Prywatne
Stan: Nowe
Opis
Nowy silnik Polini Thor 260. Czas wysyłki z Polski 24h.
Polini Thor oficjalnie prezentuje najnowszy model silnika THOR 260, to kompaktowy i wydajny silnik paralotniowy, który wyróżnia się bogatym momentem obrotowym. Został stworzony z myślą o użytkownikach poszukujących przygód, nie rezygnując z dynamicznego charakteru.
Nowy silnik został zaprojektowany z myślą o funkcjonalności, wszechstronności użytkowania, zwiększonej niezawodności i zmniejszonych kosztach serwisowych. Polini Thor 260 spełnia oczekiwania idealnego silnika do długodystansowych lotów, stanowiąc prawdziwe połączenie wydajności i płynnej pracy.
Płynność i regularność są kluczowe dla przyjemności z lotu na długich dystansach. Polini Thor 260, chłodzony jest cieczą, zapewnia płynną, regularną moc oraz komfort w locie dzięki redukcji wibracji poprzez wałek przeciwwagowy.
Bezpieczny lot i niskie zużycie paliwa.
Silnik Polini Thor 260 został zaprojektowany jako zrównoważony silnik "cruise" o większej niezawodności i niższym zużyciu paliwa. Waży 21 kg (z chłodnicą), oferując stabilność i moc. Generuje 36 KM przy 8000 obr./min oraz ciąg 105 kg przy użyciu śmigła o średnicy 160 cm.
Zużycie paliwa wynosi jedynie 3,5 litra na godzinę przy 4500 obr./min, co odpowiada około 30 kg ciągu statycznego, średniej wartości dla lotu poziomego.
System chłodzenia
Chłodzenie silnika Polini Thor 260 oparte jest na kompaktowej chłodnicy, zmniejszającej wagę podczas startu i poprawiającej aerodynamikę lotu.
System mocujący
Obecnie wszystkie modele silników Thor firmy Polini korzystają z tego samego systemu montażu, ułatwiając produkcję i zmniejszając koszty. Piloci mogą swobodnie zmieniać modele Thor bez konieczności wymiany ramy.
Wykorzystanie
Silnik Polini Thor 260 jest wyposażony w elektryczny rozrusznik oraz ręczny rozrusznik "Flash starter".
Dzięki doskonałemu kompromisowi między niezawodnością a mocą, silnik Thor 260 cechuje maksymalną wszechstronność i może być montowany zarówno w jednoosobowych, jak i dwuosobowych trajkach oraz wózkach typu delta.
Nowy THOR 260 dostępny jest z dwiema różnymi redukcjami przekładni:
2.8 (polecany do śmigieł do 140 cm)
3.2 (dla śmigieł dłuższych niż 140 cm).
Odnośniki dotyczące tabeli:
*Wartości mierzone na poziomie morza przy standardowej atmosferze. Wartości ciągu i zużycia mogą się różnić w zależności od temperatury powietrza i gęstości.
**E5 oznacza rodzaj benzyny, który może być używany. E5 = benzyna bezołowiowa 95 oktanów do 5% etanolu. Ten symbol jest wyświetlany na wszystkich dystrybutorach benzyny w Europie.
Polini Thor oficjalnie prezentuje najnowszy model silnika THOR 260, to kompaktowy i wydajny silnik paralotniowy, który wyróżnia się bogatym momentem obrotowym. Został stworzony z myślą o użytkownikach poszukujących przygód, nie rezygnując z dynamicznego charakteru.
Nowy silnik został zaprojektowany z myślą o funkcjonalności, wszechstronności użytkowania, zwiększonej niezawodności i zmniejszonych kosztach serwisowych. Polini Thor 260 spełnia oczekiwania idealnego silnika do długodystansowych lotów, stanowiąc prawdziwe połączenie wydajności i płynnej pracy.
Płynność i regularność są kluczowe dla przyjemności z lotu na długich dystansach. Polini Thor 260, chłodzony jest cieczą, zapewnia płynną, regularną moc oraz komfort w locie dzięki redukcji wibracji poprzez wałek przeciwwagowy.
Bezpieczny lot i niskie zużycie paliwa.
Silnik Polini Thor 260 został zaprojektowany jako zrównoważony silnik "cruise" o większej niezawodności i niższym zużyciu paliwa. Waży 21 kg (z chłodnicą), oferując stabilność i moc. Generuje 36 KM przy 8000 obr./min oraz ciąg 105 kg przy użyciu śmigła o średnicy 160 cm.
Zużycie paliwa wynosi jedynie 3,5 litra na godzinę przy 4500 obr./min, co odpowiada około 30 kg ciągu statycznego, średniej wartości dla lotu poziomego.
System chłodzenia
Chłodzenie silnika Polini Thor 260 oparte jest na kompaktowej chłodnicy, zmniejszającej wagę podczas startu i poprawiającej aerodynamikę lotu.
System mocujący
Obecnie wszystkie modele silników Thor firmy Polini korzystają z tego samego systemu montażu, ułatwiając produkcję i zmniejszając koszty. Piloci mogą swobodnie zmieniać modele Thor bez konieczności wymiany ramy.
Wykorzystanie
Silnik Polini Thor 260 jest wyposażony w elektryczny rozrusznik oraz ręczny rozrusznik "Flash starter".
Dzięki doskonałemu kompromisowi między niezawodnością a mocą, silnik Thor 260 cechuje maksymalną wszechstronność i może być montowany zarówno w jednoosobowych, jak i dwuosobowych trajkach oraz wózkach typu delta.
Nowy THOR 260 dostępny jest z dwiema różnymi redukcjami przekładni:
2.8 (polecany do śmigieł do 140 cm)
3.2 (dla śmigieł dłuższych niż 140 cm).
Odnośniki dotyczące tabeli:
*Wartości mierzone na poziomie morza przy standardowej atmosferze. Wartości ciągu i zużycia mogą się różnić w zależności od temperatury powietrza i gęstości.
**E5 oznacza rodzaj benzyny, który może być używany. E5 = benzyna bezołowiowa 95 oktanów do 5% etanolu. Ten symbol jest wyświetlany na wszystkich dystrybutorach benzyny w Europie.
ID: 912814970
xxx xxx xxx
Dodane 30 kwietnia 2024
Polini Thor 260 silnik paralotniowy
17 500 zł
Użytkownik
Lokalizacja