Firmowe
Rodzaj: Akcesoria
Stan: Nowe
Opis
SPECYFIKACJE:
SAE: 5W/30
API: SM/SL/CF
ACEA: A3/B3; A3/B4
ZASTOSOWANIE:
- samochody osobowe i lekkie dostawcze,
- do silników benzynowych i Diesla,
- silniki z turbodoładowaniem i wtryskiem bezpośrednim,
- można także stosować w samochodach z silnikami zasilanymi gazem LPG,
- trudne warunki pracy - jak częsta jazda po autostradzie
czy w ruchu miejskim.
ZALETY:
Olej Qualitium Protec 5W/30 zapewnia mniejsze zużycie elementów silnika w wysokich temperaturach pracy, nawet do 15% - w porównaniu do analogicznych
olejów,
- zapewnia skuteczną ochronę tłoków w wysokich temperaturach,
- szybki dopływ do węzłów smarowania w bardzo niskich
temperaturach otoczenia - w trudnych warunkach zimo-
wych
- przyczynia się do oszczędności paliwa - poprzez redukcję
tarcia
- wyróżnia się doskonałą odpornością na utlenianie
- pozwala na uzyskanie maksymalnych osiągów silnika
- zapobiega osadzaniu się zanieczyszczeń w silniku.
SPEŁNIA WYMAGANIA:
Mercedes-Benz: 229.3
BMW: Longlife-01
Volkswagen: 500..
Renault: RN0710
Można stosować w pojazdach:
AUDI, BMW, CHEVROLET, CHRYSLER,
CITROEN, DACIA, DAEWOO, FIAT,
FORD, HONDA, HYUNDAI, KIA, ŁADA,
MAZDA, MERCEDES, MITSUBISHI,
NISSAN, OPEL, PEUGEOT, RENAULT,
ROVER, SAAB, SEAT, SKODA, SUB-
ARU, SUZUKI, TOYOTA, VOLKSWA-
GEN, VOLVO i innych, gdy zalecany jest
olej tej klasy.
Parametry:
Lepkość kinematyczna (w temp. 100oC, mm2/s) 11.5
Wskaźnik lepkości 164
Temperatura zapłonu (tygiel otwarty, oC) 224
Temperatura płynięcia (oC) -39
Liczba zasadowa (mg KOH/g) 10.3
SAE: 5W/30
API: SM/SL/CF
ACEA: A3/B3; A3/B4
ZASTOSOWANIE:
- samochody osobowe i lekkie dostawcze,
- do silników benzynowych i Diesla,
- silniki z turbodoładowaniem i wtryskiem bezpośrednim,
- można także stosować w samochodach z silnikami zasilanymi gazem LPG,
- trudne warunki pracy - jak częsta jazda po autostradzie
czy w ruchu miejskim.
ZALETY:
Olej Qualitium Protec 5W/30 zapewnia mniejsze zużycie elementów silnika w wysokich temperaturach pracy, nawet do 15% - w porównaniu do analogicznych
olejów,
- zapewnia skuteczną ochronę tłoków w wysokich temperaturach,
- szybki dopływ do węzłów smarowania w bardzo niskich
temperaturach otoczenia - w trudnych warunkach zimo-
wych
- przyczynia się do oszczędności paliwa - poprzez redukcję
tarcia
- wyróżnia się doskonałą odpornością na utlenianie
- pozwala na uzyskanie maksymalnych osiągów silnika
- zapobiega osadzaniu się zanieczyszczeń w silniku.
SPEŁNIA WYMAGANIA:
Mercedes-Benz: 229.3
BMW: Longlife-01
Volkswagen: 500..
Renault: RN0710
Można stosować w pojazdach:
AUDI, BMW, CHEVROLET, CHRYSLER,
CITROEN, DACIA, DAEWOO, FIAT,
FORD, HONDA, HYUNDAI, KIA, ŁADA,
MAZDA, MERCEDES, MITSUBISHI,
NISSAN, OPEL, PEUGEOT, RENAULT,
ROVER, SAAB, SEAT, SKODA, SUB-
ARU, SUZUKI, TOYOTA, VOLKSWA-
GEN, VOLVO i innych, gdy zalecany jest
olej tej klasy.
Parametry:
Lepkość kinematyczna (w temp. 100oC, mm2/s) 11.5
Wskaźnik lepkości 164
Temperatura zapłonu (tygiel otwarty, oC) 224
Temperatura płynięcia (oC) -39
Liczba zasadowa (mg KOH/g) 10.3
ID: 905531083
xxx xxx xxx