Firmowe
Rodzaj: Akcesoria
Stan: Nowe
Opis
OPAKOWANIE 205L
Qualitium Agri UTTO 10W/40 wyprodukowany
w technologii syntetycznej gwarantuje wyższą czystość układu smarowania o min. 25% -
w porównaniu do analogicznych olejów.
- zapewnia dokładne smarowanie pomiędzy współpracującymi elementami
- minimalizują ryzyko ewentualnych awarii
- optymalna praca przekładni, sprzęgieł i mokrych hamulców
- wykazuje doskonałe właściwości przeciwpienne
- charakteryzuje się stabilnością parametrów, jest odporny na
utlenianie
ZASTOSOWANIE:
- olej przekładniowo-hydrauliczny do maszyn rolniczych
i budowlanych
- do manualnych przekładni pracujących w bardzo trudnych
warunkach eksploatacji
- przekładnie hydrokinetyczne
- układy hydrauliczne
- mokre sprzęgła i hamulce
SPECYFIKACJE:
API: GL-4
SAE: 10W/40
PN-ISO 11158 HV
DIN 51 524 cz.3 HVLP
SPEŁNIA WYMAGANIA:
Allison C-4
Caterpillar TO-2; Deutz-Fahr
Ford ESN-M2C86-B, C
J.I Case MS 1206, 1207
John Deere JDM J20C
Kubota UDT Fluid; Komatsu
Massey Ferguson CMS M1141, M1143,
M1145
New Holland: M2C 134D (A,B,C)
Sperry Vickers/Eaton M2950S, I-286-S
Volvo VCE 1273.03, WB-101
ZF TE-ML 03E, 05F, 06K, 17E, 21F
Można stosować w pojazdach AGCO, BELARUS, CASE, CLASS, DEUTZ-FAHR, DRESSER,
FENDT, FIAT, HOLDER, HARVESTER,
HYUNDAI, JCB, JOHN DEERE, KUHN, KUBOTA, LAMBORGHINI, LANDINI, MARSHALL, MASSEY FERGUSON, MITSUBISHI,
NEW HOLLAND, PRONAR, RENAULT,
STEYER, URSUS, VERMEER, ZETOR i innych,
gdy zalecany jest olej tej klasy.
Qualitium Agri UTTO 10W/40 wyprodukowany
w technologii syntetycznej gwarantuje wyższą czystość układu smarowania o min. 25% -
w porównaniu do analogicznych olejów.
- zapewnia dokładne smarowanie pomiędzy współpracującymi elementami
- minimalizują ryzyko ewentualnych awarii
- optymalna praca przekładni, sprzęgieł i mokrych hamulców
- wykazuje doskonałe właściwości przeciwpienne
- charakteryzuje się stabilnością parametrów, jest odporny na
utlenianie
ZASTOSOWANIE:
- olej przekładniowo-hydrauliczny do maszyn rolniczych
i budowlanych
- do manualnych przekładni pracujących w bardzo trudnych
warunkach eksploatacji
- przekładnie hydrokinetyczne
- układy hydrauliczne
- mokre sprzęgła i hamulce
SPECYFIKACJE:
API: GL-4
SAE: 10W/40
PN-ISO 11158 HV
DIN 51 524 cz.3 HVLP
SPEŁNIA WYMAGANIA:
Allison C-4
Caterpillar TO-2; Deutz-Fahr
Ford ESN-M2C86-B, C
J.I Case MS 1206, 1207
John Deere JDM J20C
Kubota UDT Fluid; Komatsu
Massey Ferguson CMS M1141, M1143,
M1145
New Holland: M2C 134D (A,B,C)
Sperry Vickers/Eaton M2950S, I-286-S
Volvo VCE 1273.03, WB-101
ZF TE-ML 03E, 05F, 06K, 17E, 21F
Można stosować w pojazdach AGCO, BELARUS, CASE, CLASS, DEUTZ-FAHR, DRESSER,
FENDT, FIAT, HOLDER, HARVESTER,
HYUNDAI, JCB, JOHN DEERE, KUHN, KUBOTA, LAMBORGHINI, LANDINI, MARSHALL, MASSEY FERGUSON, MITSUBISHI,
NEW HOLLAND, PRONAR, RENAULT,
STEYER, URSUS, VERMEER, ZETOR i innych,
gdy zalecany jest olej tej klasy.
ID: 907010400
xxx xxx xxx