Prywatne
Stan: Nowe
Opis
Dziś, po wielu testach, modyfikacjach, wizytach elektryków, próbach na różnych materiałach z tworzywa sztucznego mogę Ci zaoferować zestaw, który pewnie rozwiąże Twoje i wielu innych ludzi problemy.
Mam dla Ciebie rozwiązanie na ciągle zrywane zębatki jak w moim przypadku.
Zestaw zawiera:
1. Zębatka mała (widoczna na ostatnim zdjęciu).
2. Zębatka duża z pięciokątem, ostatnia, na której montujesz kolo.
3. Moduł elektryczny do płynnego startu wytrzymujący natężenie powyżej 30A, urządzenie z wyświetlaczem, które konfigurujesz według uznania.
W innej opcji możesz zakupić sam moduł lub moduł z jedną zębatką.
Jeśli kolejny raz musisz kupić przekładnię, bo tamta się zerwała, to wiedz, że zawsze, ale to zawsze zrywają się te same zęby..
Zdjęcia moich trofeów o czymś świadczą, dlatego w tym roku postanowiłem skończyć temat zakupu kolejnej przekładni za 200 złotych, tylko wziąć sprawy w swoje ręce..
Gdyby jeszcze nie przekonały Cie zdjęcia, które na pewno już obejrzałeś, obejrzyj proszę filmik z ostatnich testów, gdzie sam zauważysz, ze rusza on trochę inaczej jak wcześniej. Zwróć uwagę, ze można tez spokojnie ruszyć z 2 biegu i tez jest w porządku.
Filmik jest w zasadzie z pełnym obciążeniem, czyli około 50kg, a miedzy nami powiem, ze sam do niego wsiadłem i przy 80kg tez dal rade. :)
https:// youtu.be/mGNaw_UZtLI
https:// youtu.be/Rv44Tvfq2D0
https:// youtu.be/N-LKEjp_IeA
https:// youtu.be/o_vOcjpAqdo
https:// youtu.be/tYbOcikbgl4
https:// youtu.be/GYXfqhUlyMI
Podsumowując: to, co Ci dziś oferuje, to efekt mojej pracy poczynając od maja, produkując kompletnie nowe zębatki, tworzenie całkowicie nowej instalacji, a potem przywrócenie jej z powrotem do fabrycznej, bo nie zdało to jednak egzaminu i się grzało.
Ostatnim krokiem było zamówienie kolejnego modułu opóźniającego start, który możesz ustawić, w ile sekund samochodzik ma osiągnąć pełna moc i ile % mocy ma być na starcie. Urządzenie ma wejście na dosłownie 4 kable i wyświetlacz, na którym widać ustawienia, a schemat podłączenia obliguje się przesłać Tobie po zakupie i gwarantuje Ci, nie będziesz musiał jeździć z samochodzikiem do elektryka jak w moim przypadku - powiem Ci dokładnie, gdzie co podłączyć.
Moje rozwiązanie nie zmusza Cie w ogóle do rozbierania lewarka i kostki, a montujesz je pod maska przy akumulatorze.
W razie potrzeby możesz tez zmniejszyć moc maksymalna np. do 70%, wtedy autko jedzie mniej więcej tempem pieszego na 2 biegu.
Masz jakieś pytania? Napisz, chętnie pomogę i doradzę. Jesteś poważnie zainteresowany? Zostaw swój numer telefonu, oddzwonię.
Pozdrawiam. Marcin.
Mam dla Ciebie rozwiązanie na ciągle zrywane zębatki jak w moim przypadku.
Zestaw zawiera:
1. Zębatka mała (widoczna na ostatnim zdjęciu).
2. Zębatka duża z pięciokątem, ostatnia, na której montujesz kolo.
3. Moduł elektryczny do płynnego startu wytrzymujący natężenie powyżej 30A, urządzenie z wyświetlaczem, które konfigurujesz według uznania.
W innej opcji możesz zakupić sam moduł lub moduł z jedną zębatką.
Jeśli kolejny raz musisz kupić przekładnię, bo tamta się zerwała, to wiedz, że zawsze, ale to zawsze zrywają się te same zęby..
Zdjęcia moich trofeów o czymś świadczą, dlatego w tym roku postanowiłem skończyć temat zakupu kolejnej przekładni za 200 złotych, tylko wziąć sprawy w swoje ręce..
Gdyby jeszcze nie przekonały Cie zdjęcia, które na pewno już obejrzałeś, obejrzyj proszę filmik z ostatnich testów, gdzie sam zauważysz, ze rusza on trochę inaczej jak wcześniej. Zwróć uwagę, ze można tez spokojnie ruszyć z 2 biegu i tez jest w porządku.
Filmik jest w zasadzie z pełnym obciążeniem, czyli około 50kg, a miedzy nami powiem, ze sam do niego wsiadłem i przy 80kg tez dal rade. :)
https:// youtu.be/mGNaw_UZtLI
https:// youtu.be/Rv44Tvfq2D0
https:// youtu.be/N-LKEjp_IeA
https:// youtu.be/o_vOcjpAqdo
https:// youtu.be/tYbOcikbgl4
https:// youtu.be/GYXfqhUlyMI
Podsumowując: to, co Ci dziś oferuje, to efekt mojej pracy poczynając od maja, produkując kompletnie nowe zębatki, tworzenie całkowicie nowej instalacji, a potem przywrócenie jej z powrotem do fabrycznej, bo nie zdało to jednak egzaminu i się grzało.
Ostatnim krokiem było zamówienie kolejnego modułu opóźniającego start, który możesz ustawić, w ile sekund samochodzik ma osiągnąć pełna moc i ile % mocy ma być na starcie. Urządzenie ma wejście na dosłownie 4 kable i wyświetlacz, na którym widać ustawienia, a schemat podłączenia obliguje się przesłać Tobie po zakupie i gwarantuje Ci, nie będziesz musiał jeździć z samochodzikiem do elektryka jak w moim przypadku - powiem Ci dokładnie, gdzie co podłączyć.
Moje rozwiązanie nie zmusza Cie w ogóle do rozbierania lewarka i kostki, a montujesz je pod maska przy akumulatorze.
W razie potrzeby możesz tez zmniejszyć moc maksymalna np. do 70%, wtedy autko jedzie mniej więcej tempem pieszego na 2 biegu.
Masz jakieś pytania? Napisz, chętnie pomogę i doradzę. Jesteś poważnie zainteresowany? Zostaw swój numer telefonu, oddzwonię.
Pozdrawiam. Marcin.
ID: 548356429
xxx xxx xxx
Dodane 05 maja 2024
Peg Perego Gaucho - zębatka + moduł płynnego startu, nie przekładnia
220 zł
Lokalizacja