Prywatne
Numer VIN: WVWZZZ9NZ2Y013505
Model: Polo
Poj. silnika: 1 400 cm³
Rok produkcji: 2001
Moc silnika: 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ nadwozia: Hatchback
Przebieg: 260 000 km
Kolor: Niebieski
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Niemcy
Kierownica: po lewej
Opis
Sprzedam Polo 1.4TDI
Przegląd do 09.09.2024.
OC do 13.09.2024.
Auto sprowadzone z niemiec ok 2lat temu.
Było to moje prywatne auto na dojazdy do pracy. Niskie spalanie, maksymalnie pali 6.5l, minimalnie ok 4l, średnio kolo 5l.
Jeszcze w niemczech był zrobiony rozrząd i pasek wygląda bardzo świeżo więc jest to z głowy.
Podczas mojego użytkowania z takich rzeczy eksploatacyjnych uszczelniłem pokrywę zaworów, i króciec płynu chłodniczego przy nagrzewnicy (zamontowany z nowszego modelu, powszechna usterka 1.4tdi)
Auto widać, ze jest po bardziej i mniej udanych próbach doskonalenia lakieru przez poprzedniego właściciela, widać to na drzwiach kierowcy, ja oczyściłem auto jednostopniową pasta polerską one step ADBL, i mimo wszystko, na komplecie alufelg wygląda i prezentuje się dość ładnie.
Po za tym z wyposażenia mechanicznego i wewnętrznego auto posiada:
-radio pioneer z aux
-fotele ala kubełkowe
-lampy soczewkowe z ringami po polerce depo
-sprawny szyberdach
-zawieszenie gwintowane KW
-felgi 17cali alloy z audi TT, aktualnie na przodzie są stalówki ponieważ jedna opona została uszkodzona i żeby był komplet alufelg na aucie trzeba kupić dwie oponki.
-wydech prawie przelotowy, posiada na końcu mały wydeszek, Polo jest dość głośne, jak na 1.4tdi (dokładam oryginalny wydech nowy pół roczny)
-dorzucam łączniki stabilizatora i gumy (nie zdążyłem jeszcze założyć)
-nowy akumulator
Jeżeli chodzi o rdze na aucie, podłoga, progi, podłużnice są ZDROWE.
Auto ma przerdzewiały błotnik lewy przedni (był zatkany odpływ szyberdachu i zbierała się tam woda, zostało to naprawione i udrożnione w aucie jest SUCHO.
Pod kołem zapasowym, były takie okrągłe gumy, dookoła nich przerdzewiało, wszystko zostało zeszlifowane do gołej blachy i pokryte specjalnym reaktywnym podkładem i zabezpieczone matą bitumiczną.
Z tego co pamiętam aby wszystko w autku mechanicznie było na cacy warto zrobić jeszcze
-guma na przegubie
-guma poduszko silnika
-uszczelnienie chłodniczki oleju pod filtrem oleju.
Drobnostki ale warto myślę te usterki zlikwidować.
Auto przeszło 2 przeglądy, zawsze z powodzeniem.
Jeżeli ktoś szuka auta rodzinnego, dla żony, babci, cioci, to raczej nie ta sztuka, to auto jest niskie, twarde i dosyć głośne. Aczkolwiek by wrócić do normalnego miejskiego auta, można zamontować oryginalny wydech (który dołączam do auta) i podnieść do góry dzięki regulowanemu gwintowanemu zawieszeniu KW.
Jeżeli masz jakieś pytania, zadzwoń.
Cena oczywiście jest do negocjacji.
Przegląd do 09.09.2024.
OC do 13.09.2024.
Auto sprowadzone z niemiec ok 2lat temu.
Było to moje prywatne auto na dojazdy do pracy. Niskie spalanie, maksymalnie pali 6.5l, minimalnie ok 4l, średnio kolo 5l.
Jeszcze w niemczech był zrobiony rozrząd i pasek wygląda bardzo świeżo więc jest to z głowy.
Podczas mojego użytkowania z takich rzeczy eksploatacyjnych uszczelniłem pokrywę zaworów, i króciec płynu chłodniczego przy nagrzewnicy (zamontowany z nowszego modelu, powszechna usterka 1.4tdi)
Auto widać, ze jest po bardziej i mniej udanych próbach doskonalenia lakieru przez poprzedniego właściciela, widać to na drzwiach kierowcy, ja oczyściłem auto jednostopniową pasta polerską one step ADBL, i mimo wszystko, na komplecie alufelg wygląda i prezentuje się dość ładnie.
Po za tym z wyposażenia mechanicznego i wewnętrznego auto posiada:
-radio pioneer z aux
-fotele ala kubełkowe
-lampy soczewkowe z ringami po polerce depo
-sprawny szyberdach
-zawieszenie gwintowane KW
-felgi 17cali alloy z audi TT, aktualnie na przodzie są stalówki ponieważ jedna opona została uszkodzona i żeby był komplet alufelg na aucie trzeba kupić dwie oponki.
-wydech prawie przelotowy, posiada na końcu mały wydeszek, Polo jest dość głośne, jak na 1.4tdi (dokładam oryginalny wydech nowy pół roczny)
-dorzucam łączniki stabilizatora i gumy (nie zdążyłem jeszcze założyć)
-nowy akumulator
Jeżeli chodzi o rdze na aucie, podłoga, progi, podłużnice są ZDROWE.
Auto ma przerdzewiały błotnik lewy przedni (był zatkany odpływ szyberdachu i zbierała się tam woda, zostało to naprawione i udrożnione w aucie jest SUCHO.
Pod kołem zapasowym, były takie okrągłe gumy, dookoła nich przerdzewiało, wszystko zostało zeszlifowane do gołej blachy i pokryte specjalnym reaktywnym podkładem i zabezpieczone matą bitumiczną.
Z tego co pamiętam aby wszystko w autku mechanicznie było na cacy warto zrobić jeszcze
-guma na przegubie
-guma poduszko silnika
-uszczelnienie chłodniczki oleju pod filtrem oleju.
Drobnostki ale warto myślę te usterki zlikwidować.
Auto przeszło 2 przeglądy, zawsze z powodzeniem.
Jeżeli ktoś szuka auta rodzinnego, dla żony, babci, cioci, to raczej nie ta sztuka, to auto jest niskie, twarde i dosyć głośne. Aczkolwiek by wrócić do normalnego miejskiego auta, można zamontować oryginalny wydech (który dołączam do auta) i podnieść do góry dzięki regulowanemu gwintowanemu zawieszeniu KW.
Jeżeli masz jakieś pytania, zadzwoń.
Cena oczywiście jest do negocjacji.
ID: 913417437
xxx xxx xxx
Dodane 21 kwietnia 2024
Polo 1.4tdi gwint kw, 17cali, przelot
3 800 zł
do negocjacji
Użytkownik
Lokalizacja