Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Muzyka i Edukacja
  3. Książki
  4. Książki naukowe
  5. Książki naukowe - Kujawsko-pomorskie
  6. Książki naukowe - Brzozie
Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych
Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Rok wydania: 2011

  • Okładka: Miękka

  • Stan: Używane

  • Rodzaj: Ekonomia

Opis

"Bądź otwarty, bądź przejrzysty, bądź autentyczny" - to mantra współczesnego przywództwa, ale rzadko widać jej faktyczne zastosowanie w firmach. Tradycyjnie biznes opiera się na kontroli i trudno jest zmienić dotychczasowy sposób funkcjonowania wprowadzając otwartość, choć nowy porządek świata tego wymaga.

Autorka książki Charlene Li pokazuje, jak wykorzystać moc mediów społecznych, by stać się otwartym i nie stracić przy tym kontroli nad wewnętrznymi i zewnętrznymi relacjami organizacji. Dowodzi, że firma nie powinna przystępować do nawiązywania otwartych relacji bez wypracowania jasnych wytycznych dotyczących jej obecności na forum społecznym, Potrzebne jest bowiem precyzyjne określenie oczekiwań w stosunku do tych nowych relacji oraz wprowadzenie nowych zasad komunikacji. Samo otwarcie się i pozwolenie, by sprawy toczyły się własnym torem grozi pogrążeniem się w chaosie. Otwartość wymaga większego - nie mniejszego - rygoru i wysiłku niż sprawowanie kontroli w tradycyjny sposób.

Opierając się na konkretnych przykładach z wielu krajów i różnych gałęzi przemysłu, autorka wskazuje, jak właściwie wprowadzić otwartość w relacjach zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji, oraz omawia strategie i procedury służące osiągnięciu tego celu, które zostały pomyślnie wdrożone przez szereg organizacji.

"Żyjesz w przyjaźni z Facebookiem i Twitterem czy trzęsiesz się na myśl o nich? Niezależnie od Twoich odczuć, potrzebujesz nowych strategii przywódczych, by zrozumieć dzisiejszy świat opanowany przez media społeczne. Mądra] praktyczna i wciągająca książka Charlene Li pokazuje, jak sobie z tym poradzić"

Rosabeth Moss Kanter
profesor Harvard Business School
dyrektor Harvard Advanced Leadership lnitiative

Objaśnienie do stanu: Widoczne ślady używania

Książki posiadające drobne ślady użytkowania, które nie wpływają na zawartość i nie utrudniają czytania (przybrudzenia, zagięcia, inne).
ID: 910721171

Skontaktuj się

Rafał

Na OLX od styczeń 2024

Ostatnio online dziś o 17:42

xxx xxx xxx

Dodane 10 maja 2024

Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych

Tylko przedmiot

15 zł

Cena z Przesyłką OLX

Safety Badge

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon