E0Y Pokrywa akumulatorów
E1N Alternator 28 V / 100 A
E0WParametr. ESP dla wys. ład, poz. 2
E7F Przewodowe zdalne sterowanie zawieszeniem pneumat
E6A Gniazdo przyczepy 24 V, 15-stykowe
L1C Światła do jazdy dziennej w technologii LED
L4Z Kratki ochronne na reflektorach, metalowe
L3E Reflektor roboczy, na tylnej ścianie wysoko
L2H Błyskające obrysówki boczne
L2P Światła obrysowe LED pojazdu
L9A Przygotow. do montażu obrotowych lamp ostrzeg.
L1Z Białe kierunkowskazy
L0A Oświetlenie zgodne z UN-R 48.06
S5A Ogranicznik prędkości 90 km/h / 56 mph, WE
S1D System stabilizacji toru jazdy
S1H Asyst. utrzymywania pojazdu na zadanym pasie jazdy
S1P Active Brake Assist
S5Z Tempomat
więcej info pod nr. telefonu 66*****10
Dane auta
Wersja podwozia
V1D Atego dystrybucyjny
V1WSTANDARD
C1S Rozstaw osi 3560 mm
Rozkład nacisków na osie
T3A Wariant wagowy 16.0 t (6.1/10.5)
Silnik
M2A Silnik OM 936, R6, 7,7 l, 175kW (238KM) 1000 Nm
Z5C OM 936
M5CWykonanie silnika Euro VI,D
M8Y Wstępny filtr paliwa stale umocow. do podw.
M8Z Układ podgrzewania paliwa
M5UHamulec silnikowy, system standardowy
Sprzęgło i skrzynia biegów
G1D Skrzynia biegów G 90-6/6.70-0.73
G5GMercedes PowerShift 3
G0K Program jazdy economy/power
N0S Przyst.odb.mocy MB 60-2c,MPA,poz.niska,niska Vobr.
Z5M Przystawka odbioru mocy, pojedyncza
Osie i zawieszenie osi
A1L Oś przednia 6,1 t
A2L Oś tylna, koło talerzowe 390, hipoidalna, 11,0 t
A2Z Blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi
A5R Przełożenie tylnej osi i = 3.909
Q1I Resor przedni 6,1 t, paraboliczny
C6Y Stabilizator osi tylnej, pod ramą
Opony i felgi
R1MFelgi stalowe 7.50 x 22.5
R0Z Osłony nakrętek kół
1.A. D38M16 10 2x 275/70 R 22,5 Prowadzacy Continental Hybrid HS3
2.A. D38M76 10 4x 275/70 R 22,5 Napedowy (M+S) Continental Hybrid HD3
Rama i elementy zabudowy ramy
C6D Przekładnia kierownicza ZF 8098
K0G Zbiornik paliwa 180 l, po lewej stronie
K3S Zbiornik AdBlue 35 l
K5M Zbiorniki, zamykane
K5S Osłona do dozowania AdBlue
K7IUkł. wyd. prawa str.ramy, rura wyprowadz. do wewn.
C8J Lamele przeciwrozbryzgowe w błotnikach
C7E Przednia belka przeciwwjazdowa (WE), stal
C7H Boczne osłony przeciwrowerowe
C7A Tylna belka przeciwwjazdowa
Q7B Hak do przyczepy firmy Ringfeder
Q7T Sprzęg przyczepowy G 145
Q8T Belka poprzeczna, sprzęg przyczepowy G145
Układ hamulcowy
B2A Hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej
B1B EPB z ABS i ASR
B1D Elektron. system zarządzania pow. (EAPU), Medium
B1F Podgrzew. do syst. rozdziału spręż. pow. APU/EAPU
B4A Czujnik wilgoci w układzie sprężonego powietrza
B5B Układ hamulcowy do przyczepy, 2-obwodowy
Zewnętrzna strona kabiny
F1P Kabina kierowcy typu S (dzienna)
F1X Kabina kier. S, 2,30 m, dach stand., tunel
F2U ClassicSpace
F4I Tylna ściana kabiny, z oknem
D8A Luk dachowy/ klapa wentylacyjna w dachu
F7V 2-stopniowe wejście do kabiny
F6I Lustro przednie podgrzewane
F6J Główne lustra, elektryczne, po stronie kierowcy
F5LOsłona przeciwsłoneczna zewnętrzna, przezroczysta
F8B 2 kluczyki z pilotem
F8E System zamków z zamkiem centralnym
Wnętrze kabiny
D1B Fotel kierowcy amortyzowany
D1MFotel pasażera sztywny, zwykły
D3X Obicia foteli, tkanina płaska
D5Y Dywaniki podłogowe, gumowe, po obu stronach
D4Y Roleta przeciwsłon. boczna, po stronie kierowcy
D4B Kokpit klasyczny
D4WElektr.sterow.szyby po stronie kierowcy i pasażera
J1A Zintegrowana tablica wskaźników 10,4 cm
J1O Tachograf cyfrowy 2 generacji, ADR
J1S Producent tachografu VDO
E6Z Sygnalizator ostrzegawczy jazdy wstecz
J5S Radio z wejściem USB i Bluetooth
J3N FleetBoard Eco Support
J8Y Przygotowanie do Truck Data Center 7
J9A Przygotowanie do montażu radia CB, 12 V, wnęka DIN
D6Y Filtr przeciwpyłkowy
D6F Klimatyzacja
D7MSchowki dachowe
D7P Półka na tunelu silnika, niska
D7WSchowek za skrzynką podstawową na tunelu silnika
Elektryka / Elektronika
E1E Akumulatory, 2 x 12 V/100 Ah, bezobsługowe
E0Y Pokrywa akumulatorów
E1N Alternator 28 V / 100 A
E0WParametr. ESP dla wys. ład, poz. 2
E7F Przewodowe zdalne sterowanie zawieszeniem pneumat
E6A Gniazdo przyczepy 24 V, 15-stykowe
L1C Światła do jazdy dziennej w technologii LED
L4Z Kratki ochronne na reflektorach, metalowe
L3E Reflektor roboczy, na tylnej ścianie wysoko
L2H Błyskające obrysówki boczne
L2P Światła obrysowe LED pojazdu
L9A Przygotow. do montażu obrotowych lamp ostrzeg.
L1Z Białe kierunkowskazy
L0A Oświetlenie zgodne z UN-R 48.06
S5A Ogranicznik prędkości 90 km/h / 56 mph, WE
S1D System stabilizacji toru jazdy
S1H Asyst. utrzymywania pojazdu na zadanym pasie jazdy
S1P Active Brake Assist
S5Z Tempomat
ID: 802207785
xxx xxx xxx
Dodane 29 kwietnia 2024
Nowy Hakowiec Mercedes Atego 1624 zabudowa 10t KP7
385 000 zł
Użytkownik
Lokalizacja