Firmowe
Opis
ORBITROL OSPC 160 ON z WAŁKIEM KIEROWNICZYM O DŁUGOŚCI 165mm
[7106]
Zestaw w którego skład wchodzi:
Wzmacniany Orbitrol OSPC 160 ON [0218]
WAŁEK ORBITROLA ŚREDNI DŁUGOŚĆ 165mm [1346]
WZMACNIANY ORBITROL OSPC 160 ON WAŁEK 165 KOLUMNA
WZMACNIANY ORBITROL OSPC 160 ON
[0218]
Zastosowanie:
Doskonale sprawdza się w maszynach i urządzeniach zasilanych hydraulicznie.
Może być wykorzystywany w rolnictwie, sadownictwie, leśnictwie czy budownictwie.
Orbitrol OSPC 160 ON ma za zadanie sterowanie hydraulicznym układem kierowniczym w ciągnikach rolniczych, koparkach, kombajnach, widlakach i maszynach budowlanych.
Zastosowanie w ciągnikach:
URSUS: C-385 , C-385A , 902 , 912 , 914, 1202 , 1204 , 1212 ; 1214
ZETOR: 8011, 8111, 8045, 8145
NEW HOLLAND TD: 50*********** 60D , 70D , 80D , 90D , 95D
CASE IH: JX 55, 60************* 80, 85, 90, 95
Dane techniczne:
Orbitrol 160 ON (OPEN NORMALLY) – w momencie gdy kierownica nie zmienia położenia, olej porusza się w układzie i przepływa przez orbitrol, powrót i spływa do zbiornika nie powodując nadmiernego obciążenia pompy.
Przyłącza: P , T , A , B gwinty wewnętrzne [BSP]: 1/2"
Mocowanie kolumny kierownicy: 4x śruba M10 - 16mm
Ustawienie zaworów: przelewowy 160bar , szokowe 240bar
Objętość geometryczna: 160cm3/obr.
Zalecany przepływ oleju w układzie: od 12 do 18L/min.
Materiał: żeliwo
WAŁEK ORBITROLA ŚREDNI DŁUGOŚĆ 165mm
[1346]
Zastosowanie:
Posiada szerokie zastosowanie w układach hydraulicznych w rolnictwie, sadownictwie, leśnictwie, budownictwie i szeroko pojętym przemyśle.
Wałek pasuje do wszystkich typów orbitroli (ON, CN, LS).
Dane techniczne:
Ilość frezów na końcówce wałka: 12
Szerokość końcówki frezowanej: 20mm
Długość całkowita wałka: 165mm
Szerokość końcówki gładkiej: 25mm
Długość końcówki gładkiej: 28mm
Zalety naszych orbitroli:
praca bez szarpania kierownicą , płynne oraz lekkie kierowanie przy bardzo obciążonej osi , dzięki wzmacnianej , precyzyjnej konstrukcji nie powodującej przecieków.
każdy orbitrol posiada opisane przyłącza: P , T , A , B , co zapewnia prawidłowe podłączenie do układu
umożliwia sterowanie pojazdem nawet w trakcie awarii , przy holowaniu pojazdu.
[7106]
Zestaw w którego skład wchodzi:
Wzmacniany Orbitrol OSPC 160 ON [0218]
WAŁEK ORBITROLA ŚREDNI DŁUGOŚĆ 165mm [1346]
WZMACNIANY ORBITROL OSPC 160 ON WAŁEK 165 KOLUMNA
WZMACNIANY ORBITROL OSPC 160 ON
[0218]
Zastosowanie:
Doskonale sprawdza się w maszynach i urządzeniach zasilanych hydraulicznie.
Może być wykorzystywany w rolnictwie, sadownictwie, leśnictwie czy budownictwie.
Orbitrol OSPC 160 ON ma za zadanie sterowanie hydraulicznym układem kierowniczym w ciągnikach rolniczych, koparkach, kombajnach, widlakach i maszynach budowlanych.
Zastosowanie w ciągnikach:
URSUS: C-385 , C-385A , 902 , 912 , 914, 1202 , 1204 , 1212 ; 1214
ZETOR: 8011, 8111, 8045, 8145
NEW HOLLAND TD: 50*********** 60D , 70D , 80D , 90D , 95D
CASE IH: JX 55, 60************* 80, 85, 90, 95
Dane techniczne:
Orbitrol 160 ON (OPEN NORMALLY) – w momencie gdy kierownica nie zmienia położenia, olej porusza się w układzie i przepływa przez orbitrol, powrót i spływa do zbiornika nie powodując nadmiernego obciążenia pompy.
Przyłącza: P , T , A , B gwinty wewnętrzne [BSP]: 1/2"
Mocowanie kolumny kierownicy: 4x śruba M10 - 16mm
Ustawienie zaworów: przelewowy 160bar , szokowe 240bar
Objętość geometryczna: 160cm3/obr.
Zalecany przepływ oleju w układzie: od 12 do 18L/min.
Materiał: żeliwo
WAŁEK ORBITROLA ŚREDNI DŁUGOŚĆ 165mm
[1346]
Zastosowanie:
Posiada szerokie zastosowanie w układach hydraulicznych w rolnictwie, sadownictwie, leśnictwie, budownictwie i szeroko pojętym przemyśle.
Wałek pasuje do wszystkich typów orbitroli (ON, CN, LS).
Dane techniczne:
Ilość frezów na końcówce wałka: 12
Szerokość końcówki frezowanej: 20mm
Długość całkowita wałka: 165mm
Szerokość końcówki gładkiej: 25mm
Długość końcówki gładkiej: 28mm
Zalety naszych orbitroli:
praca bez szarpania kierownicą , płynne oraz lekkie kierowanie przy bardzo obciążonej osi , dzięki wzmacnianej , precyzyjnej konstrukcji nie powodującej przecieków.
każdy orbitrol posiada opisane przyłącza: P , T , A , B , co zapewnia prawidłowe podłączenie do układu
umożliwia sterowanie pojazdem nawet w trakcie awarii , przy holowaniu pojazdu.
ID: 721693704
xxx xxx xxx